Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ю984.030.224$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Скалич Л.Й. Діагностика та формування творчого математичного мислення молодших школярів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.Й. Скалич ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 21 с. — укp.Визначено вікові особливості математичного творчого мислення дітей молодшого шкільного віку та розроблено програму його діагностики та формування на уроках математики. Як операційну модель математичного творчого мисленнєвого процесу у даних дітей розглянуто процес рішення математичних задач, суб'єктивно нових для індивіда. Побудовано експериментальну програму діагностики та формування математичного творчого мислення у дітей молодшого шкільного віку та експериментально встановлено її суттєвий вплив на певні розумові здібності, а саме: спроможність засвоювати основні арифметичні операції та аналізувати співвідношення, володіння вербальними поняттями, сприйняття форм, візуальну перцепцію, зорово-рухову інтеграцію. Проведено формувальний експеримент та виявлено значні зміни у регуляції мисленнєвої діяльності досліджених дітей з використанням операційних і смислових настановлень. Визначено зниження рівня ригідності мислення. Показано, що в результаті застосування програми формування творчого математичного мислення у структурі мисленнєвих процесів молодших школярів збільшилась частка образно-емоційних компонентів. Емпірично зафіксовано зростання логічності та синтетичності мислення, зростання продуктивності мислення, підвищення показників візуального мислення, удосконалення аналітичних процесів мисленнєвої діяльності та процесів семантизації візуального враження завдяки підключенню словесно-категоріального знання, творчих можливостей візуального мислення та покращанню його операційних характеристик. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.224 + Ю983.402.1 + Ч421.220 + Шифр НБУВ: РА351289
Рубрики:
|
| | | | |
2. |
Жигайло Н.І. Психологічна організація процесу засвоєння підлітками математичних понять: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.І. Жигайло ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2001. — 17 с. — укp.Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено вплив різних прийомів організації навчального матеріалу, зокрема, засобів моделювання математичних задач на процес засвоєння підлітками основних понять з математики та розвиток у них творчого математичного мислення. Експериментально підтверджено психологічні моделі структури діяльностей, спрямовані на засвоєння математичних понять і моделювання математичних задач під час їх розв'язання. Розроблено й апробовано діагностичні методики, спрямовані на виявлення рівнів засвоєння школярами математичних понять, визначення ефективності діяльності засвоєння математичних понять і діяльності моделювання математичних задач; психологічно обгрунтовано прийоми, які сприяють підвищенню рівня засвоєння підлітками математичних понять. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.224 + Ю984.030.2-353 + В1р(4УКР)21-36,022 Шифр НБУВ: РА313424 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
3. |
Колінець Г.Г. Психологічні передумови формування математичних дослідницьких здібностей у старшокласників: Автореф. дис...канд. психол. наук: 19.00.07 / Г.Г. Колінець ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2000. — 17 с. — укp.На основі теоретичного аналізу та експериментального вивчення проблеми формування математичних дослідницьких здібностей у старшокласників визначено структуру даних здібностей, яка включає творче мислення, вольові якості особистості, а також особливості емоційно-вольової сфери. Досліджено вікові та індивідуальні особливості формування математичних дослідницьких здібностей у школярів. Теоретично обгрунтовано та експериментально апробовано методики діагностування та формування математичних дослідницьких здібностей у старшокласників. Розроблено математичні рекомендації щодо формування математичних дослідницьких здібностей, які грунтуються на використанні активних форм і методів роботи з учнями, а також визначено психологічні передумови їх реалізації. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: В1р(4Укр)21-36,022 + Ю984.030.224-513 Шифр НБУВ: РА309575 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|