Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (177)Книжкові видання та компакт-диски (143)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш141.14-913.37$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Баранник Н.О. 
Розвиток граматико-стилістичних умінь у студентів філологічних факультетів у процесі самостійної роботи: автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н.О. Баранник ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему розвитку граматико-стилістичних умінь у студентів філологічних факультетів у процесі самостійної роботи. Визначено зміст, оптимальні методи розвитку стилістичних умінь майбутніх учителів словесності. Розроблено експериментальну програму дослідного навчання з урахуванням інтеграції курсів граматик сучасної української мови та функціональної стилістики, що передбачає вивчення стилістичних відомостей про граматичні засоби мови у системно-описовому та функціонально-стилістичному аспектах. З'ясовано, що найефективнішим видом самостійної роботи студентів на практичних заняттях і у позааудиторний час є граматико-стилістичні вправи та завдання, розроблені з урахуванням рівнів самостійної діяльності студентів (рецептивно-репродуктивного, реконструктивно-варіативного, конструктивного, творчого), ефективність яких теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-913.32 + Ш141.14-913.37
Шифр НБУВ: РА370527 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Дроздова І. П. 
Теоретико-методичні засади розвитку українського професійного мовлення студентів вищих навчальних закладів нефілологічного профілю: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / І. П. Дроздова ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2011. — 44 с. — укp.

Проаналізовано співвідношення між мовою та мовленням з погляду гносеологічного, суспільного й онтологічного наукових підходів для становлення професійного менталітету фахівців. З'ясовано співвідношення між текстом і дискурсом з метою створення професійного дискурсу, досліджено природу тексту як основної форми організації професійного мовлення. Розкрито психологічні особливості формування мовної особистості студентів ВНЗ. Обгрунтовано технологію формування професійних мовленнєвих умінь майбутніх фахівців нефілологічних спеціальностей засобами української мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-913.371.9
Шифр НБУВ: РА380670 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Шкляєва Г. О. 
Формування діалогічної культури майбутніх економістів у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Г. О. Шкляєва ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. — Кіровоград, 2010. — 19 с. — укp.

Визначено організаційно-педагогічні умови, уточнено структуру діалогічної культури як професійно значущої якості майбутнього економіста та виявлено критерії, показники та рівні сформованості діалогічної культури майбутніх економістів. Розроблено технологію формування діалогічної культури майбутніх економістів, яка включає не лише діяльність викладачів і студентів, але й самостійну діяльність суб'єктів навчально-виховного процесу, самонавчання, засвоєння суб'єктами культурного досвіду шляхом аналізу, осмислення та перетворення сфери діяльності, в яку вони включені.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.132.3 + Ш141.14-913.373
Шифр НБУВ: РА376298 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Балабанова К. Є. 
Формування професійно-комунікативної компетенції магістрантів технічних спеціальностей у вищих навчальних закладах: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / К. Є. Балабанова ; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. — К., 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Вперше визначено структурні компоненти професійно-комунікативної компетенції магістра технічної спеціальності (ПККМТС) й обгрунтовано їх змістове наповнення: мотиваційно-ціннісний (сукупність ціннісних орієнтацій, професійних мотивів), когнітивний (навички, уміння та знання оформлення професійних текстів, наукової літератури, власних суджень, спостережень) і творчий (метапрофесійні якості, що забезпечують відтворення, продукування, творчий відбір і застосування необхідних мовних, мовленнєвих засобів у вирішенні професійних, наукових завдань). Спроектовано модель формування ПККМТС, яка включає мету, наукові підходи, принципи, педагогічні умови, компоненти, критерії, рівні сформованості, технологію формування цієї компетенції та результат. Розроблено авторську методику формування ПККМТС засобами інтергованого спецкурсу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч488/489 + Ш141.14-913.371.9
Шифр НБУВ: РА380774 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського