Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (53)Книжкові видання та компакт-диски (53)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш143.21-716$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.Крамаренко М.Л. Аксіологічна прагмасемантика англомовного рекламного тексту : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / М.Л. Крамаренко / Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2005. — 21 с.
2.Шукало І.М. Англомовний комп'ютерний рекламний дискурс: семантичний та комунікативний аспекти (на матеріалі веб-сайтів британських туристичних компаній) : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / І.М. Шукало / Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2008. — 20 с.
3.Ворначев Взаємодія лексико-семантичного, синтаксичного, фонетичного та прагматичного рівнів у текстах реклами автомобілів(на матеріалі англійської мови) : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Андрій Олександрович Ворначев / Чернівецький національний ун-т ім. Юрія Федьковича. — Чернівці, 2009. — 20 с.
4.РА316999 Ткачук-Мірошниченко О.Є. Імплікація в рекламному дискурсі (на матеріалі англомовної комерційної реклами) : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / О.Є. Ткачук-Мірошниченко / Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Б.м., 2001. — 18 с.
5.РА374716 Улітіна Н. О. Лінгвальні характеристики слогана як компонента звукової реклами (експериментально-фонетичне дослідження на матеріалі англомовної теле- та радіореклами) : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / Н. О. Улітіна / Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. — О., 2010. — 20 с.
6.Киричук Л.М. Прагмасемантичні особливості категорії оцінки в рекламному тексті (на матеріалі реклами журналу "Time") : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Л.М. Киричук / Київ. держ. лінгв. ун-т. — К., 1999. — 19 с.
7.Лисичкіна І.О. Просодична організація англомовного дискурсу реклами (експериментально-фонетичне дослідження на матеріалі британської телевізійної реклами) : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / І.О. Лисичкіна / Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2005. — 19 с.
8.Задоріжна Просодичні маркери гендерної варіативності мовлення (експериментально- фонетичне дослідження на матеріалі англомовного дискурсу радіореклами) : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Наталія Ігорівна Задоріжна / Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. — К., 2009. — 20 с.
9.Козуб Л.С. Соціолінгвістичні особливості просодичної організації тексту англійської комерційної телереклами (експериментально-фонетичне дослідження) : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Л.С. Козуб / Запоріз. нац. ун-т. — Запоріжжя, 2005. — 19 с.
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського