Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (560)Книжкові видання та компакт-диски (326)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4Укр)372.0$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 60
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Плєтникова І.Л. 
Визначення рівня і забезпечення економічної безпеки залізниці: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / І.Л. Плєтникова ; Харк. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2001. — 15 с.: рис. — укp.

На основі проведеного дослідження в галузі забезпечення економічної безпеки підприємств запропоновано інтегральний показник - рівень економічної безпеки підприємства, який дозволяє визначити, проаналізувати і порівняти стан економічної безпеки підприємства в різні періоди часу, планувати забезпечення економічної безпеки підприємства, а також його виробничо-фінансову діяльність. Розроблено методичні підходи до визначення рівня економічної безпеки підприємства, методику визначення рівня економічної безпеки залізниці, схему її забезпечення, а також принципи створення служби економічної безпеки, які можуть бути застосовані на будь-якому підприємстві сфери матеріального виробництва та дозволять підвищити його конкурентоспроможність, рентабельність і рівень економічної безпеки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-99
Шифр НБУВ: РА314394 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Ткаченко С.Є. 
Використання лізингових технологій для оновлення основного капіталу підприємств (на прикладі залізничного транспорту): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / С.Є. Ткаченко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2003. — 17 с. — укp.

Подано визначення процесу оновлення основного капіталу підприємств з урахуванням специфіки ринкової економіки. Розвинуто теоретико-методичні засади щодо використання лізингових технологій на залізницях України, визначено суть цих технологій, об'єкти та суб'єкти лізингової діяльності у галузі залізничного транспорту. Розроблено організаційні підходи до впровадження найбільш доцільних фом лізингу на даних підприємствах. Доведено вагомість визначення оптимального розміру ставки комісійної винагороди для забезпечення ефективності лізингових угод для основних їх учасників. Розраховано залежності ефективності у взаємозв'язку з вартістю предмета лізингу та розміром ставки комісійної винагороди. На прикладі порівняльного аналізу банківського та лізингового фінансування придбання об'єкту рухомого складу доведено, що лізинг є ефективною формою фінансування оновлювальних процесів у галузі залізничного транспорту. Оптимізовано витрати з оновлення рухомого складу регіональної залізниці з використанням лізингових технологій та визначено, що застосування фінансового лізингу дозволить мінімізувати ці витрати.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-562.31 +
Шифр НБУВ: РА326273

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Шишкіна О.В. 
Вплив залізнично-автомобільних перевезень на ефективність формування містоутворюючих підприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О.В. Шишкіна ; Держ. екон.-технолог. ун-т трансп. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено транспортно-економічні умови та специфічні особливості формування містотвірних підприємств (МП), визначено вплив транспорту на їх формування та розвиток, виявлено принципи раціональної організації залізничо-автомобільного забезпечення вантажних перевезень, визначено основні напрямки формування транспортно-економічного потенціалу. Запропоновано ситуативно-регіональних підхід до визначення результативності залізничного й автомобільного обслуговування МП, застосування якого дозволило встановити систему організаційно-економічних показників оцінки ефективності транспортного забезпечення виробництва й оптимальні пропорції використання різних видів транспорту в забезпеченні регіональних процесів формування даних підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-813 + У9(4УКР)372.0-813
Шифр НБУВ: РА372014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Шевченко С. Ю. 
Державне регулювання інвестиційної діяльності на залізничному транспорті України в умовах його реформування: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / С. Ю. Шевченко ; НАН України, Рада по вивч. продукт. сил України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Вдосконалено зміст системоутворювальних компонентів організаційно-економічного механізму державного регулювання інвестиційної діяльності на залізничному транспорті, які адаптовано до організаційно-правових змін господарювання внаслідок реформування галузі. Розвинуто методичні підходи до формування тарифів на залізничні послуги, в яких, через поєднання ринкових інструментів з державним регулюванням, внесено зміни до механізму ціноутворення з урахуванням умов реформування галузі. Розроблено методичні підходи до обгрунтування вибору методів амортизації, в основу яких покладено залежність від економічного стану компанії-оператора, що здійснює свою діяльність на залізничному транспорті України. Визначено теоретичні підходи до обгрунтування економічної сутності ренти, що виникає під час транзитних перевезень на залізничному транспорті та запропоновано організаційно-економічний механізм вилучення та використання її як джерела інвестицій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-56-21,01
Шифр НБУВ: РА377583 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Котик В.О. 
Державне регулювання підвищення ефективності функціонування пасажирських перевезень: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.03 / В.О. Котик ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано роль функціонування пасажирських перевезень залізничного транспорту як складової економіки й управління національним господарством України з метою підвищення якості послуг, що надаються, розглянуто питання його ефективності. Розроблено модель державного регулювання підвищення ефективності функціонування даних перевезень. Визначено суть, доцільність, необхідність проведення реструктуризації підприємств пасажирського господарства залізничного транспорту України. Визначено умови, необхідні для реалізації програми реструктуризації. Розроблено механізм, який передбачає науково-економічне обгрунтування доцільності впровадження нових форм пасажирського швидкісного та високошвидкісного руху. За цього економічне обгрунтування має сприяти визначенню певного варіанта, який забезпечить прибутковість інноваційно-інвестиційного проекту. Побудовано багатоваріантну модель, на базі якої проведено розрахунок економічної доцільності впровадження найбільш ефективного пасажирського руху в Україні. Виконано розрахунок основних економічних показників. Впровадження результатів дослідження сприяє досягненню підвищеної ефективності функціонування пасажирських перевезень залізничного транспорту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-814-21,01 +
Шифр НБУВ: РА356285

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Сущенко Р. В. 
Державне регулювання розвитку залізничного транспорту України: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / Р. В. Сущенко ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с. — укp.

Узагальнено теоретичні основи становлення державного регулювання розвитку залізничного транспорту (ЗТ). Розглянуто світовий досвід державного регулювання розвитку ЗТ. З'ясовано необхідність системно-стратегічного підходу до державного регулювання розвитку ЗТ. Проаналізовано тенденції розвитку ЗТ України. Досліджено нормативно-правове забезпечення державного регулювання розвитку ЗТ України та визначено організаційні форми його забезпечення. Запропоновано розробку концептуальної моделі державного регулювання розвитку ЗТ України та пропозиції щодо створення стратегії реформування та розвитку ЗТ України. Вдосконалено механізм державного регулювання адаптації залізничної галузі до умов її розвитку. Надано концептуальну модель державного регулювання розвитку ЗТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-21,01 + Х819(4УКР)125.2
Шифр НБУВ: РА377920 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Міщенко М.І. 
Економічна ефективність реконструкції залізничних мостів України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / М.І. Міщенко ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Розкрито суть поняття "економіка мостового господарства" як складової частини економіки залізничного транспорту, що забезпечує ефективність функціонування основних фондів колійного господарства з стратегічним розвитком даного транспорту. Розроблено методологічні принципи оцінки соціально-економічної ефективності інвестиційних проектів стосовно відтворення залізничних мостів за сучасних умов господарювання, а також систему економічної оцінки зносу даних мостів. Запропоновано підходи щодо подальшого розвитку теоретичного обгрунтування взаємозв'язку розвитку залізничного транспорту й інших галузей економіки народного господарства України. Виконано комп'ютерне моделювання процесу зниження споживчої вартості залізничних мостів на двадцять років. Запропоновано методичний підхід до формування оптимальної стратегії відтворення залізничних мостів з використанням економічного критерію оптимальності. Розглянуто методи визначення основних складених елементів критерію оптимальності (капітальних вкладень, експлуатаційних витрат, ефектів), що залежать від реалізації оптимальної стратегії відтворення залізничних мостів, проведено комп'ютерне моделювання процесу реалізації цієї стратегії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)372.0
Шифр НБУВ: РА320692 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Тройнікова О.М. 
Економічний критерій підвищення ефективності технічних засобів транспортного обслуговування на залізничних переїздах: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / О.М. Тройнікова ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2006. — 17 с. — укp.

Розглянуто питання підвищення ефективності застосування технічних засобів транспортного обслуговування на залізничних переїздах за економічним критерієм. Визначено фактори, які впливають на якість даного обслуговування. Сформульовано економічний критерій доцільності застосування технічних засобів, а також розроблено економіко-статистичну модель, яка реалізується за комп'ютерною технологією та вирішує цілу низку практичних завдань для економічного обгрунтування нових і поліпшення застосування існуючих технічних засобів транспортного обслуговування на переїздах Укрзалізниці. Розроблено порядок фінансування заходів забезпечення безпеки місць перетину транспортних потоків залежно від частки економічного ефекту на кожного учасника даного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-571.17-07 +
Шифр НБУВ: РА343714

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Кушнир І.Ю. 
Ефективність вантажних залізничних перевезень в Україні та її підвищення в умовах глобалізації: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / І.Ю. Кушнир ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2004. — 18 с. — укp.

Розкрито суть понять "ефективність вантажних залізничних перевезень" і "ефективність вантажних міжнародних залізничних перевезень" з урахуванням специфіки розвитку транспорту за сучасних умов господарювання. Систематизовано структурні елементи комплексного підходу щодо підвищення ефективності даних перевезень. З урахуванням принципів логістики проаналізовано поняття "міжнародні транспортні коридори". Доведено доцільність оптимізації структури національної мережі міжнародних транспортних коридорів. Визначено критерії оцінки ефективності роботи транспортного підприємства з урахуванням втрат на утримання та оновлення рухомого складу. Обгрунтовано доцільність створення спеціалізованого оператора внутрішніх перевезень вантажів з метою активізації процесу залучення інвестицій для даного оновлення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-813,0-07 +
Шифр НБУВ: РА331211

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Єрьоміна М.О. 
Забезпечення конкурентноспроможності залізничних пасажирських перевезень за рахунок швидкісного руху: автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.04 / М.О. Єрьоміна ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2009. — 21 с. — укp.

Доведено необхідність й актуальність методичного підходу визначення доцільності й етапів організації швидкісного та високошвидкісного пасажирського руху, що сприяли прийняттю управлінських рішень щодо виявлення напрямків руху й умов експлуатації рухомого складу за організації швидкісного пасажирського руху, що є головною передумовою підвищення конкурентоспроможності залізничних перевезень. Доведено необхідність удосконалення методу розрахунку експлуатаційних витрат щодо пасажирських перевезень з урахуванням витрат палива й електроенергії на тягу поїздів за збільшених швидкостей руху та зміненої ваги рухомого складу, за яких традиційна оцінка економічного ефекту доповнюється розрахунком економічної ефективності визначення найбільш оптимальних пропозицій потягу та кількості вагонів у його складі, що дозволяє максимізувати ефективність впровадження швидкісного пасажирського руху та підвищити конкурентоспроможність пасажирських перевезень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-814 +
Шифр НБУВ: РА369668 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Панчишин Я. М. 
Забезпечення конкурентоспроможності залізничного транспорту в інноваційній логістичній системі: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / Я. М. Панчишин ; Українська державна академія залізничного транспорту. — Х., 2009. — 21 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-591-55
Шифр НБУВ: РА369876 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Мирошниченко Ю. В. 
Забезпечення соціально-економічної ефективності приміських пасажирських перевезень на залізничному транспорті України: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / Ю. В. Мирошниченко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2011. — 22 с. — укp.

Проведено теоретичні узагальнення та вироблено концептуальні підходи до визначення сутності поняття "соціально-економічна ефективність пасажирських перевезень" і визначено чинники, що впливають на її підвищення. Подано загальну характеристику та структурно-логічний зв'язок елементів, що визначають соціальну й економічну ефективність пасажирських перевезень, розкрито їх системну сутність і висвітлено особливості чинників, що визначають попит пасажирів на транспортні послуги. Проаналізовано досвід зарубіжних країн з організації пасажирських перевезень на залізничному транспорті, основні шляхи їх розвитку та розроблено теоретико-практичні основи створення муніципальних транспортних підприємств (компаній) у приміському сполученні за участю державних органів влади.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-814
Шифр НБУВ: РА384326 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Лоза С.П. 
Комплексне оцінювання рівня інвестиційної привабливості залізниць України: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.03 / С.П. Лоза ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретичні положення та методичні підходи щодо комплексної оцінки рівня інвестиційної привабливості залізниць України. Доведено, що інвестиційна привабливість залізниць формується під впливом чинників внутрішнього та зовнішнього середовища. Обгрунтовано доцільність залучення інвестицій у залізничні інвестиційні проекти з різних джерел фінансування залежно від значимості проекту для держави, регіону, міста або залізниці, сфери його реалізації й обсягу, терміну окупності витрат і структури очікуваних ефектів від реалізації. Удосконалено механізм розподілу інвестицій між окремими об'єктами залізничного транспорту. Із використанням розроблених теоретичних положень та методичних підходів здійснено оцінку рівня інвестиційної привабливості залізниць України. Побудовано економіко-математичну модель залежності інвестиційної привабливості залізниць України від основних показників їх діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-56-09 +
Шифр НБУВ: РА352989

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Паламарчук І.В. 
Контрактні перевезення як чинник підвищення конкурентоспроможності залізниць: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / І.В. Паламарчук ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2009. — 19 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано методичні підходи щодо визначення конкурентоспроможних тарифів на контрактні вантажні залізничні перевезення. Обгрунтовано необхідність і розроблено практичні рекомендації щодо впровадження контрактних перевезень на залізничному транспорті як інструмента підвищення його конкурентоспроможності. До наукового обігу введено поняття "контрактні перевезення", визначено основні напрямки підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту за умов подальшого посилення конкуренції. Обгрунтовано перспективні види контрактних залізничних перевезень для залізничного транспорту України. Запропоновано методичні підходи щодо визначення собівартості вантажних контрактних залізничних перевезень. На підставі аналізу існуючих методів ціноутворення на вантажні залізничні перевезення та з урахуванням чинника посилення конкурентної боротьби на ринку вантажних перевезень створено методику побудови тарифів на контрактні вантажні залізничні перевезення. Розроблено програмне забезпечення для визначення собівартості та побудови тарифів на контрактні перевезення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-813-866 +
Шифр НБУВ: РА362466

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Кірдіна О. Г. 
Методологічні аспекти інвестиційно-інноваційного розвитку залізничного комплексу України як складової національного господарства: автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.03 / О. Г. Кірдіна ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2011. — 36 с. — укp.

Розроблено теоретико-методологічні положення, методичні засади та практичні рекомендації щодо забезпечення інвестиційно-інноваційного розвитку залізничного комплексу (ЗК) України в контексті взаємодії та взаємовпливів процесів функціонування суб'єктів економічної системи та їх гнучкості до глобальних змін. Визначено роль ЗК в соціально-економічній системі України. Встановлено теоретичні основи реалізації інвестиційно-інноваційного розвитку ЗК та удосконалено підхід до організації інноваційного процесу. Обгрунтовано методологію формування системи інтегрованого управління інвестиційно-інноваційним розвитком ЗК. Запропоновано теоретико-методичні основи формування, оцінки та розвитку інвестиційно-інноваційного потенціалу ЗК і сформовано методологічні засади системи управління ним. Удосконалено теоретичні основи галузевої інноваційної політики. Визначено міжгалузеву науково-виробничу інтеграцію формою та інструментом реалізації інвестиційно-інноваційного проекту організації швидкісного руху залізницями України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-55 + У9(4УКР)372.0-56
Шифр НБУВ: РА382674 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Колесникова Н.М. 
Методолого-практичні основи ціноутворення на залізничному транспорті України: автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.04 / Н.М. Колесникова ; Держ. екон.-технол. ун-т трансп. — К., 2008. — 35 с. — укp.

Комплексно досліджено актуальні питання методології та практики ціноутворення на залізничному транспорті за умов його адаптації до ринкового середовища. Розглянуто процес формування адаптивно-гармонізаційного механізму ціноутворення (АГМЦ) на інтегровані залізничні перевезення. Досліджено теорію та практику встановлення базових тарифів на залізничні перевезення, визначено передумови створення нового, більш досконалого АГМЦ, проаналізовано проблеми його формування, функціонування та розвитку. Розкрито зміст поняття "АГМЦ на інтегровані залізничні перевезення" як нової економічної категорії. Обгрунтовано науково-методичні підходи щодо оцінки соціально-економічної ефективності впровадження АГМЦ на залізничному транспорті.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-861 +
Шифр НБУВ: РА355452

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Бабанін О.Б. 
Наукові основи вдосконалення технології контролю, діагностування та матеріально-технічного забезпечення при технічному обслуговуванні локомотивів: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.07 / О.Б. Бабанін ; Харк. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2001. — 35 с. — укp.

Досліджено питання підвищення ефективності використання тягового рухомого складу. Створено розрахункові моделі для визначення матеріальних запасів і періодичності їх поповнення. Визначено достатність сформованих варіантів ЗІП. Розглянуто інформаційні ситуації, які впливають на поповнення матеріальних ресурсів. Визначено вплив статистичного контролю на точність і оперативність проведення ТО. Одержано регресійні залежності, що дозволяють оцінювати та регулювати фактори, які впливають на ТО. Проаналізовано та проведено розрахунки, призначені для визначення дислокації ПКД. Розроблено наукові основи технології функціонування пересувних станцій ТО і діагностування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-730.4 + О23-08
Шифр НБУВ: РА314700 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Рудаков О. Г. 
Нова стратегія ціноутворення вантажних залізничних перевезень в Україні: методологія, проблеми, шляхи вирішення: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / О. Г. Рудаков ; Рада по вивч. продукт. сил України НАН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Поглиблено теоретико-методологічні засади механізму ціноутворення, проведено аналіз сучасного стану розвитку ринку залізничних перевезень (ЗП) вантажів. Узагальнено досвід зарубіжних країн щодо тарифної політики на ринку вантажних ЗП, систематизовано основні фактори, що впливають на процес тарифоутворення. Проведено оцінювання та декомпозицію наслідків державно-монопольної моделі ціноутворення. Запропоновано модель демонополізації ціноутворення на вантажні ЗП, яка базується на методі межових цін, що поєднує державне регулювання та вільний вибір підприємствами рівня тарифів залежно від попиту та пропозиції транспортних послуг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-813-866
Шифр НБУВ: РА375323 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Андрієнко М.М. 
Організаційно-економічний механізм сервісного обслуговування залізничних контейнерних перевезень: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / М.М. Андрієнко ; Держ. економіко-технологічний ун-т транспорту. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Вперше введено поняття "організаційно-економічний механізм сервісного обслуговування залізничних контейнерних перевезень" як систему організаційних, економічних, правових, управлінських і регулювальних дій і процесів, які впливають на ефективність здійснення сервісного обслуговування залізничних контейнерних перевезень. Запропоновано у структурі механізму сервісного обслуговування виділити два блоки, які характеризуються функціями оперативного адаптування до змін потреб і вимог клієнтури та гармонізуватимуть економічні інтереси сервісного центру та вантажовласників. Рекомендовано діяльність сервісного центру та вантажовласників оцінювати величиною доходу за добу. Удосконалено сукупність показників як збалансовану систему, що вивчає ефективність діяльності центру транспортного сервісу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-813.924 +
Шифр НБУВ: РА364259

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Чеховська М.М. 
Організаційно-економічний механізм удосконалення природоохоронної діяльності на залізничному транспорті України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.08.01 / М.М. Чеховська ; НАН України. Рада по вивч. продукт. сил України. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Розроблено методологічні засади дослідження та конкретні рекомендації щодо запровадження організаційних і економічних важелів для вдосконалення діяльності залізничного транспорту з охорони навколишнього середовища. Запропоновано посилити організаційну складову механізму природоохоронної діяльності за рахунок підвищення функціонального статусу діючого структурного підрозділу з екологізації Укрзалізниці, доповнити його контрольні функції координаційно-регулюючими з виділенням в регіонах організаційних ланок. Запропоновано економічну складову даного механізму доповнити застосуванням загальних положень екологічного менеджменту та маркетингу в природоохоронній роботі на залізничному транспорті.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-28 +
Шифр НБУВ: РА327477

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського