1. |
Круглик О.П. Особливості розуміння художніх оповідань слабочуючими учнями 5-7 класів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / О.П. Круглик ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.Вперше виявлено резервні педагогічні можливості з підвищення у слабочуючих дітей рівня розуміння художніх оповідань. Виявлено педагогічні чинники, що безпосередньо визначають рівень розуміння слабочуючими учнями 5 - 7 класів художніх оповідань, які полягають у двох взаємозалежних структурних складових, зокрема: конструкції та художньої складової тексту художнього оповідання та рівня адекватності його відтворення. Одержано нові дані про особливості розуміння слабочуючими учнями 5 - 7 класів художніх оповідань. Виокремлено шість рівнів розуміння. Експериментально доведено пряму залежність рівня розуміння художнього оповідання від його структури, яка відображена у встановленій типології творів. З'ясовано, що у структурі художнього оповідання доцільно враховувати додаткову "основну" (або "перехідну") структуру тексту. Запропоновано навчальні технології підвищення рівня розуміння слабочуючими учнями 5 - 7 класів художніх оповідань. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.241.3 + Шифр НБУВ: РА353112
Рубрики:
|