1. |
Гуменюк С.В. Виховання гуманних якостей учнів основної школи у процесі занять фізичною культурою: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / С.В. Гуменюк ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2009. — 19 с. — укp.Вперше обгрунтовано модель формування гуманних якостей учнів у процесі фізичного виховання. Визначено мету, завдання, принципи побудови, психолого-педагогічні механізми, етапи формування гуманних якостей. Запропоновано засоби, методи, форми навчально-виховного впливу й обгрунтовано педагогічні умови реалізації розробленої моделі, якими є формування позитивної мотивації учнів до систематичних занять фізичною культурою на підставі індивідуального підходу, створення сприятливого психологічного клімату у колективі, що забезпечує гуманізацію взаємовідносин між учителями й учнями, залучення батьків до позаурочних форм фізичного виховання школярів, що сприяє покращанню взаємовідносин між батьками та навчальним закладом. Удосконалено засоби (рухливі та спортивні ігри, забави, естафети, теоретичний матеріал, туризм, моральні дилеми, морально-етичні ситуації), методи та форми (ігровий і змагальний, особистий приклад учителя фізичної культури, контроль і самоконтроль, ритуали підтримки та заохочення учнів, групові дискусії й індивідуальні бесіди, покарання та заохочення, стимулювання інтересу й усвідомленої участі учнів у навчальному процесі, уроки фізичної культури, змагання, туристичні походи) фізичного виховання у контексті формування гуманних якостей учнів. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.16 + Ч421.354 + Ч511.0 + Шифр НБУВ: РА367999
Рубрики:
|
2. |
Гац Г. О. Педагогічна діагностика у процесі навчання фізичної культури учнів загальноосвітніх навчальних закладів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Г. О. Гац ; Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. — Луцьк, 2011. — 20 с. — укp.Вперше розроблено та науково обгрунтовано структурно-функціональну модель педагогічної діагностики у фізичній культурі учнів загальноосвітніх навчальних закладів, що включає компоненти, функції й об'єкти діагностики. Вперше систематизовано діагностичні методики педагогічної діяльності вчителя фізичної культури. Уточнено зміст поняття "педагогічна діагностика" у процесі навчання учнів фізичної культури. Вдосконалено відомості щодо засобів і методів навчання діагностичної діяльності майбутніх вчителів фізичної культури. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.0 Шифр НБУВ: РА379664 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
3. |
Волков В. Л. Теоретико-методичні засади розвитку фізичних здібностей студентів у системі фізичної підготовки: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / В. Л. Волков ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 42 с.: рис., табл. — укp.Досліджено сучасні тенденції підвищення функціональності системи освіти й узагальнено наукові дані щодо стану фізичної, функціональної та морально-вольової підготовленості студентської молоді. Визначено роль і значення розвитку фізичних здібностей в процесі удосконалення особистості юнаків і дівчат студентського віку та проведено аналіз закордонного досвіду реалізації завдань фізичного виховання за умов ВНЗ. Систематизовано процес фізичної підготовки студентів, розроблено концептуальну основу та змістовну модель розвитку фізичних здібностей студентів у системі фізичної підготовки, а також відповідні педагогічні умови науково обгрунтованого впровадження засобів, методів і форм організації, спрямованих на реалізацію не тільки оздоровчого, а й виховного й освітнього завдань. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.0 Шифр НБУВ: РА384767 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|