Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (328)Книжкові видання та компакт-диски (393)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.350$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 49
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Алексєєва О. Р. 
Соціалізація підлітків на основі художньо-естетичних традицій етнокультурної спільноти Донбасу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / О. Р. Алексєєва ; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". — Луганськ, 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано теоретичні засади соціалізації підлітків як психолого-педагогічної проблеми, розглянуто сутність та критерії соціалізованості учнів підліткового віку. Визначено особливості художньо-естетичних традицій етнокультурної спільноти Донбасу як чинника соціалізації підлітків. Обгрунтовано й експериментально перевірено соціально-педагогічні умови соціалізації підлітків на підставі художньо-естетичних традицій етнокультурної спільноти Донбасу. Розроблено комплексну програму соціалізації підлітків на основі художньо-естетичних традицій етнокультурної спільноти Донбасу та проаналізовано її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч421.350.0 + Ч421.385.8
Шифр НБУВ: РА382445 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Артерчук Т. О. 
Релігійне виховання в закладах загальної середньої освіти ФРН: 1945 - 2005 рр.: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Т. О. Артерчук ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. — Рівне, 2011. — 20 с. — укp.

Проведено системний аналіз становлення та розвитку релігійного виховання в закладах загальної середньої освіти у ФРН в 1945 - 2005 рр. у контексті суспільно-політичних, соціальних та організаційно-педагогічних передумов. На підставі аналізу архівних матеріалів, періодичних видань та німецькомовних джерел досліджено й охарактеризовано основні етапи становлення та розвитку теорії та практики євангельського та католицького релігійного виховання в закладах загальної середньої освіти в ФРН у 1945 - 2005 рр. Розкрито зміст, форми та методи релігійної освіти, розроблено рекомендації щодо застосування досвіду релігійного виховання закладів загальної середньої освіти ФРН у духовно-моральному вихованні українських школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.4 + Ч424(4НІМ)6
Шифр НБУВ: РА380503 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Артюхова О.В. 
Формування художнього світогляду старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.В. Артюхова ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2005. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу наукової літератури розкрито сутність та структуру художнього світогляду особистості. Визначено функції художнього світогляду у становленні та життєдіяльності старшокласника. Розроблено критерії, показники та визначено рівні сформованості художнього світогляду учнів старшого шкільного віку. Обгрунтовано педагогічні умови формування художнього світогляду старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи. Розроблено орієнтовану програму та методичні рекомендації щодо формування художнього світогляду старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.6 + Ч421.350 +
Шифр НБУВ: РА339705

Рубрики:

      
4.

Бондарева Г. І. 
Виховання соціальної усталеності особистості старшокласника в навчально-виховному процесі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Г. І. Бондарева ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Розглянуто теоретичні та практичні аспекти проблеми виховання соціальної усталеності особистості старшокласника в навчально-виховному процесі. Розкрито сутність, зміст і структуру феномена "соціальна усталеність особистості", психолого-педагогічні умови її виховання й особливості прояву у сучасних старшокласників. Розроблено критерії оцінювання визначення рівнів і складено їх типологічні характеристики. Запропоновано й апробовано технологію виховання соціальної усталеності особистості старшокласника в навчально-виховному процесі сучасної загальноосвітньої школи, технічного ліцею та ліцею з посиленою військовою та фізичною підготовкою. Обгрунтовано динаміку змін в особистості старшокласників до та після експериментальної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ч421.331.1 + Ю951.14
Шифр НБУВ: РА384890 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Бурим О.В. 
Соціальне виховання молодших школярів у приватних загальноосвітніх навчальних закладах: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / О.В. Бурим ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему соціального виховання молодших школярів у приватних загальноосвітніх навчальних закладах, розкрито сутність і специфіку даного процесу. Визначено характерні риси й особливості соціального виховання молодших школярів у контексті суб'єкт - суб 'єктних стосунків. Обгрунтовано й експериментально перевірено соціально-педагогічні умови, що забезпечують ефективність досліджуваного процесу в приватній школі, якими є: створення освітньо-виховного середовища, що сприяє формуванню ціннісних орієнтацій як інтегративної характеристики особистості молодшого школяра, що є сукупним результатом її соціалізації; залучення учнів до різних видів діяльності з метою розвитку їх соціального досвіду; забезпечення комфортності навчально-виховного процесу. Уточнено сучасні наукові уявлення про приватну школу як навчальний заклад з достатньо високим інноваційно-освітнім, кадрово-управлінським і фінансово-організаційним потенціалом. Удосконалено зміст і технології соціального виховання дітей молодшого шкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ч424(4УКР)714.9 +
Шифр НБУВ: РА355263

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Вернік О.Л. 
Психологічні особливості образу довкілля в свідомості підлітків: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.Л. Вернік ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Досліджено процес формування образу довкілля в системі уявлень підлітків. Виявлено, що даний образ є однією з ключових складових екологічної свідомості підлітків. Визначено його семантичну структуру та особливості, побудовано психосемантичну систему уявлень у свідомості підлітків. Досліджено специфіку ставлення підлітків до "живої природи" як компоненти образу довкілля. Доведено незалежність проекції образу довкілля у площину специфічного ставлення (позиція почуття власності) від статевих і вікових особливостей людини. Виявлено пряму залежність між деструктивною поведінкою, спрямованою на об'єкти довкілля, і ставленням до них як до нічиїх.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.512.02 + Ю959.51-61 + Ч421.350.0 +
Шифр НБУВ: РА329790

Рубрики:

      
7.

Геник Л.Я. 
Релігійно-моральне виховання в українських навчальних закладах Східної Галичини кінця XIX - початку XX століття: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.Я. Геник ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2003. — 22 с. — укp.

На підставі аналізу архівних джерел, історико-педагогічної, теологічної, філософської літератури досліджено процес релігійно-морального (християнського) виховання молоді в українських навчальних закладах Східної Галичини, що дало змогу узагальнити теоретико-методологічні засади зазначеного виховання в навчальних закладах Галичини (кінця XIX - початку XX ст.). Розкрито реалізацію основних завдань релігійно-морального виховання в навчальному процесі. Проаналізовано зміст, форми та методи релігійно-морального виховання у позашкільній діяльності та визначено їх особливості. Розкрито обов'язки класного керівника та визначено роль священників-катехитів як співорганізаторів виховного процесу досліджуваного періоду. Виявлено форми й методи діяльності молодіжних і церковних товариств ("Сокіл", "Січ", "Пласт", Марійські дружини). Запропоновано шляхи застосування цього напрямку виховання у процесі відродження української системи виховання через впровадження курсу "Основи релігієзнавства".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)52 + Ч421.350.4 + Э377.109(4УКР)-35-021.733 +
Шифр НБУВ: РА325972

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Герлянд Т.М. 
Соціальний розвиток молодших школярів у групах подовженого дня: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Т.М. Герлянд ; АПН України. Ін-т пробл. виховання. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні та практичні питання соціального розвитку молодшого школяра у групах подовженого дня. Розкрито суть поняття "соціальний розвиток особистості", уточнено його зміст щодо молодших школярів та запропоновано структуру. Висвітлено історичний аспект становлення та розвитку мережі груп подовженого дня за кордоном та в Україні. Проаналізовано нормативно-законодавчу базу, специфіку функціонування даних груп, стан, функції та потенційні можливості у соціальному розвитку. Розроблено критерії та визначено рівні даного розвитку сучасних молодших школярів. Створено та впроваджено методику його оптимізації за умов груп подовженого дня. Обгрунтовано динаміку змін рівнів соціального розвитку протягом експериментального дослідження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.341 + Ч421.350.0 + Ч421.331.1 + Ю952.2-734 +
Шифр НБУВ: РА354579

Рубрики:

      
9.

Гусак Н.І. 
Підготовка юнаків-старшокласників до виконання соціальних ролей чоловіка та батька: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Н.І. Гусак ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2005. — 20 с. — укp.

На підставі теоретичного аналізу наукових досліджень з проблеми підготовки молоді до сімейного життя та виконання сімейних функцій, а також практики такої підготовки, вітчизняного та зарубіжного досвіду розкрито суть і виявлено особливості роботи з юнаками-старшокласниками стосовно зазначеної проблеми. Відзначено необхідність використання потенціалу сприятливого мікросередовища у процесі підготовки юнаків-старшокласників до виконання соціальних ролей чоловіка та батька: шкільних навчальних дисциплін, позаурочної виховної діяльності, спецкурсу "Майбутній чоловік та батько", батьківської сім'ї, соціального оточення та соціальних служб. Виокремлено критерії та рівні підготовки юнаків-старшокласників до виконання соціальних ролей чоловіка та батька, розроблено й експериментально перевірено форми та методи ефективної підготовки юнаків-старшокласників до виконання соціальних ролей чоловіка та батька.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.332 + Ч421.350.0 +
Шифр НБУВ: РА336239

Рубрики:

      
10.

Диба С.Г. 
Педагогічні умови соціалізації учнівської молоді в скаутських організаціях (вітчизняний і зарубіжний досвід): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.Г. Диба ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2005. — 19 с. — укp.

Розглянуто проблему соціалізувальної складової в діяльності сучасних зарубіжних та вітчизняних скаутських організацій. Висвітлено історичні особливості розвитку педагогічної системи скаутингу, концептуальні та методичні засади її функціонування на сучасному етапі. Проаналізовано зарубіжний та вітчизняний досвід створення сприятливих умов для конструктивної соціалізації скаутської молоді. Визначено специфіку розроблення змісту та застосування скаутської методики в діяльності скаутських організацій розвинених країн Європи, США та України. Розкрито суть сучасної соціалізувальної стратегії скаутингу за умов світових інтеграційних та глобалізаційних процесів. Наведено рекомендації щодо застосування зарубіжного досвіду соціалізації молоді у діяльності вітчизняних громадських організацій, для вдосконалення педагогічної роботи з учнівською молоддю в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ч422(4УКР)8 +
Шифр НБУВ: РА339120

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Завгородня Н.М. 
Педагогічні умови соціалізації обдарованих учнів у навчально-виховному середовищі загальноосвітнього навчального закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Н.М. Завгородня ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання соціалізації обдаровних учнів у навчально-виховному середовищі профільного загальноосвітнього навчального закладу. Проведено теоретичний аналіз проблеми обдарованості учнів як прояву їх творчих здібностей. Розкрито сутність соціалізації та розвитку особистості, уточнено зміст поняття "обдарованість". Показано особливості й обгрунтовано педагогічні умови соціалізації обдаровних учнів. Сформульовано визначення обдарованості як індивідуального когнітивного, особистісного та мотиваційного потенціалу учня, що дозволяє досягти високих результатів в одній або кількох галузях. Здійснено дослідження соціалізації обдарованого учня як процесу та результату засвоєння соціального досвіду під дією системного педагогічного впливу соціально-виховних факторів. Показано специфіку реалізації процесу соціалізації обдаровних учнів у профільному загальноосвітньому навчальному закладі. Висвітлено методичні засади дослідження, представлено результати констатувального й формувального експериментів щодо соціалізації обдаровних учнів в навчально-виховному середовищі профільного загальноосвітнього навчального закладу. Розроблено систему педагогічних умов соціалізації обдарованих учнів, розглянуто сучасні інноваційні технології її реалізації. Встановлено оптимальні можливості використання особливостей процесу соціалізації учнів профільного загальноосвітнього навчального закладу. Проаналізовано кількісні та якісні результати апробації запропонованих методик соціально-педагогічної діяльності, визначено їх ефективність і доцільність застосування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч421.350.0 +
Шифр НБУВ: РА344458

Рубрики:

      
12.

Зимівець Н.В. 
Соціально-педагогічні технології формування відповідального ставлення до здоров'я в учнівської молоді: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Н.В. Зимівець ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганск, 2008. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено соціально-педагогічні технології, що сприяють підвищенню ефективності процесу формування відповідального ставлення до здоров'я в учнівської молоді. Розкрито сутність поняття "відповідальне ставлення до здоров'я". Визначено й охарактеризовано структурні компоненти, критерії та показники відповідального ставлення до здоров'я на підставі сучасного трактування змісту поняття "здоров'я". Розкрито принципи, пріоритетні напрями діяльності й послідовність організації процесу формування відповідального ставлення до здоров'я в особистості на концептуальних засадах сприяння покращанню здоров'я. Обгрунтовано соціально-педагогічні умови, що визначають успішність технологічного забезпечення формування відповідального ставлення до здоров'я в учнівської молоді. Розроблено соціально-педагогічні технології формування відповідального ставлення до здоров'я в учнівської молоді ("Рівний - рівному" та "Здоров'я через освіту"), експериментально перевірено їх ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ч312 +
Шифр НБУВ: РА357529

Рубрики:

      
13.

Катаєва М.С. 
Політична соціалізація школярів в умовах трансформації українського суспільства: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.03 / М.С. Катаєва ; НАН України. Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького. — К., 1999. — 18 с. — укp.

Представлені результати теоретичного та емпіричного дослідження з проблем формування політичної свідомості школярів. Розглянуто місце школярів у політичному просторі українського суспільства, особливості політичної ідентифікації дітей, механізми, етапи та фактори політичної соціалізації, політичні уявлення школярів. Наведено результати опитування школярів щодо поглядів на конкретні політичні події, ставлення до політичних інститутів. Подано феноменологічні, антропологічні, комунікативні та лінгвістичні аспекти політичної соціалізації школярів. Відзначається, що у результаті успішної політичної соціалізації задовольняється глибинна потреба особистості бути громадянином.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф016.5 + Ч421.350.1

Рубрики:

      
14.

Клімкіна Н.Г. 
Формування соціальної активності підлітків із неповних сімей у навчально-виховному процесі основної школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Н.Г. Клімкіна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 21 с. — укp.

Вперше розроблено педагогічну модель формування соціальної активності підлітків із неповних сімей за умов основної школи. Виявлено особливості соціального виховання підлітків із неповних сімей; уточнено його зміст в основній школі, що спрямовано на формування соціальної активності підлітків із неповних сімей. Розроблено соціально-педагогічні умови для організації виховної роботи з означеною категорією учнів. Подальшого розвитку набули окремі методики діагностування та формування соціальної активності підлітків із неповних сімей у контексті діяльнісного підходу до організації позаурочної виховної роботи в шкільній практиці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч421.350.0 + Ю952.1 + Ч491.09 +
Шифр НБУВ: РА364643

Рубрики:

      
15.

Котломанітова Г.О. 
Релігійне виховання в історії шкільної освіти України (60-ті роки XIX ст. - 30-ті роки XX ст.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г.О. Котломанітова ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2007. — 20 с. — укp.

Здійснено історико-педагогічний аналіз еволюції релігійного виховання в історії шкільної освіти України, зокрема, у 1860 - 1930-[ рр. З'ясовано стан дослідженості проблеми. Виявлено передумови еволюції релігійного виховання в історії шкільної освіти України зазначеного періоду, а саме: вплив державної ідеології та шкільної урядової політики, суспільно-політичної та громадсько-педагогічної думки стосовно релігійного виховання у навчально-виховних закладах. Установлено роль Церкви, державних і громадських інституцій, які брали участь у процесі виховання підростаючого покоління. Розроблено періодизацію релігійного виховання у закладах шкільної освіти України з 1860-х рр. до 1930-х рр. Визначено головні тенденції кожного періоду. З'ясовано особливості змісту, методів, форм і засобів даного виховання у початковій і середній школі України у складі Російської імперії (1860 - 1917 рр.) та УНР (1917 - 1920 рр.). Висвітлено антирелігійну пропаганду у навчально-вихованому процесі радянської школи з 1920 р. до кінця 1930-х рр.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.4 + Ч33(4УКР)5 + Ч33(4УКР)6 + Э370.9(4УКР)-112.68 +
Шифр НБУВ: РА354024

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Кравченко Т. В. 
Теоретико-методичні засади соціалізації дітей шкільного віку у взаємодії сім'ї і школи: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.07 / Т. В. Кравченко ; Ін-т пробл. виховання Нац. акад. пед. наук України. — К., 2010. — 40 с. — укp.

Здійснено аналіз філософської, соціологічної, психологічної, соціально-педагогічної, педагогічної літератури, розкрито наукові погляди на зміст соціалізації. Досліджено особливості соціального становлення молодших школярів, підлітків і старшокласників. Охарактеризовано роль сім'ї та школи у соціалізації дітей шкільного віку, висвітлено сутність взаємодії сім'ї та школи як педагогічного феномену. Визначено сутність, структурні компоненти, критерії, показники та виявлено рівні соціалізованості дітей молодшого шкільного, підліткового та старшого шкільного віку, типи взаємодії сім'ї та школи. Доведено ефективність структурно-функціональної моделі підвищення рівнів соціалізованості школярів у взаємодії сім'ї та школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ч421.51
Шифр НБУВ: РА374735 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Крупська 
Ставлення до батьків як чинник розвитку релігійних уявлень осіб юнацького віку: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Оксана Іванівна Крупська ; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.4 + Ч491.0
Шифр НБУВ: РА365985

Рубрики:

      
18.

Кузьменко В.В. 
Теоретичні і методичні засади формування в учнів наукової картини світу в історії розвитку шкільної освіти (ХХ століття): автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / В.В. Кузьменко ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2009. — 45 с. — укp.

Досліджено історико-педагогічні проблеми формування в учнів наукової картини світу в розвитку шкільної освіти на українських землях у XX ст. Окреслено методологічні підходи і теоретико-методичні засади формування в учнів наукової картини світу як продукту теоретичної й практичної діяльності. Визначено компоненти й чинники, які впливали в XX ст. на досліджуваний процес. Охарактеризовано вплив змісту шкільної освіти, форм, методів та засобів навчання. Визначено позитивний та негативний вплив зовнішніх умов на формування в учнів наукової картини світу в навчально-виховному процесі ЗОШ України в різні історичні етапи. Сформульовано положення й висновки про генезу формування наукової картини світу таких інтеграторів знань як комплексна система навчання, міжпредметні зв'язки, метод проектів, дослідницька та експериментальна роботи, трудове, виробниче та профільне навчання й проілюстровано можливості їх застосування на практиці. Розроблено й видано програму спецкурсу й навчальні посібники для студентів й учителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350 + Ч33(4УКР)6 + Ю251 + Ж.р(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА368202

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
19.

Лавриченко Н.М. 
Педагогічні основи соціалізації учнівської молоді в країнах Західної Європи: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Н.М. Лавриченко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2006. — 39 с. — укp.

У порівняльно-педагогічному аспекті досліджено методологічні, організаційні, дидактичні та методичні засади педагогічно керованого процесу соціалізації учнівської молоді у закладах загальної середньої освіти країн Західної Європи. Соціалізацію розглянуто як об'єктивний соціокультурний процес, взаємопов'язаний з педагогічними формами його реалізації у сучасних суспільствах, а також як органічну складову діяльності інституцій загальної середньої освіти у країнах Західної Європи. Проаналізовано сучасні проблеми соціалізації учнівської молоді західноєвропейських країн у контексті європейської культури загалом та європейської педагогічної - зокрема. Досліджено процес педагогічно керованої соціалізації у закладах загальної середньої освіти цих країн, а саме: його цілі, зміст, агенти, форми та методи реалізації. Проаналізовано його специфіку, універсальну цінність і можливість використання за умов національної системи освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312(4) + Ч421.350.0 + С5*5*333.91 + С5*148:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА342036

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
20.

Лисенко Ю. О. 
Соціально-педагогічні чинники впливу сучасної естрадної музики на молодіжну субкультуру: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Ю. О. Лисенко ; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". — Луганськ, 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Розкрито суть поняття "молодіжна субкультура" з точки зору соціальної педагогіки. Визначено, що молодіжна субкультура є потужним механізмом соціалізації та має свою специфіку, структуру, взаємозв'язок з іншими субкультурами та загальною культурою зокрема. Визначено, що старші підлітки - суб'єкти молодіжної субкультури, оскільки започатковують її соціальну спрямованість, руйнуючи або вдосконалюючи попередню специфіку. Проаналізовано вплив сучасного естрадного музичного мистецтва на старших підлітків. Доведено, що музичне виховання є ефективним засобом соціального, що сприяє підвищенню рівня розвиненості соціальності (як результату соціального виховання) старших підлітків. Визначено провідні соціальні інституції, що впливають на формування та спрямованість молодіжної субкультури: сім'я, школа, однолітки, засоби масової інформації (зокрема, телебачення). Неузгодженість цих впливів зумовила обгрунтування й упровадження соціально-педагогічних чинників впливу сучасної естрадної музики на розвиток соціальності старших підлітків. За допомогою експериментальної перевірки доведено ефективність соціально-педагогічних чинників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч421.350.0 + С5*671.1*423.122
Шифр НБУВ: РА385077 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського