Розроблено методику обгрунтування раціональної конструкції з'єднально-керуючого модуля для дорожньо-будівельних машин на основі дослідження ступеня його навантаженості. З метою підвищення ефективності проектування модульних дорожньо-будівельних машин створено інформаційно-пошукову систему на основі електронних каталогів сімейства колісних машин класу 30 кН. Подано адекватну математичну модель для визначення рівня навантаження з'єднально-керуючого модуля за умов асиметричного прикладення зовнішнього навантаження і довільного кута складання напіврам. З метою перевірки прийнятих у математичній моделі допущень і розрахункової схеми проведено експериментальні дослідження з визначенням ступеня навантаження гідропривода механізму рульового управління. Запропоновано методику оптимізації корпусу шарніра з'єднально-керуючого модуля на основі оцінки його напружено-деформованого стану з використанням методу кінцевих елементів.