Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (9)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.343$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Коберник О.М. 
Психолого-педагогічне проектування виховного процесу в сільській загальноосвітній школі: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.07 / О.М. Коберник ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 34 с. — укp.

Обгрунтовано об'єктивну необхідність психолого-педагогічного проектування виховного процесу в загальноосвітній школі як умови та засобу забезпечення особистісно-розвивального підходу у вихованні підростаючого покоління. Визначено сутність, місце, роль, принципи та об'єкти психолого-педагогічного проектування, особливості проектування й організації виховного процесу в сільській загальноосвітній школі. Розкрито систему психолого-педагогічного проектування, основними структурними компонентами якої є: психолого-педагогічна діагностика вихідного стану об'єкта педагогічної діяльності, визначення та обгрунтування педагогічних способів впливу на процес досягнення бажаного стану об'єкта з конкретизацією педагогічних задач, прогнозування динаміки активності об'єкта педагогічного управління та його динаміки, визначення етапів контрольної діагностики, моделювання, планування й організація діяльності об'єкта, моніторинг динаміки активності об'єкта педагогічного управління, поточне регулювання та корекція шляхів управління виховним процесом, підсумкова діагностика рівня розвитку об'єкта, співставлення його з прогнозованим, розробка проекту для нового етапу його розвитку. На основі розроблених індикаторів подано показники фізичного, психічного, соціального і духовного розвитку учнів сільської школи. Обгрунтовано модель психолого-педагогічної діагностики та життєдіяльності вихованців у сільській загальноосвітній школі, на основі результатів дослідно-експериментальної роботи доведено ефективність виховного процесу, що здійснюється за заздалегідь розробленим проектом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.343
Шифр НБУВ: РА310413 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Комісаренко Н.О. 
Творча самореалізація учнів у позакласній діяльності сільської школи: Автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.07 / Н.О. Комісаренко ; Ін-т проблем виховання АПН України. — К., 2003. — 16 с. — укp.

Визначено зміст і сутність поняття "творча самореалізація особистості" та структурні компоненти творчої особистості школяра. Запропоновано комплекс організаційно-педагогічних умов, що сприяють активній творчій самореалізації учнів. Виявлено, що творчі можливості учнів розвиваються й змінюються залежно від умов організації навчально-виховного процесу та врахування інтересів дітей. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено психолого-педагогічні умови та закономірності, висвітлено масові, групові, індивідуальні форми і методи роботи, що сприяють творчій самореалізації учнів сільської школи у позакласній діяльності. Обгрунтовано подальший напрям розвитку творчості учнів у системі сучасної позакласної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.38 + Ч421.343 +
Шифр НБУВ: РА327935

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського