Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (118)Реферативна база даних (979)Книжкові видання та компакт-диски (1214)Журнали та продовжувані видання (103)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю935.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 98
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Ільїна Н.М. 
Проблема мовлення в українській психології (на матеріалі наукової спадщини Б.Ф.Баєва та І.О.Синиці): Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Н.М. Ільїна ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Визначено та систематизовано центральну тематику досліджень мовленнєвої проблематики в середині XX ст., констатовано існування основних напрямків наукових досліджень: співвідношення мислення та мовлення, внутрішнє та зовнішнє мовлення. Проаналізовано праці українського вченого Б.Ф. Баєва, який вперше у вітчизняній психології здійснив всебічне дослідження внутрішнього мовлення, створив його оригінальну концептуальну модель з застосуванням функціонального підходу. Зазначено, що на сучасному етапі проблема внутрішнього мовлення постає щільно пов'язаною з проблемою рефлексії - інтелектуальної та моральної. За результатами дослідження наукових праць І.О. Синиці зроблено висновок, що дослідник комплексно вивчив специфічні особливості писемного мовлення підлітків (з урахуванням ряду аспектів їх усного мовлення), виявив феномени превалювання в його структурі емоційних або логічних компонентів, типи писемного мовлення учнів, лексичні, морфологічні та синтаксичні особливості усного мовлення підлітків. Відзначено, що багато ідей вченого ефективно розробляються сучасними дослідниками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю91(4УКР)6 + Ю935.132 + Ш100.4 +
Шифр НБУВ: РА324394

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
2.

Акімова Н. В. 
Мова творів В. Пелевіна в психолінгвістичному і лінгвокультурному аспектах: автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.02 / Н. В. Акімова ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. — Д., 2011. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему вивчення психолінгвістичного та лінгвокультурного аспектів мови творів В. Пелевіна. Вперше розглянуто мовні особливості авторського тексту з урахуванням культурного та психологічного чинників. Зроблено спробу показати, яким чином мова творів В. Пелевіна відбиває домінанти свідомості та культури, зокрема, їх найбільш деструктивні складові. Визначено специфічні для постмодернізму способи нейтралізації патогенного тексту. Вдосконалено методи лінгвістичного аналізу художнього тексту стосовно творів постмодернізму. Культурний аспект мови творів В. Пелевіна розкрито за дослідження прецедентних феноменів, ключових слів епохи, прагматонімів, ергонімів, еталонів, вербальних стереотипів і символів, елементів архетипів, міфологем і ритуалів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4РОС)6-4 Пелевін В. О. 457 + Ю935.132-46
Шифр НБУВ: РА379198 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Акімова О. В. 
Теоретико-методичні засади формування творчого мислення майбутнього вчителя в умовах університетської освіти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. В. Акімова ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2010. — 43 с. — укp.

Обгрунтовано концепцію формування творчого мислення майбутнього вчителя як теоретико-методичну основу підвищення якості освіти у вищих педагогічних навчальних закладах, яка має три рівні: методологічний, теоретичний, технологічний. Визначено структуру творчого мислення майбутнього вчителя як психолого-педагогічної категорії, яка включає в себе складові: процесуальну й особистісну. Розроблено структурно-функціональну модель формування творчого мислення майбутнього вчителя як педагогічного феномена. Визначено місце творчого мислення в педагогічній діяльності, форми його функціонування, основні функції, психологічний механізм та основні характеристики. Розроблено й експериментально перевірено педагогічну систему розвитку творчого мислення майбутнього вчителя в процесі університетської підготовки на матеріалі вивчення дисциплін педагогічного циклу. Проведено дослідно-експериментальну перевірку авторської модульно-варіантної технології навчання з педагогічних дисциплін і педагогічних умов розвитку творчого мислення майбутнього вчителя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.220 + Ю935.131.6
Шифр НБУВ: РА370822 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Алфімова Н.А. 
Психологічні умови формування та засвоєння мови як знакової системи: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Н.А. Алфімова ; Ун-т внутр. справ. — Х., 2001. — 18 с. — укp.

Вперше встановлено загальний принцип формування стереотипної адаптивної поведінки у процесі засвоєння знакової системи як мови спілкування в конкретному середовищі. Розроблено й апробовано оптимальний алгоритм індивідуального навчання, який суттєво впливає на ефективність організації процесу навчання і може бути використаний для розробки комп'ютерних програм навчання іноземної мови чи будь-якого предмету навчальної програми. Досліджено основні етапи процесу побудови багаторівневої моделі навколишнього середовища особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.132
Шифр НБУВ: РА313060 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Андрєєва Я.Ф. 
Формування в учнів старших класів прийомів діалогічного читання художнього тексту: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Я.Ф. Андрєєва. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Досліджено питання формування в учнів старших класів навичок діалогічного читання тексту, які є провідними чинниками, що впливать на результативність читацької діяльності. Визначено структуру та психологічні механізми діалогічного читання. Виявлено психологічні характеристики тексту, що зумовлюють активну взаємодію з ним читача. Обгрунтовано критерії сформованості комунікативної читацької компетентності, яка є однією з складових загальної читацької компетентності. Виявлено комплекс психолого-педагогічних умов, що забезпечують формування прийомів діалогічного читання в процесі вивчення творів художньої літератури. Розроблено та апробовано програму їх закріплення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.132.3 + Ш12-912.331 + Ш409.1
Шифр НБУВ: РА321037

Рубрики:

      
6.

Бєлоусова Р.В. 
Індивідуально-типові особливості комунікативної креативності: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Р.В. Бєлоусова ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського {м.Одеса}. — О., 2004. — 19 с. — укp.

Розроблено новий підхід до операціоналізації поняття "комунікативна креативність" як інтегральної властивості особистості. Вперше експліковано та описано формально-динамічні та якісні показники комунікативної креативності. Досліджено психологічні особливості осіб, що відрізняються рівнем комунікативної креативності. Встановлено специфіку комунікативної креативності у осіб з різною емоційною диспозицією. Доповнено уявлення про системотвірну функцію емоційності як властивості особистості: виявлено, що специфіка комунікативної креативності детермінована емоційністю. Створено тест-опитувальник комунікативної креативності. Розроблено програму, спрямовану на корекцію основних компонентів даної якості у осіб юнацького віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.10 + Ю945.1 +
Шифр НБУВ: РА331413

Рубрики:

      
7.

Бадалова М.В. 
Формування в майбутніх психологів інтелектуальної готовності до розв'язування консультативних задач: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / М.В. Бадалова ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2004. — 18 с.: рис., табл. — укp.

Визначено загальні характеристики консультативних задач, а також способи та засоби їх розв'язання. Запропоновано теоретичну модель інтелектуальної готовності практичних психологів до розв'язування даних задач. На базі цієї моделі розроблено психодіагностичний комплекс, застосування якого та оцінка даних, одержаних за його результатами за допомогою кореляційного, кластерного та факторного аналізу, дали змогу виділити інтелектуальні детермінанти успішного розв'язування консультативних задач. Розроблено й апробовано тренінг формування в майбутніх психологів головних компонентів дослідженої інтелектуальної готовності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 р + Ю935.131 +
Шифр НБУВ: РА329897

Рубрики:

      
8.

Бандурка І.В. 
Індивідуально-психологічні особливості пам'яті як фактор успішності професійної діяльності: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / І.В. Бандурка ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено закономірності професійної пам'яті. Системно проаналізовано структуру та функції мнемічної діяльності особистості фахівця, що дозволяє визначити пам'ять як базову підсистему професійної діяльності. Це сприяє забезпеченню збереження її мотиваційно-цільового вектора, відбір і переробку сприйнятої інформації, її збереження та використання під час рішення пізнавальних і мнемічних задач. Встановлено, що загальні закономірності функціонування пам'яті завжди виявляються в індивідуальній формі, а показники її успішності вказують на значну варіативність під час розв'язання однорідних професійних задач. Проаналізовано індивідуальні розбіжності у продуктивності професійної пам'яті та виділено дві основні групи факторів, що детермінують варіативність у показниках успішності рішення пізнавальних і мнемічних задач. До об'єктивних факторів віднесено предметний зміст і ступінь складності пропонованих задач; об'єктивними факторами є якості особистості фахівця: професійний досвід, що зберігається в довгостроковій пам'яті, сформованість способів добору і логічної переробки сприйнятої інформації в оперативній пам'яті, професійно-мотиваційні установки тощо.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.12-70
Шифр НБУВ: РА314022 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Батраченко І. Г. 
Психологічні закономірності розвитку антиципації людини: автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.01 / І. Г. Батраченко ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. — О., 2010. — 40 с. — укp.

Досліджено методолого-теоретичні питання розвитку антиципації людини у філо-, соціо-, онто-, макро- та мікрогенезі. Антиципацію розглянуто як продукт прогресуючої диференціації й інтеграції психічних процесів у підпроцеси та надпроцеси, спеціалізовані на відображення реальності в межах часових модусів "минуле - теперішнє - майбутнє". Встановлено, що формування вищих специфічно людських форм антиципації пов'язано з розвитком різних способів знако-символічного опосередкування процесів антиципування, озброєння його різними способами процедурної організації та забезпечення різними системами антиципуючих схем реальності. Проаналізовано виокремлення антиципаційних процесів у загальній структурі психічного відображення, а також різновиди та внутрішню структуру антиципаційних процесів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.113-222
Шифр НБУВ: РА375226 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Блинов 
Продуктивна роль пам'яті у формуванні колористичної моделі об'єкта сприйняття: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Юрій Іванович Блинов ; Університет внутрішніх справ. — Х., 2000. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.113.11
Шифр НБУВ: РА310798

Рубрики:

      
11.

Бондаревич С.М. 
Часові параметри індивідуально-типологічних особливостей суб'єктів з соматичними порушеннями: автореф... канд. психол. наук. 19.00.01 / С.М. Бондаревич ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2008. — 19 с. : рис. — укp.

Здійснено теоретичне, психологічне, психопатологічне та психосоматичне обгрунтування та розробку індивідуально-психологічної діагностики з урахуванням власного (біологічного) часу людини, взаємозв'язку виникнення, прояву та перебігу соматичних порушень урологічного профілю та темпераментального напряму особистості. Розкрито проблему прояву та розвитку "переважальних хвороб" на прикладі соматичних порушень урологічного профілю. Досліджено індивідуально-типологічні особливості суб'єктів з такими порушеннями у взаємозв'язку з часовими параметрами, а також виявлено співвідношення між ними. Установлено взаємозв'язок і взаємозалежність між певними індивідуально-типологічними особливостями суб'єктів, часовими параметрами та певними соматичними порушеннями. З використанням одержаних результатів дослідження розроблено систему психолого-організаційних заходів психолого-профілактичної та прогностичної спрямованості на суб'єктів з соматичними порушеннями з урахуванням взаємозв'язку, взаємозалежності та їх співвідношень між індивідуально-типологічними особливостями та часовими параметрами на прикладі соматичних порушень урологічного профілю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.251 + Ю935.113.921 +
Шифр НБУВ: РА358940

Рубрики:

      
12.

Бугерко Я.М. 
Психологічна динаміка розгортання рефлексивних процесів у модульно-розвивальному освітньому циклі: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Я.М. Бугерко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2009. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально вивчено психологічні особливості функціонування рефлексивних процесів у школярів за умов модульно-розвивального освітнього циклу. Висвітлено наукові теорії щодо суті рефлексії як інтегрально-синергійного явища психіки. Розглянуто основні особливості базових компонентів психіки, зокрема, здатності, процесу, стану, властивості. Теоретично визначено й експериментально виявлено особливості рефлексивної діяльності учнів на різних періодах інноваційного модульно-розвивального освітнього циклу. Висвітлено циклічну домінантність функціонування інтелектуальної, особистісної, смислової рефлексій. Виявлено динаміку нарощування й ускладнення рефлексивних процесів у загальній структурі навчального модуля, починаючи від інформаційно-пізнавального та завершуючи духовно-креативним періодом інноваційного навчання. На підставі одержаних експериментальних результатів показано наявність кількісних і якісних відмінностей у розвитку рефлексивності школярів віком 13 - 18-ти років інноваційної та традиційної форм навчання, що зумовлено особливостями організації навчального процесу, а саме: цілями, змістом, формами, технологіями, методами та засобами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.113-3 + Ю984.030.2-3 + Ч421.290 +
Шифр НБУВ: РА364964

Рубрики:

      
13.

Висідалко Н. Л. 
Вплив сенситивності перцептивних процесів на ефективність інтелектуальних дій студентів: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Н. Л. Висідалко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Здійснено теоретичний аналіз і синтез наявного у психологічній літературі матеріалу з досліджуваної та дотичної проблематики. Узагальнено науковий матеріал щодо роботи перцептивних процесів (ПП), обгрунтовано показники чутливості та виокремлено інтелектуальні дії в процесі розв'язування задач. Встановлено, що під час розв'язування задач чутливість ПП вирізняється за своєю динамікою та впливом на ефективність інтелектуальних дій. Сенситивність ПП сприяє ефективності розв'язання задач і виражається самореалізацією, зосередженістю на діях з невідомим, добором способів розв'язання та розв'язанням нових задач.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.113-231
Шифр НБУВ: РА375014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Вовнянко Т.А. 
Суб'єктивна семантика колористичної стратегії в образотворчій діяльності: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Т.А. Вовнянко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського (м. Одеса). — О., 2003. — 20 с. — укp.

Науково обгрунтовано поняття "колористична стратегія". Розроблено методику дослідження суб'єктивної семантики колористичної стратегії, виявлено особливості змісту й організації суб'єктивної семантики кольору образотворчої діяльності. З'ясовано, що дана семантика впливає на колористичну стратегію розв'язання творчих задач у зазначеній діяльності. Показано, що на змістовному рівні цей вплив проявляється у виборі кольорової гами, на операціональному - реалізується у таких способах семантичної інтерпретації кольору, як перцептивно-імпресивний, динаміко-перцептивний, емоційно-чуттєвий, символо-означуваний, аналого-асоціативний, проективно-особистісний та особистісно-інтерпретаційний.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.113.11 + Ю935.131.3 + Щ140.5 +
Шифр НБУВ: РА328442

Рубрики:

      
15.

Волков Д.С. 
Індивідуально-типологічні особливості моторних компонентів у мнемічній переробці інформації: автореф... канд. психол. наук. 19.00.01 / Д.С. Волков ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2008. — 19 с. : рис. — укp.

Розглянуто питання впливу індивідуально-типологічних особливостей моторних компонентів юнаків віком 20 - 23 роки у процесі мнемічної переробки інформації. Запропоновано комплекс діагностичних методик, який дозволяє у кількісних показниках розглянути зміну часових параметрів, а саме: моторної реакції, складної сенсомоторної реакції з вибором і реакції прийняття рішення залежно від темпераментних особливостей, функціональної асиметрії головного мозку й енергетичних показників нерівноважного стану індивідуумів. Використання коефіцієнтів уможливило проведення порівняльного аналізу значень часових параметрів реакцій, психічних станів, впливу домінантної півкулі та параметром індивідуальності. Результати дослідження оброблено з використанням математичної моделі теорії переробки інформації пам'яттю, які дозволяють передбачити тенденції зміни тимчасових показників мнемічної діяльності за умов зміни інформаційних параметрів. Визначено функціональні взаємозв'язки між параметрами, що характеризують процес мнемічної переробки інформації з застосуванням теорії переробки інформації пам'яттю. Одержані експериментальні дані часу обробки інформації у пам'яті у період сенсорно-рухових реакцій можуть бути використані для обчислення й екстраполяції поведінки людини за різних умов діяльності. Використання результатів дослідження уможливлює врахування індивідуально-типологічних особливостей у роботі психолога-практика та у педагогічній діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.251 + Ю935.12-70 + Ю935.127 +
Шифр НБУВ: РА358942

Рубрики:

      
16.

Гоенага 
Гендерні особливості довільного та мимовільного запам'ятовування художнього та науково-популярного тексту студентами: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Ганна Юріївна Гоенага ; Харківський національний ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.12-391 + Ю940.3-353.5
Шифр НБУВ: РА357888

Рубрики:

      
17.

Головіна Н.В. 
Часовий параметр інтелектуальних задатків індивіда: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Н.В. Головіна ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2003. — 16 с. — укp.

Досліджено вроджену складову інтелекту в межах концепції структурування власного (внутрішнього) часу індивіда. Показано, що часовий параметр Q, який відображає якість ходу "власного годинника" індивіда, можна розглядати як аналог генерального чинника "g" загального інтелекту. Розроблено метод кількісного вимірювання умовного рівня інтелектуальних задатків індивіда. Доведено надійність, дискримінативність, валідність, прогностичну цінність психометричного тесту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131-724
Шифр НБУВ: РА327040

Рубрики:

      
18.

Грек О.М. 
Розвиток візуальної креативності підлітків засобами комп'ютерного тренінгу: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.М. Грек ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2009. — 20 с. — укp.

Із використанням стратегіально-семантичного підходу до вивчення візуального мислення досліджено особливості розвитку візуальної креативності в підлітковому віці, розкрито її сутність і структуру. Встановлено взаємозв'язок між візуальною креативністю й іншими процесуальними компонентами візуального мислення, а також між візуальною та вербальною креативністю протягом підліткового віку. Проаналізовано ефективність використання комп'ютерних технологій як засобів розвитку візуального мислення, зокрема візуальної креативності. На підставі психологічних принципів розроблено комп'ютерний тренінг з розвитку даної якості у підлітків, який базується на дивергентних задачах, експериментально доведено ефективність його використання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131.1 + Ю984.51 + Ю983.402.2 + Ч421.253 +
Шифр НБУВ: РА362740

Рубрики:

      
19.

Гулько Ю.А. 
Стратегії розуміння учнями творчих задач у звичайних та ускладнених умовах: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Ю.А. Гулько ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Базуючись на стратегіальному підході, визначено поняття "стратегія розуміння", "стратегіальна тенденція розуміння". Запропоновано методи та методику емпіричного дослідження. Описано види та рівні прояву в учнів стратегіальних тенденцій розуміння вербальних і графічних творчих задач. Показано, що у процесі розуміння учні середніх класів використовують об'єктивні систематичні знання, одержані з різних наук у школі. У молодших підлітків суть реалізації стратегіальної тенденції розуміння полягає у зіставленні інформації, що надходить з наявними знаннями, еталонами, у пошуку і знаходженні аналогу або варіанта комбінацій і перенесенні його у нову ситуацію. Установлення аналогу або варіанта комбінації є виникненням розуміння, а перенесення їх у нову ситуацію завершує прояв стратегіальної тенденції розуміння. У процесі такої діяльності в учнів проявляються різноманітні тактичні розумові прийоми, що адаптують аналог або комбінацію до нових умов. Описано вплив ускладнених умов на стратегіальні тенденції розуміння. З'ясовано, що за ускладнених умов (дефіциту часу, інформації, "ситуативної драматизації", раптових заборон) блокується прояв стратегіальної діяльності та в більшості випадків учні починають користуватися шаблонними методами аналогізування та комбінування. Основними блокаторами стратегіальної розумової діяльності учнів є: їх вікові розумові можливості; ускладнені умови, за яких відбувається розуміння; стереотипні, формально засвоєні знання, на які орієнтуються під час розуміння. З'ясовано вплив творчого тренінгу на реалізацію учнями стратегіальних тенденцій розуміння.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131-231.0 + Ю984.030.2-513 +
Шифр НБУВ: РА345806

Рубрики:

      
20.

Гусак В. А. 
Методика розвитку рухової пам'яті у процесі інструментальної підготовки майбутнього вчителя музики: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. А. Гусак ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2011. — 22 с. — укp.

Розглянуто проблему розвитку рухової пам'яті майбутнього вчителя музики в процесі інструментальної підготовки. Висвітлено специфіку матеріальних основ феномену "рухова пам'ять", розкрито сутність і зміст даного поняття, науково обгрунтовано характеристики проявів рухової пам'яті, визначено її основні функції у процесі інструментальної підготовки майбутнього вчителя музики. Розроблено й експериментально перевірено методичну модель розвитку рухової пам'яті майбутнього вчителя музики та технологію її реалізації у вищій школі на підставі поетапної практичної апробації визначених педагогічних умов. Результативність дослідно-експериментальної роботи підтверджується методами математичної статистики, що доводить дієвість й ефективність запропонованої поетапної методики впровадження методичної моделі розвитку рухової пам'яті майбутнього вчителя музики в процесі інструментальної підготовки. Набула подальшого розвитку теорія та методика рухової мнемічної активності студентів музичних факультетів ВНЗ педагогічної освіти в процесі фахової підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315 р(4УКР)3-3 + Ю935.122
Шифр НБУВ: РА377639 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського