Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (24)Книжкові видання та компакт-диски (25)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.215.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Ключковська 
Структурування змісту інтегративного підручника з іноземних мов для майбутніх фахівців інженерних спеціальностей: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ірина Михайлівна Ключковська ; Тернопільський національний педагогічний ун-т ім. Володимира Гнатюка. — Т., 2006. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.1 + Ш12-913-2
Шифр НБУВ: РА341617

Рубрики:

      
2.

Карпенко О.О. 
Трансформація навчальної книги в умовах інформатизації вищої освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 07.00.08 / О.О. Карпенко ; Харк. держ. акад. культури. — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Здійснено комплексне дослідження питань стосовно трансформації навчальної книги за умов інформатизації вищої освіти. Виявлено рівень теоретичної розробленості даної проблеми. Обгрунтовано загальну типологічну модель навчальної книги, що передбачає врахування ознак (змісту, форми, жанру, ролі у навчальному процесі, читацького та цільового призначень) і особливості її адаптації до галузі бібліотечно-інформаційної освіти. Установлено залежність трансформації ознак навчальної книги від впливу соціокультурних змін в освіті. Запропоновано класифікацію функцій підручника за умов інформатизації згідно ознак їх домінування. Визначено структурну композицію сучасного підручника як навчально-педагогічного комплексу, що інтегрує навчально-методичні матеріали. Розглянуто напрями вдосконалення навчальної книги в інформаційному середовищі вищої освіти за умов інформатизації завдяки визначенню критеріїв її адаптації за змістом і формою та моделі функціонування, використання та розвитку у зазначеному середовищі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.1 +
Шифр НБУВ: РА337561

Рубрики:

      
3.

Тітаренко Н. Ю. 
Формування проективних умінь у майбутніх викладачів педагогіки в умовах магістерської підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. Ю. Тітаренко ; НАПН України ; Ін-т вищ. освіти. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Проведено науковий аналіз різноманітних підходів до визначення "педагогічного проектування", "проективних умінь". Розроблено модель технології формування вмінь проектувати підручник у магістрантів, яку розглянуто на трьох рівнях конкретизації: інтерпретації інтегративно-синергетичної моделі педагогічної технології, змістової моделі формування вмінь магістрантів проектувати підручник; спецкурсу "Проектування підручника для вищої школи". Досліджено педагогічні умови ефективного формування проективних умінь у магістрантів. Удосконалено структуру організаційних, інформаційних, моделювання і діагностичних проективних умінь шляхом доповнення їх операційного складу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.1 + Ч311 р30
Шифр НБУВ: РА380694 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського