Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (212)Книжкові видання та компакт-диски (232)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4Укр)321-21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Погуляйко М.В. 
Аграрні підприємства в трансформаційних умовах державного регулювання АПК: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / М.В. Погуляйко ; Луган. нац. аграр. ун-т. — Луганськ, 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні, методичні та практичні аспекти розвитку аграрних підприємств за трансформаційних умов державного регулювання АПК. Розглянуто концептуальні підходи стосовно перетворення аграрної сфери виробництва. Узагальнено досвід функціонування даних підприємств Луганщини та запропоновано оцінку державному регулюванню їх господарської діяльності. На підставі результатів дослідження регіонального аграрного ринку, зокрема ринку зерна, показано, що державний механізм підтримки сільськогосподарських виробників є недосконалим. Побудовано модель ринку зерна області, яку доцільно використовувати за умов цінової невизначеності. Запропоновано науково обгрунтований організаційно-економічний механізм регулювання аграрного виробництва на базі визначення оптимальних пропорцій щодо використання державних і ринкових важелів регулювання діяльності аграрних підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-21,01 +
Шифр НБУВ: РА354656

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Агарков А.О. 
Інформаційно-консультаційне забезпечення в системі управління сільськогосподарськими підприємствами: автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.04 / А.О. Агарков ; Харк. нац. аграр. ун-т ім. В.В.Докучаєва. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Висвітлено особливості формування та розвитку інформаційно-консультаційної діяльності в сільськогосподарських підприємствах та її значення в прийнятті ефективних управлінських рішень керівниками та спеціалістами. Проаналізовано сучасний стан аграрного сектора економіки Харківщини, визначено рівень інформаційно-консультаційного забезпечення систем управління сільськогосподарських підприємств регіону. Розкрито можливості використання методу маржинального аналізу як сучасного інструменту здійснення інформаційно-консультаційної діяльності. Запропоновано модель ціноутворення на агроконсалтингові послуги й альтернативні методи консультування на основі системи підтримки прийняття рішень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-210.11 +
Шифр НБУВ: РА370044 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Рудницька О.В. 
Маркетингова діяльність сільськогосподарських підприємств на ринку органічної агропродовольчої продукції: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.В. Рудницька ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Розроблено теоретико-методичне забезпечення та практичні рекомендації щодо формування маркетингової діяльності товаровиробників органічної продукції у період становлення ринку. За результатами комплексного дослідження виявлено особливості та закономірності формування ринку даної продукції в Україні. Визначено рівень впливу факторів зовнішнього та внутрішнього середовища на діяльність підприємств на цьому ринку. Здійснено його сегментацію для визначення профілю вітчизняного споживання зазначеної продукції. Обгрунтовано методичні підходи до формування результативної системи маркетингу на базі розроблених стратегій розвитку маркетингової діяльності та засобів комплексу маркетингу. Узагальнено зарубіжний досвід з метою його адаптації до умов України. Визначено попит споживачів на органічну продукцію на підставі оптимізаційної моделі споживання з урахуванням рівня доходів покупців і ціни.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1 + У9(4УКР)421.51 +
Шифр НБУВ: РА354556

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Бочко О.Ю. 
Маркетингове забезпечення функціонування сільськогосподарських підприємств: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.Ю. Бочко ; Львів. нац. аграр. ун-т. — Л., 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретико-методологічні засади маркетингового забезпечення функціонування сільськогосподарських підприємств і наведено практичні рекомендації щодо удосконалення оптимального планування й управління маркетинговою діяльністю з метою підвищення ефективності процесу реалізації продукції й одержання прибутку для виробників маркетингових послуг, задоволення вимог і потреб споживачів. Уточнено зміст поняття "маркетинг" як соціально-економічної категорії, визначено основні функції маркетингової діяльності й особливості агромаркетингу за сучасних умов, розглянуто чинники його формування. Запропоновано визначення поняття агромаркетингу. Виділено етапи проведення дослідження маркетингового забезпечення функціонування сільськогосподарських підприємств, проведено оцінювання рівня розвитку їх маркетингової діяльності. Проаналізовано актуальні проблеми агромаркетингу та запропоновано шляхи їх вирішення. Обгрунтовано необхідність планування маркетингового забезпечення функціонування сільськогосподарських підприємств. Запропоновано модель створення корпорацій сільськогосподарських підприємств з оптової торгівлі на міжрегіональному рівні та модель збільшення реалізації продукції сільськогосподарських підприємств на регіональному рівні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1 +
Шифр НБУВ: РА362748

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Ларіна Я. С. 
Маркетингові стратегії розвитку підприємств аграрного сектору України: теорія, методологія, практика: автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Я. С. Ларіна ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2010. — 36 с. — укp.

Визначено методологічні засади розробки маркетингової стратегії підприємства та методичні підходи щодо оцінювання економічної ефективності її застосування. Досліджено особливості формування маркетингових стратегій підприємств аграрного сектору в контексті перехідної парадигми. Проаналізовано сучасний стан розвитку підприємств аграрного сектору різної спеціалізації та масштабів діяльності. Встановлено вплив чинників зовнішнього середовища на вибір стратегії маркетингу. Розроблено економіко-статистичну модель визначення ефективності реалізації маркетингової стратегії залежно від організаційної та ринкової готовності підприємства. Висвітлено механізми реалізації стратегій та систему заходів впровадження стратегічного маркетингу на мікро-, мезо- та макрорівнях. Запропоновано шляхи підвищення ефективності імплементації маркетингових стратегій з урахуванням пріоритетів державної політики в аграрній сфері.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1
Шифр НБУВ: РА377944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Кисельов В.О. 
Менеджмент виробничої діяльності сільськогосподарських підприємств в умовах ринку (аспекти формування керівника-підприємця): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / В.О. Кисельов ; Ін-т аграр. економіки УААН. — К., 2001. — 19 с.: рис. — укp.

Розкрито сутність і зміст потенціалу керівника, досліджено механізми його формування і реалізації за умов реформування АПК. Успіх діяльності реформованих підприємств значною мірою залежить від керівників і команди підібраних ними спеціалістів. Розгляд і об'єктивна оцінка потенціалу керівника неможливі без урахування його взаємозв'язку з потенціалом самого сільськогосподарського формування. Розроблено капіталізований підхід до визначення потенціалу керівника, що об'єктивно враховує дану залежність. Система самоменеджменту керівника повинна включати такі елементи: культуру праці, технологію управління, систематичний аналіз причин нераціональної організації особистої праці, формування особистих цілей, систему інформації, планування, використання прийомів самоменеджменту, застосування механізмів делегування, самоконтроль і контроль за результатами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-212.1 + У9(4УКР-6КРИ)321-212.1
Шифр НБУВ: РА314358 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Гацура В.Я. 
Мотиваційне управління малими підприємствами АПК: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / В.Я. Гацура ; Ін-т аграр. економіки УААН. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості мотивації на підприємствах малого та середнього бізнесу. Розкрито сутність мотивації, визначено її роль і місце в системі управління організаційними структурами. Наведено механізм дії мотиваційного менеджменту за умов ринкової трансформації. Розглянуто особливості матеріальної та нематеріальної мотивації праці для малих підприємствах агропромислової сфери економіки. Розроблено алгоритм оптимізації структури мотиваційних пріоритетів. Запропоновано заходи щодо стимулювання праці найнятого персоналу, зокрема за рахунок участі його у прибутках фірми. Визначено напрямки щодо реалізації державної мотивації розвитку підприємницької активності. З урахуванням інтересів власника й осіб, залучених до впровадження бізнес-пректів, удосконалено методику внутрішньофірмового перерозподілу доходів малих підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)321-21 + У9(4Укр-4Мик)321-21
Шифр НБУВ: РА317860 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Соловйов І.О. 
Науково-методологічні основи формування та розвитку системи агромаркетингу: автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.04 / І.О. Соловйов ; Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки" УААН. — К., 2009. — 37 с. — укp.

На підставі результатів системного аналізу еволюції маркетингу за умов глобалізації економіки обгрунтовано науково-методологічні основи формування та розвитку системи агромаркетингу, розроблено концептуальні положення ринкових стратегій аграрних підприємств і механізми їх функціонування. Визначено основні принципи формування агромаркетингу за умов ринкових трансформацій як цілісного, динамічного суспільного явища у вигляді комплексної соціально-економічної системи, розкрито його роль і значення у відтворювальному циклі аграрної економіки. Доведено необхідність участі держави у процесах побудови й управління системами макро- й агромаркетингу. Розроблено основні положення, визначено характеристики та зміст інституціональних передумов впровадження маркетингових засад управління економікою аграрної галузі. Удосконалено модель системи агромаркетингу як ринкової концепції господарювання, в якій організуються та координуються дії структур управління маркетингом на всіх рівнях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1 +
Шифр НБУВ: РА363058

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Прохар Н.В. 
Облік і контроль фінансових результатів у сільськогосподарських формуваннях: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.09 / Н.В. Прохар ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліжено проблеми організації та методики обліку й контролю фінансових результатів у сільськогосподарських формуваннях з метою розробки пропозицій щодо їх удосконалення. Розкрито сутність категорій "фінансові результати", "прибуток" і "збиток" у контексті різних наук і запропоновано їх визначення. Обгрунтовано необхідність класифікації фінансових результатів за продуктивним і правовим критеріям. Уточнено субрахунки до рахунків з обліку доходів і витрат. Удосконалено форми бухгалтерських реєстрів і фінансової звітності. Запропоновано проводити деталізацію інформації управлінського обліку про фінансові результати за аналітичними рахунками першого - п'ятого порядку. Розроблено форму внутрішньої сегментної звітності про прибутки (збитки) з урахуванням маржинального підходу. Побудовано інформаційно-матричну модель фінансових результатів, яка дозволяє обчислювати їх 16 видів. Розроблено моделі зовнішнього та внутрішнього контролю фінансових результатів у сільськогосподарських формуваннях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)232.1-149.3 + У9(4УКР)321-218 +
Шифр НБУВ: РА362728

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Данько Ю. І. 
Організаційно-економічні засади розвитку маркетингу сільськогосподарських підприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Ю. І. Данько ; Сум. нац. аграр. ун-т. — Суми, 2011. — 20 с. — укp.

Систематизовано теоретичні підходи щодо сутності маркетингу в системі управління підприємствами. Обгрунтовано сутність поняття "аграрний маркетинг". Проаналізовано особливості маркетингу в підприємствах аграрної сфери економіки. Розглянуто методичні підходи до діагностики розвитку маркетингу. Дано організаційно-економічну оцінку передумов формування системи аграрного маркетингу регіону, проаналізовано роль складових маркетингу у забезпеченні стабільного функціонування сільськогосподарських товаровиробників. Проведено моніторинг стану управління системою маркетингу. Розраховано вплив окремих показників маркетингової діяльності на результативність роботи сільськогосподарських підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1
Шифр НБУВ: РА379687 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Гречаник Н.Ю. 
Організація маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Н.Ю. Гречаник ; Ін-т аграр. економіки УААН. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Визначено зміст поняття "організаційна система маркетингової діяльності сільськогосподарського підприємства" як комплексної діяльності суб'єкта підприємництва. Розглянуто механізм сприяння дієвої маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства. Вдосконалено механізм управління інформаційним забезпеченням маркетингу на рівні підприємства. Розроблено маркетингову стратегію сільськогосподарських підприємств. Висвітлено організаційну структуру маркетингового дослідження регіонального та національного ринків. Розглянуто систему інформаційного забезпечення управлінського процесу в маркетингу підприємства. Наведено раціональну організацію маркетингової діяльності підприємства з урахуванням узгодженості між його відділами. Обгрунтовано організаційно-економічні заходи щодо підвищення ефективності використання маркетингової системи сільськогосподарських підприємств. Проведено дані розробки на прикладі підприємств Івано-Франківщини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1 +
Шифр НБУВ: РА368730

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Филиппова І.Г. 
Оцінка ефективності діяльності управлінського персоналу аграрних підприємств: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / І.Г. Филиппова ; Луган. нац. аграр. ун-т. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні, методичні та практичні аспекти оцінювання ефективості діяльності управлінського персоналу аграрних підприємств. Розглянуто наукові основи оцінювання ефективності управління в аграрній сфері. Узагальнено досвід функціонування даних підприємств Луганщини й оцінено вплив управлінської діяльності на економічні показники господарювання. Проведено економічний аналіз аграрних підприємств регіону та показано, що діяльність управлінського персоналу незначною мірою впливає на прибуток через дію неусувних зовнішніх чинників. Запропоновано оцінювати ефективність даної діяльності з використанням системи індикаторів, що відображають динаміку показників зовнішнього середовища, об'єкта та суб'єкта управління. Оцінювання базується на показниках, що характеризують продуктивність праці керівника та результативність управлінських рішень. Запропоновано прийоми та процедури, що дозволяють оптимізувати розподіл управлінського навантаження, структуру інформаційних потоків у системі управління аграрного підприємства, зменшити непродуктивні витрати управлінської праці, здійснювати моніторинг управлінських процесів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-212.14 +
Шифр НБУВ: РА363701

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Кузьменко С.В. 
Програмно-цільове управління в сільськогосподарських підприємствах: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / С.В. Кузьменко ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2007. — 18 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні положення та практичні рекомендації щодо використання програмно-цільового управління у сільськогосподарських підприємствах як передумови їх ефективної діяльності. Проаналізовано сучасний стан сільськогосподарського виробництва аграрних підприємств Чернігівщини та виявлено основні причини зниження ефективності їх діяльності. Розроблено схему процесу розробки та прийняття управлінських рішень з застосуванням програмно-цільового управління у сільськогосподарських підприємствах, за етапами: постановки задачі, розробки програми прийняття рішень та їх кількісного оцінювання, погодження та прийняття рішень, доведення кількісних параметрів рішення до безпосереднього виконавця, організації та контролю за виконанням рішень. Розроблено методичний підхід до програмно-цільового управління виробничими процесами сільськогосподарських підприємств, який передбачає розробку оптимізаційних стратегій розвитку підприємства; прийняття рішень на базі бізнес-карт вирощування культур і застосування методів оперативного управління з використанням сітьових графів. Запропоновано цільовий сітьовий графік щодо виконання комплексів робіт ведення виробничої діяльності СТОВ "Линовицьке" Прилуцького району Чернігівської області.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-21 +
Шифр НБУВ: РА352020

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Острик В. Ю. 
Ресурсоекономні шляхи підвищення ефективності управлінських рішень в підприємствах АПК: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / В. Ю. Острик ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — Сімф., 2010. — 19 с. — укp.

Розглянуто сутність категорій управлінських рішень та їх класифікацію. Уточнено сутнісний зміст понять "якість", "конкурентоспроможність" й "ефективність управлінських рішень". Обгрунтовано методичні підходи й алгоритм дослідження ресурсоекономних шляхів підвищення ефективності управлінських рішень. Здійснено оцінку складу, структури, тенденцій розвитку та результативності діяльності підприємств АПК як об'єкта управлінської діяльності. Розроблено та практично реалізовано інтегральну модель оцінки та підвищення ефективності управлінських рішень. Формалізовано пріоритетні ресурсоекономні напрями підвищення ефективності управлінських рішень. Розроблено й обгрунтовано алгоритмізовану конкурентоспроможну технологію вирішення проблем на підприємствах АПК.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-21
Шифр НБУВ: РА371435 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Міщенко 
Розвиток маркетингу сільськогосподарських підприємств на продовольчому ринку: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Дмитро Анатолійович Міщенко ; Харківський національний аграрний ун-т ім. В.В.Докучаєва. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1
Шифр НБУВ: РА359739

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Никончук В. М. 
Управління активізацією діяльності сільськогосподарських підприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / В. М. Никончук ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Теоретично обгрунтувано та розроблено пропозиції щодо управління активізацією діяльності сільськогосподарських підприємств. Узагальнено теоретичні розробки зарубіжних і вітчизняних дослідників щодо сутності сталого розвитку та розвитку підприємств. Визначено методичні підходи до оцінювання сталого розвитку сільськогосподарських підприємств, обгрунтовано концепцію сталого розвитку регіону. Проведено оцінювання стану сільськогосподарських підприємств Рівненщини та тенденцій їх розвитку. Запропоновано шляхи вдосконалення механізмів управління активізацією діяльності сільськогосподарських підприємств, алгоритм інноваційно-інвестиційного розвитку сільського господарства, який визначає етапи реалізації інноваційної й інвестиційної політики підприємства та можливості впровадження стратегічних планів розвитку підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-21
Шифр НБУВ: РА376829 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Лобова Н. В. 
Управління економічною стійкістю сільськогосподарських товариств: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н. В. Лобова ; Полтав. держ. аграр. акад. — Полтава, 2011. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему управління економічною стійкістю сільськогосподарських товариств, розглянуто основні її формуючі фактори. Визначено ключові економічні інструменти формування стійкого економічного розвитку аграрних підприємств. Удосконалено методичні підходи до оцінки економічної стійкості сільськогосподарських товариств. Запропоновано для визначення рівня економічної стійкості проводити діагностику ймовірності банкрутства досліджуваного підприємства в сукупності, з визначенням основних коефіцієнтів фінансової стійкості, ділової активності та показників економічної ефективності товариств. Розглянуто сучасний економічний стан сільськогосподарських товариств Дніпропетровської області, зокрема Новомосковського району, що дало змогу визначити основні недоліки в роботі підприємств і фактори, що призводять до порушення їх економічної стійкості та нестабільного фінансово-економічного стану.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-21
Шифр НБУВ: РА379523 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Артімонова І.В. 
Управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / І.В. Артімонова ; Білоцерк. нац. аграр. ун-т. — Біла Церква, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено тенденції пропозиції та споживання аграрної продукції на регіональному рівні та встановлено маркетингові важелі забезпечення конкурентоспроможності у системі формування попиту, мотивації, потреби на аграрно-продовольчому ринку. Розроблено методичні положення та практичні рекомендації щодо формування організаційної структури управління маркетинговою діяльністю на підставі забезпечення довготривалих взаємовідносин з клієнтами. Запропоновано структуру галузевої системи агромаркетингової інформації області, до якої входять обласний і районні інформаційно-консультаційні центри, що якісно співпрацюють з сільськогосподарськими товаровиробниками. Визначено напрями використання інструментів аграрного маркетингу в практичній діяльності та обгрунтовано шляхи їх удосконалення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1-21
Шифр НБУВ: РА374422 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Степенко О. В. 
Управління маркетинговою діяльністю в сільськогосподарських підприємствах: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. В. Степенко ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Висвітлено основні тенденції розвитку сільськогосподарських підприємств України з метою визначення й оцінювання ситуації щодо необхідності управління маркетинговою діяльністю та виявлення можливостей його подальшого вдосконалення. Проаналізовано маркетингове середовище функціонування сільськогосподарських підприємств для виявлення можливостей і загроз, які впливають на формування дієвої системи управління маркетингом. Розроблено систему маркетингового контролю для підвищення результативності процесу управління маркетинговою діяльністю в сільськогосподарських підприємствах. Наведено пропозиції щодо вдосконалення структури управління маркетинговою діяльністю в сільськогосподарських підприємствах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1
Шифр НБУВ: РА379840 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Олійник 
Управління формуванням галузевої структури сільськогосподарських підприємств: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Іван Олександрович Олійник ; Сумський національний аграрний ун-т. — Суми, 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-21
Шифр НБУВ: РА365544

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського