1. |
Підпомога А. Ю. Засоби і методи профілактико-оздоровчих занять підлітків з адиктивною поведінкою: автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.02 / А. Ю. Підпомога ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2011. — 20 с.: табл., рис. — укp.Вперше визначено мотивацію до різних видів рухової активності та виявлено доцільні форми занять для підлітків з адиктивною поведінкою. З урахуванням мотивації до певних засобів рухової активності, науково обгрунтовано програму профілактико-оздоровчих занять для підлітків з адиктивною поведінкою за умов загальноосвітньої школи, блоковий принцип якої забезпечує комплексний вплив на їх психічну, фізичну та поведінкову сфери. Набули подальшого розвитку дані стосовно особливостей психічного та фізичного стану таких підлітків. Розширено та доповнено теоретичні уявлення про проблему поширення адиктивної поведінки серед підлітків загальноосвітніх шкіл, а також про негативний аплив такої поведінки на їх психічний і фізичний стан. Доповнено існуючі методологічні підходи до використання мотиваційно виправданих форм рухової активності як ефективного засобу профілактики та корекції адитивної поведінки підлітків за умов загальноосвітньої школи. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.172 Шифр НБУВ: РА385015 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
3. |
Марченко О.Ю. Формування ціннісних категорій особистої фізичної культури у студентської молоді: автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / О.Ю. Марченко ; Дніпропетр. держ. ін-т фіз. культури і спорту. — Д., 2010. — 20 с. — укp.Проаналізовано проблеми формування ціннісних категорій особистої фізичної культури студентської молоді. Визначено особливості мотивів, інтересів, ціннісних орієнтацій студентів, які займаються на різних відділеннях ВНЗ. Досліджено вплив занять обраним видом спорту на ієрархію їх потреб та ціннісних орієнтацій у сфері фізичної культури та спорту. Визначено зовнішні та внутрішні фактори, які впливають на формування цінностей студентів у сфері фізичної культури та спорту. До зовнішніх факторів віднесено умови життя молодих людей, матеріальне забезпечення, вплив сімейного виховання, мікросередовища, школи, засобів комунікації. З'ясовано, що внутрішні особисті фактори відображають вплив зовнішніх та є реакцією особистості у вигляді ціннісного ставлення, мотиву діяльності, зацікавленості, переконаності та самостійним фактором, який впливає на ставлення до зовнішніх умов залежно від темпераменту, спрямованості особистості, рівня домагань, соціотипу. Проведено дослідження потребово-мотиваційної сфери студентів, які не займаються спортом, виявлено фактори, які лімітують формування ціннісних орієнтацій на заняттях з фізичного виховання як процесу оволодіння знаннями, вміннями та навичками виховної, навчальної, оздоровчої та рекреаційної діяльності, до яких належать як організаційно-методичні умови, так і комунікативні, емоційні й особистісні. З'ясовано, що використання теорії "занурення" в обраний вид фізичної активності та вилучення лімітуючих факторів у процесі фізичного виховання позитивно впливає формування ієрархії пріоритетних потреб і ціннісних орієнтирів особистості. Виявлено особливості формування мотивів і ціннісних орієнтацій студентів (юнаків) до занять фізичним вихованням і спортом і визначено фактори, що на них впливають, з використанням яких структуровано особистісно орієнтовану парадигму у системі фізичного виховання з урахуванням визначених потреб, мотивів та інтересів студентів. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.172.1 + Шифр НБУВ: РА370913 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|