Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (60)Книжкові видання та компакт-диски (49)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч439.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Хворова Г.М. 
Комплексна психолого-педагогічна технологія корекції розвитку активності дитини з аутизмом: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Г.М. Хворова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 22 с. — укp.

Розроблено складові комплексної технології, зокрема, корекція активності дітей з аутизмом з опорою на рівні побудови рухів М.О. Бернштейна, корекція ігрової активності, корекція активності засобами мистецтва та творчий розвиток, корекція активності засобами музики й інтегративний літній табір. Представлено психолого-педагогічну діагностику, що слугує створенню індивідуальної корекційної програми. Висвітлено шляхи оптимізації взаємодії батьків і дітей з аутизмом. Доведено, що комплексна психолого-педагогічна технологія корекції розвитку комунікативної активності дитини з аутизмом сприяє підвищенню рівня комунікативної активності за мотиваційним, емоційним і діяльнісним критеріями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.5 + Ю948.29
Шифр НБУВ: РА371699 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Шульженко Д. І. 
Психологічні основи корекційного виховання дітей з аутистичними порушеннями: автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.08 / Д. І. Шульженко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2010. — 45 с. — укp.

Визначено психологічні основи сучасного корекційно-виховного процесу, який розгортається в усіх типах державних, недержавних, дошкільних, шкільних, інклюзивних, освітньо-реабілітаційних закладах і за умов домашнього виховання дітей з аутистичним спектром порушень. Проаналізовано світові та вітчизняні тенденції терапевтичної та психолого-педагогічної допомоги аутичним дітям і труднощі їх соціальної інтеграції. Встановлено відсутність цілісної системи класифікацій, які б розкривали психологічні особливості аутичних дітей відповідно до комплексного (медико-психолого-педагогічного підходу). Розроблено класифікації, зокрема з урахуванням клінічних показників аутистичного спектру, особистісного спрямування дитини на навколишнє середовище та психолінгвістичних показників розвитку дитини. З'ясовано психологічні механізми запуску аутистичних розладів, особливості інтелектуального розвитку дітей з аутистичним спектром порушень відповідно до класифікацій. Розроблено корекційні прийоми попередження та подолання аутистичних проявів. Проаналізовано рівні професійної готовності студентів-дефектологів до корекційної роботи з аутичними дітьми. Розкрито сутність індивідуальної форми корекційного навчання та виховання. Виявлено закономірності корекційного виховання за умов наступності між спеціалістом і родиною аутичної дитини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.43-734 + Ч439.5
Шифр НБУВ: РА375537 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Химко М.Б. 
Психологічні особливості батьківського ставлення до дітей з аутизмом: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / М.Б. Химко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка НАН України. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Наведено результати теоретичного й емпіричного дослідження психологічних особливостей батьківського ставлення до дітей з аутизмом. Розглянуто ставлення батьків до різних аспектів сімейного життя та сімейної ролі, визначено рівень суспільної фрустрованості, стресостійкості та соціальної адаптації, емоційних станів, а також особливості внутрішнього конфлікту. Виявлено, що батьки аутистичних дітей переживають значні емоційні та соціальні труднощі. Проаналізовано індивідуально-психологічні та соціально-психологічні чинники, які за цих умов негативно впливають на батьківське ставлення до аутистичної дитини. Розроблено й апробовано комплексний психокорекційний підхід, спрямований на зміну стосунків між батьками та дітьми, запобігання та зниження виявів внутрішніх конфліктів, негативних емоційних переживань. Психокорекційну роботу спрямовано на допомогу батькам аутистичної дитини подолати внутрішньо-особистісні проблеми, оптимізувати ставлення до власної аутистичної дитини, визначити особливості ціннісної сфери батьків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю956-994-06-734 + Ч439.5 + Ч491.08 + Ю949.246
Шифр НБУВ: РА372449 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського