Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (47)Книжкові видання та компакт-диски (128)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч739.8$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Романченко І.Г. 
Діяльність бібліотек по формуванню екологічної культури дітей (друга половина ХХ ст.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.08 / І.Г. Романченко ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2006. — 19 с. — укp.

Вперше досліджено та узагальнено досвід роботи бібліотек для дітей України з формування екологічної культури читачів у другій половині XX cт. Розроблено періодизацію даного виду бібліотечної діяльності та визначено основні напрями формування екологічної культури дітей. Проаналізовано існуючі форми бібліотечно-бібліографічної роботи дитячих бібліотек в Україні у галузі формування екологічної культури читачів-дітей з урахуванням особливостей їх розумового, психічного та вікового розвитку. Запропоновано класифікацію читачів-дітей, що цікавляться екологічною літературою. Визначено напрями задоволення їх інформаційних потреб в бібліотеках України. Здійснено історико-порівняльний аналіз розвитку формування екологічної культури у дітей в бібліотеках України та ближнього зарубіжжя. Розроблено перспективну модель діяльності бібліотек для дітей з формування екологічної культури читачів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч739.819:Б1 +
Шифр НБУВ: РА344544

      
2.

Матвійчук О.Є. 
Діяльність шкільних бібліотек по забезпеченню інформаційних потреб старшокласників: Автореф. дис... канд. пед. наук: 07.00.08 / О.Є. Матвійчук ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Досліджено процес забезпечення інформаційних потреб учнів старших класів засобами шкільної бібліотеки. Висвітлено погляди вчених на роль бібліотеки навчального закладу як центру задоволення потреб в інформації. Проаналізовано теоретичні праці з питань функціонування бібліотеки загальноосвітнього навчального закладу (шкільний бібліотечно-інформаційний центр, бібліотека-медіатека). Розглянуто теоретико-методологічні засади вивчення та задоволення інформаційних потреб, досліджено їх зміст і структуру, а також інформаційно-комунікативну діяльність учнів старших класів. Визначено специфіку діяльності бібліотекарів шкільних бібліотек, запропоновано модель підвищення їх кваліфікації за умов післядипломної освіти, розкрито складові їх професійної компетентності. Розроблено модель діяльності даної бібліотеки з ефективного забезпечення інформаційних потреб старшокласників, структурними елементами якої є дослідження потреб учнів в інформації, комплектування фонду, підвищення професійної компетентності шкільного бібліотекаря, формування бібліотечно-інформаційних умінь старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч739.8
Шифр НБУВ: РА330799

Рубрики:

      
3.

Шуляк С.О. 
Педагогічні умови сприяння становленню особистості молодших школярів засобами ігрової діяльності в дитячій бібліотеці: Автореф. дис... канд. пед. наук: 07.00.08 / С.О. Шуляк ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2006. — 19 с. — укp.

Розкрито суть понять "особистість" і "становлення особистості". Визначено зміст і структурні компоненти процесу становлення особистості молодших школярів. Обгрунтовано критерії оцінювання рівнів її сформованості. Запропоновано педагогічні умови сприяння становленню особистості молодших школярів засобами ігрової діяльності. Експериментально підтверджено їх ефективність шляхом впровадження до процесу бібліотечно-інформаційного обслуговування читачів дитячих бібліотек програми "Дитяча гра в сучасній бібліотеці".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч739.810.2 + Ч421.331.1 +
Шифр НБУВ: РА343352

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського