Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (76)Книжкові видання та компакт-диски (20)
Пошуковий запит: (<.>U=З261.52$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Поляков І.В. 
Дослідження електродинамічних параметрів малоінерційного лінійного електродвигуна: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.01 / І.В. Поляков ; Харк. держ. політехн. ун-т. — Х., 1999. — 19 с. — укp.

Метою дисертаційної роботи було теоретичне й експериментальне дослідження малоінерційного лінійного електродвигуна постійного струму в пускових і сталих режимах методами математичного і фізичного моделювання, і на цій основі - розробка теорії і загальної концепції конструювання двигунів такого типу на базі чисельних розрахунків магнітних полів, електромагнітних параметрів і електродинамічних процесів. Двигун призначений для роботи в короткочасних, практично імпульсних режимах розгону масогабаритних об'єктів до високих швидкостей, і має ряд конструктивних особливостей: мала інерційність; висока щільність струму в обмотках індуктора і якоря; відносно великий основний повітряний зазор; використання тиристорної системи з природною вентильною комутацією обмотки якоря.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З261.52-01

Рубрики:

      
2.

Бондар Р.П. 
Коаксіально-лінійний двигун з постійними магнітами зворотно-поступального руху: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.01 / Р.П. Бондар ; Ін-т електродинаміки НАН України. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Досліджено особливості електромагнітних та електромеханічних процесів коаксіально-лінійного двигуна (КЛД) з постійними магнітами (ПМ) вібраційного робочого органа. Проаналізовано існуючі типи двигунів зворотно-поступального руху, розглянуто математичні моделі для розрахунку їх характеристик і параметрів. Запропоновано конструкцію коаксіально-лінійного вібратора й обгрунтовано теоретичні засади його роботи. Сформульовано принципи створення вібратора на основі коаксіально-лінійного синхронного двигуна з ПМ установки безтраншейного прокладення трубопроводів і наведено методику інженерного розрахунку параметрів двигуна. Досліджено вплив форми силового імпульсу на механічні параметри системи. Встановлено вплив форми електромагнітної сили, що збуджується у вібраторі, на закон руху якоря. Розглянуто конструкцію вібратора, створеного на базі КЛД з ПМ, з використанням методу скінченних елементів проведено розрахунок магнітного поля й електромагнітної сили, експериментально підтверджено достовірність одержаних результатів. Розроблено методику розрахунку, що дозволяє проводити комп'ютерне моделювання та дослідження електромагнітних характеристик і резонансних властивостей вібратора з ПМ за різних законів регулювання. На основі розв'язку задачі розподілу електромагнітного поля в активній зоні вібратора виконано розрахунок потокозчеплення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З261.522 + И131-5-041.77 +
Шифр НБУВ: РА360193

Рубрики:

      
3.

Гладкий 
Математичне моделювання електромеханічних перехідних процесів у неявнополюсних електричних машинах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.01 / Володимир Миколайович Гладкий ; Державний ун-т "Львівська політехніка". — Л., 2000. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З261.522-04
Шифр НБУВ: РА310826

      
4.

Нечаєва С.В. 
Система динамічного навантажування з резонансним контуром для двигунів постійного струму: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / С.В. Нечаєва ; Нац. гірн. акад. України. — Д., 1999. — 17 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням формування струмового навантаження в системі навантажування з резонансним контуром. Аналізується відповідність процесів у якірному колі при традиційному навантажуванні та в режимі динамічного навантажування, їх еквівалентизація з точки зору гармонічного складу, а також особливості визначення навантажувальної спроможності двигунів постійного струму (ДПС). Досліджено основні утрати, що виникають в електричній машині в результаті динамічного навантажування. Наведено рекомендації до вибору параметрів системи навантажування, що дозволяють мінімізувати витрати на обладнання. Запропоновано методику створення системи керування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З261.52-07

Рубрики:

      
5.

Ткачук В.І. 
Явнополюсні вентильні реактивні двигуни з буферами енергії: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.09.01 / В.І. Ткачук ; Держ. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 1999. — 37 с. — укp.

Дисертацію присвячено розробці теоретичних положень побудови вентильних реактивних двигунів (ВРД) з буферами енергії, електромеханічний перетворювач (ЕМП) яких є найпростішим з відомих електричних машин і має енергетичні і якісні показники на рівні колекторних машин постійного струму. Із позицій системного підходу здійснено науково обгрунтовані дослідження, які вирішили проблему удосконалення існуючих та створення нових конструкцій ЕМП, первинних давачів положення ротора (ДПР) та електричних схем силових комутаторів й формувачів сигналів ДПР. Запропоновано новий широтно-фазовий спосіб регулювання частоти обертання ВРД. Розроблено теоретичні бази й створено методологію проектування явнополюсних ВРД та їх математичні моделі, адекватність яких до фізичних взірців обгрунтовано теоретично й підтверджено практично.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З261.52-01

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського