1. |
Романченко І.Г. Діяльність бібліотек по формуванню екологічної культури дітей (друга половина ХХ ст.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.08 / І.Г. Романченко ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2006. — 19 с. — укp.Вперше досліджено та узагальнено досвід роботи бібліотек для дітей України з формування екологічної культури читачів у другій половині XX cт. Розроблено періодизацію даного виду бібліотечної діяльності та визначено основні напрями формування екологічної культури дітей. Проаналізовано існуючі форми бібліотечно-бібліографічної роботи дитячих бібліотек в Україні у галузі формування екологічної культури читачів-дітей з урахуванням особливостей їх розумового, психічного та вікового розвитку. Запропоновано класифікацію читачів-дітей, що цікавляться екологічною літературою. Визначено напрями задоволення їх інформаційних потреб в бібліотеках України. Здійснено історико-порівняльний аналіз розвитку формування екологічної культури у дітей в бібліотеках України та ближнього зарубіжжя. Розроблено перспективну модель діяльності бібліотек для дітей з формування екологічної культури читачів. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч739.819:Б1 + Шифр НБУВ: РА344544
|
2. |
Матвійчук О.Є. Діяльність шкільних бібліотек по забезпеченню інформаційних потреб старшокласників: Автореф. дис... канд. пед. наук: 07.00.08 / О.Є. Матвійчук ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2004. — 20 с. — укp.Досліджено процес забезпечення інформаційних потреб учнів старших класів засобами шкільної бібліотеки. Висвітлено погляди вчених на роль бібліотеки навчального закладу як центру задоволення потреб в інформації. Проаналізовано теоретичні праці з питань функціонування бібліотеки загальноосвітнього навчального закладу (шкільний бібліотечно-інформаційний центр, бібліотека-медіатека). Розглянуто теоретико-методологічні засади вивчення та задоволення інформаційних потреб, досліджено їх зміст і структуру, а також інформаційно-комунікативну діяльність учнів старших класів. Визначено специфіку діяльності бібліотекарів шкільних бібліотек, запропоновано модель підвищення їх кваліфікації за умов післядипломної освіти, розкрито складові їх професійної компетентності. Розроблено модель діяльності даної бібліотеки з ефективного забезпечення інформаційних потреб старшокласників, структурними елементами якої є дослідження потреб учнів в інформації, комплектування фонду, підвищення професійної компетентності шкільного бібліотекаря, формування бібліотечно-інформаційних умінь старшокласників. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч739.8 Шифр НБУВ: РА330799
Рубрики:
|