Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (105)Книжкові видання та компакт-диски (75)Журнали та продовжувані видання (20)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.220$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Антонова О.Є. 
Теоретико-методологічні засади навчання обдарованих студентів у педагогічних університетах: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / О.Є. Антонова ; АПН України. Ін-т пед. освіти і освіти дорос. — К., 2008. — 44 с. — укp.

Визначено теоретико-методологічні засади вивчення природи обдарованості. На підставі контент-аналізу обгрунтовано поняття "обдарованість". Проаналізовано концептуальні моделі обдарованості у працях вітчизняних і зарубіжних дослідників. Наведено результати вивчення історичного аспекту проблеми навчання та виховання обдарованої особистості. Виділено його основні етапи. Здійснено порівняльний аналіз підходів до навчання обдарованих дітей і молоді у розвинених країнах світу. Висвітлено основні тенденції розвитку навчання обдарованих студентів у педагогічних університетах. Проаналізовано особливості розбудови системи даного навчання в Україні та досвід у цій сфері. Обгрунтовано робочу модель педагогічної обдарованості як основи формування творчої особистості майбутнього вчителя. Розроблено концепцію роботи ВНЗ з обдарованими студентами. Визначено зміст кожного компонента робочої моделі педагогічної обдарованості та критерії їх оцінювання. Запропоновано методику навчання таких студентів. Висвітлено діяльність науково-методичного центру роботи з обдарованою студентською молоддю Житомирського державного університету. Узагальнено досвід організації та проведення Всеукраїнської студентської олімпіади з педагогіки як ефективної форми розвитку одарованості майбутнього вчителя (викладача) до роботи з даною молоддю. Розроблено програму спецкурсу щодо підготовки викладачів педагогічного університету до роботи з обдарованими студентами. Здійснено преревірку ефективності моделі навчання обдарованих студентів у педагогічних університетах. Проаналізовано результати констатувального та формувального етапів експерименту. Визначено перспективні напрями розвитку проблеми навчання, виховання й актуалізації обдарованої молоді в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220 + Ч311.220 + Ч311.220 + Ч311.220
Шифр НБУВ: РА357123

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського