Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (99)Книжкові видання та компакт-диски (132)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш141.14-912.33$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
1.

Мунтян С. В. 
Методика розвитку діалогічного мовлення у процесі реалізації соціокультурної змістової лінії в 6 - 7 класах: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. В. Мунтян ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2011. — 23 с.: табл., рис. — укp.

З'ясовано філософсько-лінгвістичні, психологічні та лінгводидактичні передумови навчання. Уточнено терміни "діалог", "діалогічне мовлення", "соціокультура", "соціокультурна компетентність" у шкільній лінгводидактиці, зміст навчання діалогічного мовлення та розвитку соціокультурної компетентності. Визначено критерії та рівні сформованості діалогічного мовлення на соціокультурній основі учнів VI, VII класів. Розроблено систему вправ, спрямовану на формування та вдосконалення відповідних умінь і навичок у продуктивних видах мовленнєвої діяльності. Побудовано лінгводидактичну модель розвитку діалогічного мовлення учнів середніх класів у процесі реалізації соціокультурної змістової лінії на когнітивній, комунікативно-діяльнісній і функціонально-стилістичній основі, що охоплює принципи, методи, прийоми та засоби навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.33
Шифр НБУВ: РА385084 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Алєксєєва Л.О. 
Робота над уживанням учнями 5 - 7 класів виражальних мовних засобів у текстах різних стилів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.О. Алєксєєва ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Розглянуто лінгвістичні, психолого-педагогічні та методичні засади формування вмінь і навичок роботи над уживанням виражальних мовних засобів у тестах різних стилів на уроках української мови в учнів V - VII класів. З'ясовано шляхи та засоби їх реалізації. Науково обгрунтовано, розроблено й експериментально перевірено розосереджену методику формування вмінь і навичок сприймати, розуміти та відтворювати виражальні мовні засоби (з урахуванням сучасних підходів) на уроках української мови у зазначених класах. Удосконалено критерії визначення рівнів сформованості вмінь відтворювати виражальні одиниці у даних текстах. З'ясовано етапність роботи над цими засобами у текстах художнього, розмовного та публіцистичного стилів. Визначено місце розсередженої підготовчої роботи на уживанням виражальних мовних засобів у текстах різних стилів на уроках української мови в V - VII класах. Перевірено послідовність роботи над виражальними одиницями мови з урахуванням вікових особливостей учнів і вивчених стилів. Доведено, що розроблена методика сприяє вдосконаленню сучасного навчально-виховного процесу, розвитку зв'язного мовлення в учнів, їх комунікативних здібностей, підвищенню якості роботи над переказами, творами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.33 +
Шифр НБУВ: РА362996

Рубрики:

      
3.

Яремчук Н.С. 
Система роботи з удосконалення навичок говоріння в учнів 5 - 6 класів на уроках української мови: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.С. Яремчук ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2009. — 22 с. — укp.

Обгрунтовано й експериментально перевірено систему роботи з удосконалення навичок говоріння в учнів V - VI класів, що сприяє засвоєнню знань щодо говоріння, свідомому створенню усних діалогічних і монологічних висловлювань у різних мовленнєвих ситуаціях. Визначено навички, які необхідно вдосконалити в учнів V - VI класів на уроках української мови. Виявлено педагогічні умови, за яких робота відбуватиметься ефективніше. Розроблено лінгводидактичну модель змісту роботи з удосконалення навичок говоріння. Дослідне навчання переконливо довело, що вдосконалення навичок говоріння буде ефективним, якщо здійснюватиметься системний підхід до роботи, відбуватиметься поступовий перехід від оволодіння спеціальним понятійним апаратом до продукування усних монологічних і діалогічних висловлювань різних стилів, типів і жанрів, добиратимуться оптимальні методи, прийоми та засоби навчання, застосовуватимуться інноваційні технології, ураховуватимуться індивідуальні та вікові особливості підлітків. Проаналізовано, що запропонована система вправ і завдань сприяє глибокому засвоєнню мовленнєвих понять, формуванню комунікативних умінь, вихованню моральних якостей, емоційному розвитку учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.33 +
Шифр НБУВ: РА367146

Рубрики:

      
4.

Волкова 
Формування і розвиток мовних компетентностій учнів 5-6 класів загальноосвітньої школи (на прикладі вивчення словотвору й орфографії): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Ірина Вікторівна Волкова ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.33
Шифр НБУВ: РА365958

Рубрики:

      
5.

Бабенко О.А. 
Формування інтонаційних умінь і навичок старшокласників як засіб творення усних висловлювань: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.А. Бабенко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Наведено психолінгвістичні, лінгвістичні, текстологічні, лінгвостилістичні, дидактичні та методичні засади формування вмінь і навичок роботи над уживанням інтонаційних засобів у текстах різних стилів на уроках української мови в учнів 9 - 11 класів. Визначено шляхи та засоби їх реалізації. Обгрунтовано та перевірено методику формування інтонаційних умінь і навичок учнів з урахуванням комунікативно-діяльнісного та функціонально-стилістичного підходів, визначено підходи до оцінювання рівнів сформованості інтонаційно-стилістичних умінь старшокласників, удосконалено технологію вивчення відомостей зі стилістики. Доведено, що розроблена методика сприяє вдосконаленю сучасного навчально-виховного процесу, розвитку зв'язного мовлення старшокласників, їх комунікативних здібностей, формуванню мовленнєвої, комунікативної компетентностей учнів, підвищенню культури усного мовлення школярів у цілому.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.31 + Ш141.14-912.33 +
Шифр НБУВ: РА369597 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Шуневич О.М. 
Формування у старшокласників уміння конспектувати навчальні тексти на уроках рідної мови: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.М. Шуневич ; Ін-т пед. АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Висвітлено психологічні, лінгвістичні й методичні засади формування у старшокласників уміння конспектувати навчальні тексти на уроках української мови. Визначено методичні шляхи формування цього вміння, розроблено й експериментально перевірено зміст, методи, прийоми та форми навчальної діяльності, спрямовані на формування у старшокласників уміння конспектувати прочитані навчальні тексти. Уточнено поняття конспектування, класифікацію видів конспекту (текстуальний, вільний, тематичний, структурний). Обгрунтовано та вдосконалено критерії оцінювання конспекту як виду роботи, узгоджено вимоги учителів-словесників і вчителів інших шкільних предметів до складених учнями конспектів. Результати дослідного навчання надають підстави вважати запропоновану експериментальну методику ефективною для формування в старшокласників уміння конспектувати навчальні тексти на уроках української мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.33 +
Шифр НБУВ: РА368625

Рубрики:

      
7.

Строганова Г.М. 
Функціонально-семантичний підхід до навчання лексики української мови учнів 5 - 7 класів на уроках мовленнєвого розвитку: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Г.М. Строганова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Визначено зміст, ефективні форми, методи, прийоми навчання лексики, систематичне використання яких має сприяти формуванню в учнів умінь свідомо запам'ятовувати нові слова, нові значення уже відомих слів, реконструювати, трансформувати, конструювати мовні одиниці, що суттєво впливатиме на збагачення мовлення учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.33
Шифр НБУВ: РА372609 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського