Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (18)Книжкові видання та компакт-диски (61)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311 р30$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
1.

Олексюк О.Є. 
Активізація пізнавальної діяльності студентів у процесі загальнопедагогічної підготовки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.Є. Олексюк ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2005. — 22 с. — укp.

Уперше обгрунтовано та розроблено концептуальні засади інтеграції знань з матеріалознавства у професійній підготовці майбутніх фахівців швейного виробництва з урахуванням сучасних тенденцій у науці, освіті й виробництві, дидактичну модель навчального предмета "Матеріалознавство швейного виробництва", що визначає структуру та компонентний склад навчального матеріалу, модель інтеграції знань з матеріалознавства з урахуванням професійних вимог до фахівців сучасного швейного виробництва, структурно-навчального процесу. Уточнено рівні реалізації дидактичної інтеграції матеріалозавства та навчальних предметів природничо-наукового циклу, що характеризують ступінь змін інтеграційного змісту та обумовлюються інтеграцією змістового й процесуального компонентів навчання. Розвинуто методи та форми організації навчання учнів ПТНЗ швейного профілю на інтеграційній основі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 р30 + Ч481.22 +
Шифр НБУВ: РА339924

Рубрики:

      
2.

Бондаренко О.М. 
Дидактичні умови застосування мультимедійних технологій у процесі навчання педагогічних дисциплін студентів педагогічних університетів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О.М. Бондаренко ; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено роль і місце мультимедійних технологій у системі фахової підготовки майбутнього вчителя. Класифіковано мультимедійні технології й обгрунтовано дидактичні умови їх застосування. Запроваджено в практику роботи ВНЗ спецкурс "Мультимедийні технології в навчальному процесі вищої школи", який сприяє формуванню у майбутніх учителів готовності до застосування мультимедійних технологій в навчальному процесі. Розроблено модель реалізації системи фахової підготовки майбутнього вчителя засобами мультимедіа.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215.71 + Ч311 р30
Шифр НБУВ: РА373814 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Прокоф'єв Є. Г. 
Організаційно-педагогічні засади загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів в умовах дистанційного навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Є. Г. Прокоф'єв ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Вперше розроблено модель загальнопедагогічної підготовки майбутніх вчителів за умов дистанційного навчання, яка включає мету, принципи, методологічні підходи, умови ефективного використання дистанційного навчання, етапи підготовки, педагогічні програмні засоби, рівні готовності студентів до діяльності й електронні навчальні курси "Педагогіка" й "Історія педагогіки". Удосконалено технологію введення системи дистанційного навчання в навчальний процес, що спрямовано на формування педагогічної компетентності як важливого складника професіоналізму майбутніх спеціалістів у процесі загальнопедагогічної підготовки. Уточнено зміст понять "дистанційне навчання", "дистанційна освіта", "педагогічні технології", "технології дистанційного навчання", "інформатизація", "інформаційно-освітнє середовище" тощо. Набули подальшого розвитку питання теорії та практики використання системи дистанційного навчання, заснованої на принципі індивідуалізації та реалізованої на засадах модульної дидактичної системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.290 + Ч311 р30
Шифр НБУВ: РА382841 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Зосименко О. В. 
Організація проектної діяльності майбутніх педагогів у процесі вивчення педагогічних дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Зосименко ; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. — Полтава, 2010. — 20 с. — укp.

Висвітлено організаційно-педагогічні засади проектної діяльності майбутніх педагогів у процесі вивчення педагогічних дисциплін. Проаналізовано й уточнено базові поняття дослідження. Запропоновано періодизацію її становлення в педагогічній теорії та практиці. З'ясовано педагогічні можливості проектної діяльності у контексті педагогічної підготовки. Охарактеризовано її вплив на формування готовності майбутнього педагога щодо педагогічної діяльності. Розроблено модель організації проектної діяльності майбутніх педагогів під час вивчення педагогічних дисциплін. Обгрунтовано педагогічні умови її реалізації. Розкрито структуру проектної діяльності студентів у процесі створення навчальних проектів. Виявлено комплекс критеріїв і рівнів сформованості готовності майбутніх педагогів до педагогічної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 р30 + Ч489.511.29
Шифр НБУВ: РА372203 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Чебакова Ю. Г. 
Педагогічні умови формування мотивації до вивчення психолого-педагогічних дисциплін у студентів вищих технічних навчальних закладів: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ю. Г. Чебакова ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. — Вінниця, 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано проблему формування мотивації до вивчення психолого-педагогічних дисциплін (ППД) у студентів технічних ВНЗ. Розроблено, обгрунтовано й описано методику даної проблеми. Сформульовано, теоретично обгрунтовано та експериментально досліджено педагогічні умови формування мотивації до вивчення ППД у студентів технічних ВНЗ, зокрема, реалізацію особистісно-орієнтованих технологій інноваційного навчання майбутніх інженерів у процесі вивчення ППД на основі педагогічного співробітництва студента з викладачем та модульного навчання, забезпечення професійної спрямованості навчання ППД, використання в процесі вивчення ППД інтерактивних методів навчання. Визначено критерії, показники та рівні мотивації до вивчення ППД у студентів. Доведено, що впровадження методики формування мотивації до вивчення ППД у студентів технічних ВНЗ на основі визначених педагогічних умов сприяє позитивним змінам у рівнях мотивації студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-7 + Ю9 р30 + Ч311 р30
Шифр НБУВ: РА380830 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Костюченко К. Є. 
Педагогічні умови формування раціонально-критичного мислення у майбутніх учителів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / К. Є. Костюченко ; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. — Кіровоград, 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Досліджено проблеми формування готовності майбутніх учителів до раціонально-критичного мислення у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін. Визначено сутність, структуру, критерії, показники та рівні готовності майбутніх учителів до такого мислення, а також теоретично обгрунтовано й експериментально-перевірено педагогічні умови її формування. Розроблено методику діагностики рівня сформованості готовності майбутніх учителів до раціонально-критичного мислення, що передбачає проведення анкетування, виконання тестів, розв'язання педагогічних задач і вирішення навчальних завдань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 р30 + Ю9 р30 + Ч489.511.220
Шифр НБУВ: РА383741 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Тітаренко Н. Ю. 
Формування проективних умінь у майбутніх викладачів педагогіки в умовах магістерської підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. Ю. Тітаренко ; НАПН України ; Ін-т вищ. освіти. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Проведено науковий аналіз різноманітних підходів до визначення "педагогічного проектування", "проективних умінь". Розроблено модель технології формування вмінь проектувати підручник у магістрантів, яку розглянуто на трьох рівнях конкретизації: інтерпретації інтегративно-синергетичної моделі педагогічної технології, змістової моделі формування вмінь магістрантів проектувати підручник; спецкурсу "Проектування підручника для вищої школи". Досліджено педагогічні умови ефективного формування проективних умінь у магістрантів. Удосконалено структуру організаційних, інформаційних, моделювання і діагностичних проективних умінь шляхом доповнення їх операційного складу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.1 + Ч311 р30
Шифр НБУВ: РА380694 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського