Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (6)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>U=Г2 р21-3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Величко Л.П. 
Теорія і практика навчання органічної хімії у загальноосвітніх навчальних закладах: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / Л.П. Величко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2007. — 42 с. — укp.

Розглянуто актуальну проблему розробки теорії та методики навчання органічної хімії за умов модернізації шкільної освіти. Розкрито генезис провідних методичних ідей у навчанні оранічної хімії, систематизовано вітчизняний і зарубіжний досвід її викладання. Виявлено суперечності у предметному змісті навчання органічної хімії та його методичній реалізації. Обгрунтовано концептуальні підходи щодо розробки змісту та структури курсу органічної хімії, організації навчального процесу, його дидактичного забезпечення. Розкрито загальнокультурний контекст органічної хімії, сучасне наукове тлумачення будови та властивостей органічних сполук, методологію вибору змісту, тенденції його розвитку. Визначено мету, завдання, місце вивчення органічних речовин у курсі хімії. Розглянуто методичні особливості реалізації відібраного змісту та практичні питання методики навчання органічної хімії за чинними навчальними програмами, зокрема у класах хімічного профілю. Експериментально перевірено та доведено педагогічну ефективність запропонованої методики та дидактичного забезпечення курсу. За результатами дослідження розроблено комплекс навчальних програм, підручників і методичних посібників для середньої загальноосвітньої школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Г2 р21-3 + Г2 р21-3
Шифр НБУВ: РА349054

Рубрики:

      
2.

Хоменко П.В. 
Формування функціональних знань старшокласників з органічної хімії в загальноосвітніх навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / П.В. Хоменко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Висвітлено дидактичні та методичні аспекти формування функціональних знань учнів на базі діяльнісного підходу. Функціональні знання визначено як чітку, об'єктивну, систематизовану наукову інформацію, осмислену щодо її зовнішніх і внутрішніх зв'язків, та яку особистість здатна творчо реалізувати за змінних умов існування, як складову її основних компетентностей. Згідно з концепцією дослідження методологічною, теоретичною та практичною базою формування функціональності знань є загальна теорія діяльності, розроблена у філософії, соціології, психології. Формування функціональності знань може відбуватися поза діяльністю учня. Саме у процесі діяльності формується, реалізується та перевіряється функціональність знань. Якість знань визначається змістом і характеристиками тієї пізнавальної діяльності, до складу якої вони входять. Розкрито методи, засоби, принципи, визначено умови та рівні формування функціональності знань учнів на матеріалі органічної хімії. З метою реалізації діяльнісного підходу розроблено та впроваджено до практики школи методичні рекомендації щодо вивчення теми "Природні джерела вуглеводнів", педагогічний програмний засіб, методичну розробку тренінгового заняття з теми "Енергетика завтрашнього дня", упорядковано "Збірник вправ і задач з органічної хімії", зміст яких спрямовано на підвищення загальної функціональності знань учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Г2 р21-3 +
Шифр НБУВ: РА352098

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського