Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (60)Книжкові видання та компакт-диски (16)
Пошуковий запит: (<.>U=И168.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія: Гірнича справа   
1.

Ерліх Є.М. 
Енергоефективні режими і пускові процеси у системі шахтного транспорту з індуктивною передачею енергії: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / Є.М. Ерліх ; Нац. гірн. акад. України. — Д., 2002. — 17 с. — укp.

Досліджено питання підвищення енергетичної ефективності, стійкості пуску системи шахтного транспорту з індуктивною передачею енергії шляхом реалізації специфічних режимів її роботи. Наведено статистичні характеристики параметрів тягової мережі. Розроблено математичну модель для оптимізації параметрів резонансного коливального контуру тягового навантаження. Визначено оптимальні параметри коливального контуру з урахуванням статистичних характеристик режимів тягової мережі. Зазначено, що підвищення стійкості пуску перетворювача частоти на тягову мережу системи транспорту досягається синхронізацією імпульсів управління випрямляча та автономного інвертора.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И168.22-01
Шифр НБУВ: РА318428 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Гірнича справа   
2.

Удовенко О.О. 
Енергозберігаюча система тягового електроприводу рудникового акумуляторного електровозу: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / О.О. Удовенко ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2004. — 18 с.: рис. — укp.

Створено концепцію узагальнення енергоощадного підходу до аналізу функціонування електроустаткування рудникових електровозів та розвинуто теорію тягового електроприводу. Удосконалено методи синтезу архітектури схемотехнічних рішень імпульсних перетворювачів з метою збільшення жорсткості енергоекономічних критеріїв, що дає змогу використовувати засоби проектування для нового виду систем тягового електроприводу з двигунами постійного струму послідовного збудження. Уперше формалізовано структуру системи електроприводу рудникового електровозу за допомогою мереж Петрі. Одержано оригінальну причинно-наслідкову модель для дослідження за критеріями структурного та параметричного аналізу електроенергоощадження імпульсних перетворювачів (ІП) у комплексі тягового електроприводу. Розроблено принципово нові схемотехнічні рішення ІП з застосуванням комбінації одноопераційних тиристорів і IGBT, що дає змогу використовувати E-комутацію без додаткових елементів для тягового електроприводу. Одержано залежності коефіцієнту пульсації струму від частоти модуляції, шпаруватості та параметрів тягового ланцюга даного електроприводу з імпульсними перетворювачами за умов плавного паралельно-послідовного з'єднання тягових електродвигунів, що дає змогу визначити оптимальну частоту модуляції ІП. Розроблено та вперше реалізовано методи й алгоритми управління тяговим електроприводом з ІП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И168.22-048.2 +
Шифр НБУВ: РА328616

Рубрики:

      
Категорія: Гірнича справа   
3.

Ставицький В.М. 
Математичне моделювання керованого асинхронного електропривода з вентильно-трансформаторним інвертором для шахтного електровоза: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / В.М. Ставицький ; Донец. нац. техн. ун-т. — Донецьк, 2002. — 19 с. — укp.

Розроблено математичну модель електромеханічної системи вентильно-трансформаторний інвертор - асинхронний двигун (ВТІ - АД), що описує статичні процеси в системі, яка відрізняється від відомих урахуванням нелінійної взаємодії між електрорушійною силою (ЕРС) обертання та ЕРС джерела, обумовленого наявністю в схемі вентильних елементів. Розроблено математичну модель електромеханічної системи ВТІ - АД, що описує динамічні процеси в електроприводі за умов варіювання параметрів схеми та системи керування електроприводом, яка відрізняється від відомих урахуванням провідності різноманітних вентилів, а також урахуванням специфічного трансформаторного зв'язку між джерелом напруги, двигуневим навантаженням і однофазними, інвертувальними ланками. Обгрунтовано аналітичні залежності, що визначають раціональні значення керованих величин у всьому діапазоні варіювання механічних координат, обумовленому механічною характеристикою приводу; які відрізняються від відомих характерними особливостями схеми ВТІ та специфічними вимогами до тягового приводу, оснащеного автономним джерелом живлення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И168.22-048.2
Шифр НБУВ: РА319098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Гірнича справа   
4.

Кошик Ю.Й. 
Розробка технології боротьби з пилом при перевезенні гірничої маси залізничним транспортом: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.26.01 / Ю.Й. Кошик ; Криворіз. техн. ун-т. — Кривий Ріг, 2003. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Розроблено та обгрунтовано метод визначення кількості просипів гірничої маси через нещільності в залізничних піввагонах під час її перевезення, що дає змогу оцінювати питомі та валові викиди пилу на промислових майданчиках гірничих підприємств. Запропоновано метод визначення дальності віднесення пилу під час переміщення просипів гірничої маси під впливом повітряного потоку, що дає змогу визначати концентрацію та дальність віднесення пилу під час руху залізничих піввагонів і думпкарів. Наведено метод розрахунку швидкості випару водних розчинів солей з вологої гірничої маси, що дозволяє прогнозувати запиленість повітря біля доріг на різних етапах руху транспортних засобів. Установлено закономірності здування пилу за даних умов з метою визначення критичних швидкостей вітру, за яких відбувається відрив і перенос пилинок різного діаметра та густини. Розроблено метод визначення кількості пилу, який здувається з поверхні гірничої маси, змоченої водним розчином природного бішофіту під час її транспортування в залізничних піввагонах і думпкарах, що враховує швидкість руху потягу й фізико-механічні властивості гірничих порід.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И168.2 н6 +
Шифр НБУВ: РА327360

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського