Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (17)Книжкові видання та компакт-диски (35)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш100.52$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Боть Л. П. 
Директиви в усному мовленні дітей молодшого шкільного віку: автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01 / Л. П. Боть ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2011. — 19 с. — укp.

Розглянуто теоретичні засади, поняття та категорії прагмалінгвістики, теорії мовленнєвих актів. Проаналізовано комунікативну поведінку та прагматичні особливості мовлення дітей, описано частотність використання різних видів мовленнєвих актів. Досліджено прагмасемантичні типи директивів, які висловлюють молодші школярі в різних ситуаціях спілкування (сімейне спілкування, навчальна й ігрова діяльність), досліджено імпліцитні та експліцитні засоби їх вираження. Проведено ситуативно-прагматичний аналіз діалогів між дитиною та дорослим і між двома дітьми з метою встановлення місця директивів в усному спонтанному мовленні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш100.52 + Ш141.14-911.33
Шифр НБУВ: РА379270 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Моісеєнко О.Ю. 
Дискурсно- прагматичні особливості дитячого мовлення (на матеріалі сучасної англійської мови): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / О.Ю. Моісеєнко ; Київський ун-т ім. Тараса Шевченка. — К., 1999. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш100.52 + Ш143.21

Рубрики:

      
3.

Рульова О.О. 
Номінативний аспект дитячого мовлення (на матеріалі французької, грецької, англійської та української мов): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.15 / О.О. Рульова ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2002. — 19 с. — укp.

Розглянуто основні теорії дитячого мовлення та визначено теоретичну базу (теорію моногенезу мов) та експериментальні методики, які сприяють більш глибокому дослідженню даної проблеми. Складено типологію дитячих номінацій та вивчено стратегії номінативного акту у дітей, проаналізовано мовні та позамовні чинники, що впливають на дитяче мовлення. Підтверджено вихідну гіпотезу про те, що у мовленні французьких, грецьких, англійських та українських дітей існують універсальні типи номінації та єдині стратегії акту номінації. Наявність універсальних типів і стратегій номінації, наряду з даними етнографії, медицини та інших наук, підтверджує теорію моногенезу мов, згідно з якою всі мови походять від єдиної прамови, що залишилась у вигляді універсалій в усіх існуючих мовах світу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш100.52
Шифр НБУВ: РА320973 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Акуленко А.А. 
Параметри внутрішнього лексикону дитини шкільного віку: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.01 / А.А. Акуленко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т філології. — К., 2007. — 21 с. — укp.

Структурні та семантичні параметри лексикону дитини шкільного віку з використанням матеріалів асоціативних експериментів з урахуванням матеріалів словників сучасної української мови (асоціативного, орфоепічного, орфографічного, тлумачного, частотного, фразеологічного). Проаналізовано теоретичний здобуток вітчизняних і зарубіжних лінгвістів про лексикон взагалі та внутрішній лексикон зокрема. Сформульовано визначення поняття "внутрішній лексикон". Розглянуто сучасні концепції розвитку мовлення та мислення. Розкрито суть поняття "мовні компетенції людини". З'ясовано закономірності засвоєння учнями значення слів та стійких сполучень слів. Розглянуто вплив екстралінгвістичних та інтралінгвістичних чинників на впорядкування значеннєвого ядра та периферії лексикону. Висвітлено динаміку розвитку лексикону, описано інтерференційні явища в лексиконі дитини шкільного віку за умов українсько-російського білінгвізму, зокрема функціональної стратифікації мов. Подано класифікацію вербальних асоціацій, у контексті якої розглянуто вплив екстра- та інтралінгвістичних чинників на становлення мовної компетенції, впорядкування та розвиток зв'язків між одиницями внутрішнього лексикону. Проаналізовано синтагматичні та парадитагматичні зв'язки між одиницями лексикону, визначено їх роль у формуванні значення слова, впорядкуванні семантичного ядра та периферії внутрішнього лексикону. З'ясовано динаміку становлення мовної картини світу, яка є ядром мовної свідомості та визначає рівень сформованості учня як мовної особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш100.52 +
Шифр НБУВ: РА349818

Рубрики:

      
5.

Зозуля 
Роль експресивності російського дитячого фольклору у формуванні мовної особистості дитини: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.02 / Наталія Василівна Зозуля ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 17 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2 + Ш100.52 + Ш3(2=1р)-696
Шифр НБУВ: РА321836

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського