Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (25)Книжкові видання та компакт-диски (39)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.28$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Мордоус І.О. 
Модульно-рейтингова система підготовки фахівців до навчання іноземної мови дітей дошкільного віку: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.О. Мордоус ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 21 с. — укp.

Розкрито особливості підвищення якості професійної підготовки фахівців дошкільної освіти до навчання дітей іноземної мови за сучасних умов реалізації технологічного підходу. Розроблено модель функціональної структури підготовки фахівців даної спеціалізації та концептуальні основи її реалізації: визначено основні напрями організації навчальної діяльності студентів, охарактеризовано комплекс компонентів готовності фахівця зазначеного профілю. Обгрунтовано інтеграцію активних методів навчання в модульно-рейтингову систему роботи. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено ефективність впровадження модульно-рейтингової системи у поєднанні з технологією активних методів у процес формування професійної готовності вихователів до навчання дітей дошкільного віку іноземної мови. Визначено, що даний процес набуває ефективності за умови застосування експериментальної системи роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.511.284 +
Шифр НБУВ: РА368302

Рубрики:

      
2.

Чаркіна 
Педагогічне тестування як засіб контролю за навчальним процесом у педагогічних університетах: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Олена Анатоліївна Чаркіна ; Криворізький держ. педагогічний ун-т. — Кривий Ріг, 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.284
Шифр НБУВ: РА367511

Рубрики:

      
3.

Отрошко Т.В. 
Система оцінювання технічної компетентності майбутніх учителів інформатики в процесі навчання комп'ютерних дисциплін: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.В. Отрошко ; Укр. інж.-пед. акад. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність, структуру, зміст і розроблено модель технічної компетентності майбутнього вчителя інформатики, що включає знаннєвий та особистісний компоненти. Визначено типи співвідношення цих компонентів у процесі оцінювання компетентності. Розроблено методичну систему оцінювання технічної компетентності майбутніх учителів інформатики у процесі навчання комп'ютерних дисциплін, побудовану на підставі комплексного кількісного оцінювання знаннєвого й особистісного компонентів компетентності. Експериментально підтверджено ефективність запропонованої методичної системи оцінювання, про що свідчить підвищення якості навчання за рахунок точності, адекватності, прогностичності оцінок і появи у студентів оперативного зворотнього зв'язку за професійно важливими якостями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.28 + З970 р (4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА370787 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Шиян Н.І. 
Технологія модульно-рейтингового навчання у вищій педагогічній школі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.І. Шиян ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 1999. — 18 с. — укp.

У дисертаційному дослідженні визначені поняття, сутність та структура технології модульно-рейтингового навчання у вищому закладі педагогічної освіти, теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено авторську варіативну модель дидактичної технології, розкрита її стимулююча й розвиваюча функції та орієнтація на професійну компетентність майбутніх спеціалістів. Доведено, що ефективними умовами реалізації технології модульно-рейтингового навчання є: досягнення відповідності змісту і методики навчання у вищому закладі педагогічної освіти; гармонізація самостійної індивідуальної, групової та фронтальної роботи студентів; гуманізація взаємодії викладачів і студентів у процесі модульно-рейтингового навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.284

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського