1. |
Лисиця Н.М. Реклама як соціальний інститут: Автореф. дис... д-ра соціол. наук: 22.00.03 / Н.М. Лисиця ; Ун-т внутр. справ. — Х., 1999. — 35 с. — укp.Дисертацію присвячено розгляду реклами як соціального інституту сучасного українського суспільства. Пропонується комплексний і багаторівневий аналіз соціального інституту реклами, проаналізовані його явні і латентні функції, аналізуються дисфункції реклами. Розглядаються можливості впливу реклами на соціальні інститути суспільства, які сформувалися раніше, та на узагальненого споживача. Розроблено соціологічну модель прогнозування реклами і визначення її ефективності на основі дослідження рекламної акупунктури: цінностей, потреб, мотивів. Емоційний потенціал реклами розглядається як стимул до спілкування з узагальненим споживачем у процесі формування нових та підтримки старих потреб. Соціолінгвістика реклами використовується для вивчення соціології реклами. Вивчаються особливості інституціональної рефлексивності української реклами і визначаються напрямки її розвитку. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: С5*665.42-803.81
Рубрики:
|