Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (23)Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.252.14$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Салащенко Г.М. 
Дидактичні умови організації навчального діалогу "вчитель-учень" у процесі вивчення гуманітарних дисциплін в загальноосвітній школі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Г.М. Салащенко ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2008. — 20 с. — укp.

Розглянуто можливості здійснення навчального діалогу у процесі вивчення учнями іноземної мови. Розкрито суть понять "навчальний діалог", "діалогічний підхід до вивчення знань", "діалогічна взаємодія в системі "вчитель - учень", зміст і структурні компоненти такого діалогу. Виявлено й експериментально перевірено сукупність дидактичних умов, які забезпечують його результативність щодо підвищення якості гуманітарних знань учнів. Проведено формувальний експеримент, під час якого апробовано структуру навчального процесу, побудованого за принципами діалогічного підходу до його організації, розроблено й упроваджено в практику криворізьких загальноосвітніх шкіл програму уроків "Питання методики та змісту формування культурознавчої грамотності за допомогою навчального діалогу". Створено систему індивідуально-творчих, імітаційно-ігрових, проблемних завдань з метою розвитку самостійності, творчої активності, імпровізації, іншомовної культури учнів старших класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.14 +
Шифр НБУВ: РА356905

Рубрики:

      
2.

Добротвор О. В. 
Формування комунікативної компетентності старшокласників засобами організаційно-діяльнісної гри: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / О. В. Добротвор ; Ін-т педагогіки НАПН України. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему формування комунікативної компетентності учнів старшої школи в навчально-виховному процесі ЗОНЗ. Розкрито суть і структуру поняття "комунікативна компетентність старшокласника". Визначено потенціал засобів малопоширеної в шкільному навчанні організаційно-діяльнісної гри (ОДГ) у процесі ефективного формування даної компетентності. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено дієвість ОДГ-технології формування комунікативної компетентності старшокласників. Запропонована модель технології базується на організації проблемної діяльності учнів без готових рішень і сценарію з використанням комплексу взаємопов'язаних дидактичних інтерактивних методів і рефлексивним осмисленням учасниками гри набутого досвіду комунікації. Характеристики ОДГ забезпечують стійку мотивацію учня-гравця, відповідають віковим особливостям старшокласників і завданням компетентнісної освіти. Доведено ефективність засобів ОДГ у процесі формування комунікативної компетентності старшокласників, доцільність використання такого різновиду дидактичної гри в навчально-виховному процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.14 + Ч421.252.46
Шифр НБУВ: РА383517 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Чувасова Н.О. 
Формування пізнавальної активності старшокласників у процесі діалогічного навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Н.О. Чувасова ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2008. — 20 с. — укp.

Розкрито специфіку формування пізнавальної активності старшокласників у процесі діалогічної активності. Визначено завдання, зміст, структуру, критерії, показники та рівні її сформованості. Теоретично обгрунтовано й експериментально підтверджено результативність дослідного навчання старшокласників щодо формування них пізнавальної активності у процесі діалогічного навчання. Виявлено та перевірено дидактичні умови, що забезпечують результативність такого формування. Установлено, що впровадження діалогічного навчання забезпечує досягнення позитивних результатів, підтверджених під час аналізу результатів формувального експерименту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 + Ч421.252.14 +
Шифр НБУВ: РА356877

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського