Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (21)Книжкові видання та компакт-диски (15)
Пошуковий запит: (<.>U=К447-02$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Колесник К.К. 
Зниження віброактивності привідних систем з пружними муфтами: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.09 / К.К. Колесник ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Розроблено методику аналізу об'ємного напружено-деформованого стану гумових елементів пружних втулковопальцевих муфт, на основі якої визначено жорсткісні параметри муфт, регламентованих ГОСТом 21424-75. За допомогою апроксимації одержаних розрахункових результатів встановлено аналітичні залежності лінійних і кутових жорсткостей пружних втулковопальцевих муфт від номінального моменту для випадків деформування втулок без зазоро- та із зазароутворенням. Отримано залежності крутильної та радіальної жорсткостей муфти від геометричних параметрів пружних елементів (кілець) та від модуля пружності матеріалу. Розроблено методику розрахунку та визначено жорсткість пружної втулковопальцевої муфти, що відповідає кутовому зміщенню валів, для характерних випадків деформування гумових елементів. Проведено математичне моделювання динамічних процесів у привідній системі з пружною муфтою, яка має нелінійну жорсткісну характеристику, з урахуванням взаємовпливу електромагнітних явищ в асинхронному двигуні та механічних коливань. Досліджено динамічні процеси у привідних системах з урахуванням зазороутворення у пружній втулковопальцевій муфті та самогальмування у черв'ячній передачі. Досліджено жорсткісні характеристики пружних втулковопальцевих муфт, а також кінематичні та силові параметри процесів пуску привідної установки, що дало можливість підтвердити достатню для інженерної практики точність математичного моделювання перехідних процесів у електромеханічних привідних системах з пружними муфтами. Запропоновано математичну модель і методику розрахунку динамічних процесів у привідних системах з керованими пружними муфтами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К447-02 + К445.2-02 +
Шифр НБУВ: РА326063

Рубрики:

      
2.

Колот О.В. 
Наукові основи підвищення ефективності системи приводів шляхом врахування стохастичності їх характеристик: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.02.03 / О.В. Колот ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2005. — 31 с. — укp.

Створено наукові засади підвищення ефективності системи приводів шляхом урахування наявності випадкових змін характеристики гідроприводу як складової частини даної системи. Обгрунтовано стохастичні зміни характеристики приводу. Доведено, що причиною випадкових змін характеристики є особливості робочих процесів, зокрема, деформативні процеси робочої рідини, в якій присутнє нерозчинне повітря у вигляді дрібнодисперсної газової фази. Відзначено, що стохастичними гідродинамічними процесами є турбулізація, відривні та кавітаційні явища в рідині. Установлено наявність випадкових змін стохастичних динамічних характеристик окремих гідросистем та системи приводів. Розглянуто випадкові зміни характеру системи приводів на конкретних прикладах приводів стендового обладнання для діагностичних випробувань гідравлічних амортизаторів. Виконано детальний аналіз об'єкта випробувань. Розглянуто ряд конструцій амортизаторів залізничних вагонів і вагонів метрополітену. Обгрунтовано вибір типового гідравлічного амортизатора та розроблено його імітаційну модель. Виконано імітаційне моделювання процесу стендових діагностичних випробувань гідравлічних амортизаторів. За цього враховано стохастичні зміни статичних і динамічних характеристик системи електро- та гідроприводів стендового обладнання та гідравлічного амортизатора. Врахування випадкових змін характеристики дозволило сутєво збільшити обсяг інформації, одержаної завдяки діагностичним випробуванням амортизаторів та підвищити її достовірність. Розроблено методи спектрального аналізу результатів діагностичних випробувань амортизатора.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К447-02 +
Шифр НБУВ: РА341319

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського