Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (34)Книжкові видання та компакт-диски (66)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.260.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Генкал С.Е. 
Організація самостійної пізнавальної діяльності учнів профільних класів на основі індивідуальних освітніх проектів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / С.Е. Генкал ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2008. — 24 с. — укp.

Проаналізовано й узагальнено стан розробки проблеми організації самостійної пізнавальної діяльності учнів профільних класів у історичному аспекті. Розглянуто теоретичні засади з метою визначення суті поняття "самостійна пізнавальна діяльність". Розкрито зміст даної діяльності. Проаналізовано базові поняття та визначено якісні характеристики й особливості її організації у профільних класах, а також розроблено та теоретично обгрунтовано відповідну модель, яка передбачає використовувати індивідуальні освітні проекти як засіб організації самостійної пізнавальної діяльності учнів. Наведено визначення поняття "індивідуальний освітній проект". Розроблено зміст, структуру, функції, а також визначено ознаки індивідуальних освітніх проектів, які відповідають цілям і завданням профільного навчання, обгрунтовано їх дидактичні можливості. Запропоновано комплекс показників і рівнів сформованості самостійної пізнавальної діяльності учнів профільних класів. Визначено педагогічні умови, які забезпечують ефективність застосування індивідуальних освітніх проектів у профільному навчанні. За результатами експериментального дослідження доведено доцільність їх використання для організації самостійної пізнавальної діяльності даних учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.260.15 + Ч421.267 +
Шифр НБУВ: РА355119

Рубрики:

      
2.

Островерхова Н.М. 
Теоретико-методологічні засади аналізу якості уроку як педагогічної системи: автореф. дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.09 / Н.М. Островерхова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2010. — 40 с. — укp.

Розкрито результати дослідження теоретико-методологічних засад (ТМЗ) аналізу якості уроку (АЯУ) як педагогічної системи, яка інтегрує організаційну, дидактичну, психологічну, виховну, санітарно-гігієнічну складові. Розроблено концепцію АЯУ на засадах системно-диференційованого підходу та ідеї декомпозиції уроку на основні підсистеми, компоненти, параметри. Визначено пріоритетні наукові підходи до АЯУ, параметри оцінювання стану їх реалізації на уроці. Описано варіативні технології аналізу уроку залежно від його типу, логіко-структурних особливостей навчального матеріалу, нетипових уроків. Доведено педагогічну доцільність та ефективність ТМЗ, валідність параметрів і технологій оцінювання якості уроку, високий рівень їх достовірності на основі кореляційного аналізу експериментальних даних.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.260.1
Шифр НБУВ: РА370494 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Сокуренко О.О. 
Формування світорозуміння у дітей шестирічного віку засобами ігрової діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.О. Сокуренко ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування світорозуміння дітей шестирічного віку засобами ігрової діяльності. Здійснено філософський та психолого-педагогічний аналіз цієї проблеми. Визначено суть феноменів "світорозуміння", "світорозуміння дитини шестирічного віку", "формування світорозуміння в дітей". Обгрунтовано структурні компоненти, критерії, показники та рівні сформованості світорозуміння першокласників. Висвітлено особливості ігрової діяльності як засобу його формування. Проаналізовано стан дослідженої проблеми у практиці роботи початкових шкіл Миколаївщини. Теоретично обгрунтовано, експериментально перевірено педагогічні умови та модель формування світорозуміння в дітей шестирічного віку засобами ігрової діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350 + Ч421.260.11 +
Шифр НБУВ: РА351058

Рубрики:

      
4.

Коханко О.Г. 
Формування у студентів знань і вмінь проектування уроку на засадах матрично-модульного підходу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.Г. Коханко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 22 с. — укp.

Розглянуто структуру кваліфікаційних комплексних вмінь проектування уроку (ПУ), теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель поетапного формування у студентів комплексних вмінь ПУ на основі матричного-модульного підходу, теоретично обгрунтовано й апробовано у практиці навчання студентів матрично-модульну технологію ПУ. Розроблено та практично апробовано загальний алгоритм ПУ, систему знань-правил з ПУ та систему завдань з ПУ на засадах матрично-модульного підходу для студентів спеціальності "Початкове навчання". Запропоновано та практично перевірено зміст консультативних тренінгів для студентів IV курсу, основна мета яких інтеграція дидактичних і методичних знань і вмінь з ПУ у комплекс (систему).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.290 + Ч421.260.11 + Ч421.260.21 +
Шифр НБУВ: РА367580

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського