Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (31)Книжкові видання та компакт-диски (41)
Пошуковий запит: (<.>U=Г.р3-3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Власенко О.Г. 
Методика використання системи завдань екологічного змісту в навчанні хімії студентів аграрних спеціальностей: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.Г. Власенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування екологічних знань студентів аграрних спеціальностей на основі поєднання основних ідей хімічних, екологічних та фахових дисцилін. Виділено інваріантні та варіативні хіміко-екологічні поняття, пов'язані зі специфікою сільськогосподарського виробництва. Розроблено систему завдань екологічного змісту та запропоновано їх класифікацію на базі поєднання екологічного змісту навчального матеріалу, способу розв'язання, форми подання, дидактичної мети, характеру пізнавальної діяльності, особливостей розумових дій, форми організації їх виконання. Створено методичну систему використання завдань екологічного змісту за умов кредитно-модульного вивчення курсу "Загальна та неорганічна хімія". Запропоновано методи використання завдань екологічного змісту на лабораторно-практичних заняттях та під час самостійної роботи студентів. Експериментально підтверджено позитивний вплив розробленої методичної системи на формування екологічних знань студентів аграрних спеціальностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р3-3 +
Шифр НБУВ: РА362954

Рубрики:

      
2.

Кириченко В. І. 
Теоретичні і методичні основи інформаційно-дидактичного забезпечення навчального процесу із загальної хімії у вищих технічних навчальних закладах: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / В. І. Кириченко ; Ін-т педагогіки НАПН України. — К., 2010. — 38 с. — укp.

Запропоновано методику трансформування інформаційної системи хімічної науки в модульно побудовану інформаційно-дидактичну систему навчального курсу загальної хімії. Розкрито вплив вперше виділених та опрацьованих системотвірних факторів хімії на методику формування особистісно зорієнтованого навчання хімії. Розроблено комп'ютерну технологію конструювання перцептивних моделей, конструктів і комплексів змісту як основи ієрархічної структури трьох інформаційних модулів дидактичної системи курсу хімії. Доведено, що нові інформаційні моделі та конструкти як фактори активного впливу на сенсомоторну сферу студента є базою моделювально-розвивальної технології навчання, здатної ефективно формувати його тезаурус і мислення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р3-32
Шифр НБУВ: РА374611 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Мітрясова О.П. 
Теорія і практика інтегрованого навчання хімічних дисциплін студентів аграрного університету: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / О.П. Мітрясова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2009. — 38 с. — укp.

Науково обгрунтовано теоретично-методичні засади інтегрованого навчання хімії студентів аграрного університету, розроблено концепції інтегрованого підходу до вивчення хімії та педагогічну технологію її реалізації. Показано, що інтеграція і диференціація у розвитку змісту хімічної освіти - не взаємовиключні, а взаємодоповнювальні тенденції. Визначено, що інтегроване навчання - це особливий тип конструювання його змісту, організація і спрямування якого підпорядковується розкриттю системи внутрішньо- і міждисциплінарних проблем. Розкрито критерії, що є центрами інтеграції змісту хімічних і спеціальних дисциплін. Обгрунтовано дидактичні принципи відбору та структурування навчального матеріалу. Уточнено змістову характеристику знань і вмінь студентів-аграріїв, аспекти, рівні інтегрованого підходу. Розроблено методичну систему реалізації інтегрованого навчання хімії та проведено перевірку її педагогічної ефективності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р3-35 + Г.р3-35
Шифр НБУВ: РА366997

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського