Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (13)Журнали та продовжувані видання (22)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч710.0$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Чигирин О.Г. 
Культурно-просвітня діяльність як засіб адаптації дітей в інтернатних закладах спортивного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / О.Г. Чигирин ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано значення культурно-просвітницької діяльності як засобу адаптації дітей в спортивних інтернатних закладах. Розроблено двовекторну модель дослідження адаптаційного процесу. Визначено зовнішні та внутрішні чинники, що впливають на специфіку адаптаційного процесу в інтернатних спортивних закладах. Обгрунтовано педагогічні умови та системи культурно-просвітніх засобів, що сприяють успішній адаптації дітей до нових умов життєдіяльності. Наведено методичні рекомендації щодо удосконалення навчально-виховної роботи з новачками інтернатних закладів спортивного профілю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.341 + Ч710.032 +
Шифр НБУВ: РА348645

Рубрики:

      
2.

Цюлюпа С.Д. 
Педагогічні умови формування культури вільного часу студентів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / С.Д. Цюлюпа ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Запропоновано педагогічну інтерпретацію сутності, змісту та структури вільного часу студентів. Висвітлено поняття "педагогічний потенціал вільного часу студентів", "культура вільного часу студентів", визначено та експериментально перевірено педагогічні умови її формування: соціально-педагогічні, організаційно-педагогічні, психолого-педагогічні, запропоновано організаційно-методичну систему їх реалізації. Визначено кількісні та якісні характеристики використання вільного часу студентської молоді. Виявлено рівні сформованості культури використання вільного часу та основні типи особистостей студентів в залежності від освоєння ними позанавчального часового простору.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.38 + Ч710.032.101-91 +
Шифр НБУВ: РА328278

Рубрики:

      
3.

Гончар Т.І. 
Формування комунікативної культури молодших школярів в умовах дозвілля: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / Т.І. Гончар ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2003. — 21 с.: рис. — укp.

Розроблено та експериментально апробовано педагогічну модель формування комунікативної культури молодших школярів за умов дозвілля, яка містить складові: теоретичну модель цієї культури як предмета педагогічного аналізу; педагогічні умови її формування молодших школярів за умов дозвілля; технологію проектування та реалізації відповідних культурно-дозвіллєвих програм; методичні вимоги до реалізації кожного з етапів розробленої технології; діагностику ефективності дозвіллєвих програм з формування комунікативної культури молодших школярів. На підставі теоретичного аналізу доведено, що комунікативна культура як предмет педагогічного дослідження може бути представлена ієрархічною моделлю, яка уможливлює впорядкування системи понять для опису предметного поля зазначеної культури та узагальнення результатів досліджень з даної проблеми. Показано можливість цієї моделі у розв'язанні педагогічних проблем, пов'язаних з формуванням комунікативної культури особистості. Обрунтовано педагогічні умови її формування в молодших школярів на трьох ієрархічно співвіднесених рівнях, пов'язаних з педагогічним супроводом інкультурації, специфікою цієї інкультурації за умов дозвілля, віковими особливостями молодших школярів. Запропоновано технологію проектування дозвіллєвих програм, яка включає п'ять етапів: цільовий, критеріальний, проектувальний, реалізаційний, діагностичний. Створено методику діагностики ефективності дозвіллєвих програм, спрямованих на формування комунікативної культури молодших школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.25 + Ч710.002 +
Шифр НБУВ: РА327693

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського