Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (116)Книжкові видання та компакт-диски (84)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.215$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Гризун Л.Е. 
Дидактичні основи створення сучасного комп'ютерного підручника: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Л.Е. Гризун ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2002. — 20 с. — укp.

На базі функціонального підходу обгрунтовано та розроблено структурно-функціональну модель комп'ютерного підручника, висвітлено його суть та особливості, проаналізовано засоби реалізації його дидактичних функцій. Визначено провідні функції комп'ютерного підручника, виділено критерії його оцінювання як засобу навчання. Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено, що застосування даного підручника сприяє підвищенню якості знань майбутніх спеціалістів, формуванню їх пізнавальної активності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215
Шифр НБУВ: РА319002 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Рибіна Н.В. 
Просодичні засоби актуалізації ритмічної структури навчального тексту (експериментально-фонетичне дослідження на матеріалі підручників з англійської мови): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Н.В. Рибіна ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості функціонування просодичних засобів в актуалізації ритмічної структури навчального тексту. Розроблено модель актуалізації тексту (АкТ), яка розглядається як результат мислиннєвої діяльності людини. Виявлено, що АкТ відбувається внаслідок вибору відповідної моделі та її звукового оформлення. Модель актуалізації містить певну сукупність мовних засобів, які зумовлені позамовними причинами. За результатами виконаного аналізу існуючих наукових концепцій здійснено класифікацію текстів підручника з іноземної мови залежно від їх комунікативно-прагматичної спрямованності. Встановлено номенклатуру просодичних засобів та основні закономірності й специфіку їх взаємодії з мовними засобами інших рівнів у забезпеченні цілісності навчального тексту. Розкрито основні та периферійні компоненти просодів, які зумовлюють специфіку інтонування структурних елементів текстів англійських підручників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-1 + Ч311.215 +
Шифр НБУВ: РА335679

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського