Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (6)Книжкові видання та компакт-диски (11)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.355.26$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Юрченко З.В. 
Самостійна художньо-словесна творчість учнів як засіб розвитку літературних здібностей: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / З.В. Юрченко ; Прикарп. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2001. — 19 с.: рис. — укp.

Вивчено проблеми психологічних особливостей самостійної художньо-словесної творчості учнів та її вплив на розвиток літературних здібностей у підлітковому та юнацькому віці. Доведено, що дитяча самостійна літературна творчість - художньо-естетична діяльність, що здійснюється у руслі вікової динаміки психічного розвитку особистості - важливий фактор літературного розвитку, формування художньо-естетичних смаків сучасних школярів. Теоретично встановлено та статистично підтверджено, що актуалізований психологічний потенціал цієї творчості оптимізує процес розвитку літературних здібностей учнів, обгрунтовано доцільність і можливість використання художньо-словесного самовираження як засобу цього розвитку. Запропоновано систему методик для діагностики, формування та розвитку читацьких і літературно-творчих здібностей, апробовану в навчально-виховних закладах Івано-Франківської області.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.26 + Ч421.382.71:Ш5
Шифр НБУВ: РА314173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Гриценко І.В. 
Формування естетичного досвіду молодших школярів у процесі художнього діалогу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / І.В. Гриценко ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2002. — 19 с.: рис. — укp.

На підставі аналізу наукової літератури визначено суть естетичного досвіду учнів молодшого шкільного віку, виділено ряд положень, що характеризують роль і функції художнього діалогу в естетичному вихованні учнів. Естетичний досвід сукупністю знань і умінь, набутих учнями на базі та у процесі естетичного ставлення до дійсності й мистецтва. Зазначено, що у молодшому шкільному віці естетичний досвід формується як цілісне функціональне утворення в структурі духовно-практичного зв'язку з естетичними цінностями дійсності й мистецтва. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови, необхідні для формування естетичного досвіду учнів початкових класів у процесі художнього діалогу: урахування вчителями початкових класів мети, основних завдань та станів формування естетичного досвіду учнів I - IV класів; побудова художнього діалогу з використанням необхідної учням соціальної, художньої та естетичної інформації про вияви прекрасного у повсякденному житті й мистецтві; стимулювання та розвиток у процесі художнього діалогу емоційно-естетичної, інтелектуально-естетичної та креативно-естетичної активності учнів; організація художнього діалогу з учнями в системі їх комунікативної, пізнавальної та творчої діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.26 + Ч421.221 +
Шифр НБУВ: РА322179

Рубрики:

      
3.

Миропольська Н.Є. 
Формування художньої культури учнів загальноосвітньої школи засобами мистецтва слова: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Н.Є. Миропольська ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2003. — 36 с.: рис. — укp.

Обгрунтовано та введено до наукового обігу поняття "естетична логосфера школи". Визначено провідні принципи організації естетичної логосфери школи як основи розвитку художньої культури учнів засобами мистецтва слова та шляхи її використання. Виявлено провідні тенденції конструювання предметів художньо-естетичного циклу для початкової, основної та старшої школи, що передбачають індивідуально-психологічний та діалогічний параметри. Вдосконалено критерії та показники педагогічних вимірів стану сформованості художньої культури учнів. Набуло подальшого розвитку наукове положення про роль діалогу як нескінченної форми існування духовної культури та художньої зокрема.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.26 +
Шифр НБУВ: РА323061

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського