Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (13)Книжкові видання та компакт-диски (12)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=П074$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Замота Т.М. 
Оптимізація технологічних факторів електрохіміко-механічного припрацювання (доведення) бічних поверхонь поршневих кілець у з'єднаннях гільза - кільця при ремонті тракторних та комбайнових двигунів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.11 / Т.М. Замота ; Луган. держ. аграр. ун-т. — Луганськ, 2001. — 20 с. — укp.

Розроблено технологію оптимізації факторів електрохіміко-механічного припрацювання (доведення) циліндро-поршневої групи, яка потребує уточнення окремих параметрів та режимів. Описано радіальний просвіт між кільцем і гільзою швидкість зменшення просвіту в процесі ЕХМП(Д). Експериментально показано можливість виправлення макрогеометричних викривлень поверхонь. Розроблено новий спосіб передскладального доведення поршневих кілець у разі електрохіміко-механічної взаємодії за схемою кільце по кільцю. Знайдено оптимальні значення технологічних факторів електрохіміко-механічного припрацювання бічних поверхонь поршневих кілець під час ремонту двигуна. Відзначено, що економічний ефект від впровадження удосконаленої технології ЕХМП(Д) і обкатування досягається внаслідок зниження собівартості обкатних робіт, витрати картерного мастила на вигар і підвищення моторесурсу відремонтованих двигунів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П074-98
Шифр НБУВ: РА315666 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Іващенко С.Г. 
Ремонт гільз циліндрів двигунів сільськогосподарської техніки встановленням компенсаційної вставки: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.11 / С.Г. Іващенко ; Харк. держ. техн. ун-т сіл. госп-ва. — Х., 2001. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу апріорної інформації, експериментально-теоретичних досліджень встановлено причини, характер і розмір зносу гільз циліндрів вітчизняного та закордонного виробництва в процесі їх експлуатації. Розроблено технологічну схему ремонту гільз, методологію та методики дослідження, в тому числі з використанням багатофакторного планування експерименту. Описано метод та ресурсоощадну технологію відновлення гільзи циліндра, яка включає розточування зношеної робочої поверхні (дзеркала), запресування компенсаційної вставки, механічну обробку, поверхнево-пластичне деформування гільзи зі вставкою до розміру поршня та поршневих кілець за кресленням. Вставку рекомендовано виливати зі зносостійкого легованого матеріалу на основі передільного чавуну на відцентровій машині з вертикальною віссю обертання. Експериментально визначено властивості нового легованого матеріалу, формування мікрорельєфу після різних видів обробки. Виконано розрахунок раціональних параметрів технології відцентрового виливання заготівок, а також токарної обробки й алмазного вигладження гільзи зі вставкою. Наведено результати експлуатаційних випробувань відновлених гільз і проведено економічний розрахунок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П074-94-983
Шифр НБУВ: РА314545 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського