Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ю3(4НІМ)6-666$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Яременко І.А. Комунікативне вчення Юргена Хабермаса в проблемному полі незавершеності модерну: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.05 / І.А. Яременко ; Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2007. — 17 с. — укp.Здійснено історико-філософський аналіз специфічних рис комунікативного вчення Ю.Хабермаса як проекту завершення модерну. Розвинуто уявлення про теоретичні джерела вчення мислителя шляхом експлікації впливу недостатньо досліджених теорій постмодерних філософів, а саме: психологічної теорії Л.Кольберга, лінгвістичних теорій Дж. Остіна і Дж.Сьорля та соціологічної терії М.Вебера, на комунікативне вчення німецького філософа. Доведено трансдисциплінарний характер теорії комунікативної дії Ю.Хабермаса, зумовлений результатами філософських дискурсів модерного та постмодерного періодів, а також досягненнями інших реконструктивних наук, зокрема, психології, лінгвістики та соціології. Зроблено висновок, що Ю.Хабермас не відмовляється від нормативного змісту модерну, проводить нову актуалізацію критичного дискурсу модерну, розвиваючи та трансформуючи у своєму вченні головні принципи модерну - мораль, суб'єктивність і раціональність. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю3(4НІМ)6-666 + Шифр НБУВ: РА352656
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
2. |
Льовкіна О.Г. Проблема відчуження в соціальній філософії Франкфуртської школи (спроба осмислення в контексті глобалістики): Автореф. дис. канд. філософ. наук: 09.00.03 / О.Г. Льовкіна ; АПН України. Ін-т вищої освіти. — К., 2003. — 16 с. — укp.Досліджено проблему відчуження в контексті соціальної філософії Франкфуртської школи, висвітлено причини, форми та наслідки процесу відчуження як на рівні соціуму, так і на рівні окремого індивіда. Окреслено шляхи оптимізації відчуження у фракфуртських мислителів. Розглянуто концепцію авангардного мистецтва як основи гносеологічно-естетичного варіанта подолання відчуження. Доведено, що концептуальний апарат аналізу проблеми відчуження, закладений представниками Франкфуртської школи, є актуальним для аналізу ряду сучасних проблем, пов'язаних з глобалізацією, таких як вестернізація суспільних ідеалів і цінностей, маніпулювання свідомістю за допомогою мас-медіа, тотальне економічне координування суспільством. Запропоновано концепцію духовного оновлення за допомогою авангардного мистецва як ефективний спосіб протидії інтелектуальному закріпаченню, морально-духовному занепаду та гуманізації освітньо-виховного процесу у сучасному українському суспільстві. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*333.122 + Ю3(4НІМ)6-666.1 + А7 + Шифр НБУВ: РА328230
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|