Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (739)Книжкові видання та компакт-диски (737)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш143.21-913$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 80
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Труханова Т.І. 
Індивідуалізація навчання професійно орієнтованого читання англійською мовою студентів технікумів та коледжів економічного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.І. Труханова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано психолого-методичні передумови здійснення комплексної індивідуалізації навчання професійно орієнтованого читання англійською мовою, визначено види індивідуалізації (мотивуючий, регулюючий, формуючий види), релевантні для суб'єктивних та об'єктивних умов навчання в закладах даного типу, які реалізуються на базі розподілу студентів на типологічні підгрупи за їх індивідуально-психологічними особливостями. Регулюючий, формуючий та мотивуючий види індивідуалізації реалізуються за допомогою комплексу індивідуалізованих завдань, які варіюються за мірою допомоги студентам, складності тексту та згідно з комунікативною метою читання. Формуюча індивідуалізація реалізується за рахунок завдань, спрямованих на навчання, корекцію та вдосконалення стратегій. Мотивуюча індивідуалізація здійснюється за допомогою завдань, метою яких є підвищення відповідальності за результати навчання. Встановлено оптимальне співвідношення завдань різних видів індивідуалізації, яке відображає перевагу завдань формуючої індивідуалізації над завданнями регулювального і мотивувального видів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913-2
Шифр НБУВ: РА315270 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Вереітіна І. А. 
Інтегроване навчання майбутніх екологів професійно-орієнтованого спілкування англійською мовою: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / І. А. Вереітіна ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". — О., 2011. — 21 с. — укp.

Охарактеризовано основні методи навчання усного та писемного професійно орієнтованого спілкування англійською мовою у вітчизняній та зарубіжній педагогіці. Розкрито сутність інтегрованого навчання професійного іншомовно-мовленнєвого спілкування студентів-екологів, визначено критерії, показники та рівні його ефективності. Обгрунтовано лінгводидактичну модель, що охоплює три етапи навчання, які забезпечуються укладеною системою вправ інтегрованого навчання професійного іншомовно-мовленнєвого спілкування майбутніх екологів, описано результати апробованої експериментальної методики та наведено методичні рекомендації щодо інтегрованого навчання професійно орієнтованого спілкування англійською мовою студентів-екологів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.33
Шифр НБУВ: РА382253 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Осідак В.В. 
Комплексний контроль рівня сформованості англомовної граматичної компетенції майбутніх філологів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.В. Осідак ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Визначено компоненти та структуру англомовної граматичної компетенції та розроблено методику організації її контролю. Розглянуто вимоги комунікативного підходу щодо організації контролю рівня сформованості англомовної граматичної компетенції студентів першого курсу вищого мовного навчального закладу. Уточнено мету, функції, види та форми комплексного контролю. Обгрунтовано ситуативно-функціональний підхід щодо організації граматичного матеріалу для контрольних завдань і встановлено критерії їх класифікації. Розроблено систему контрольних вправ для визначення рівня сформованості англомовної компетенції. Розглянуто циклічно-граматичну модель функціонування системи комплексного контролю на першому курсі вищого мовного навчального закладу. Підтверджено ефективність запропонованої моделі та системи контрольних завдань у процесі експериментального навчання. Наведено методичні рекомендації щодо організації комплексного контролю рівня сформованості англомовної граматичної компетенції студентів першого курсу вищих мовних навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.32 +
Шифр НБУВ: РА335752

Рубрики:

      
4.

Синекоп О. С. 
Методика інтерактивного навчання англійського писемного мовлення майбутніх фахівців з інформаційної безпеки з використанням комп'ютерних технологій: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. С. Синекоп ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2011. — 23 с.: табл. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано та розроблено методику інтерактивного навчання англійського писемного мовлення з використанням комп'ютерної інтелект-карти, блога та вікіпедії майбутніх фахівців з інформаційної безпеки. Вдосконалено вимоги до створення письмового англомовного наукового проблемно-тематичного повідомлення (НПТП) та етапи роботи над ним. Набуло подальшого розвитку дослідження видів інтерактивності, характеристик блогів, визначення принципів навчання створення англомовного НПТП та критеріїв його оцінювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.33
Шифр НБУВ: РА380142 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Крівчикова Г.Ф. 
Методика інтерактивного навчання писемного мовлення майбутніх учителів англійської мови: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Г.Ф. Крівчикова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2005. — 22 с. — укp.

Досліджено проблему організації інтерактивного навчання писемного мовлення студентів вищих педагогічних закладів та її реалізації у навчальному процесі. Теоретично обгрунтовано дефініцію, розроблено принципи та технологію інтерактивного навчання. Проаналізовано усні та писемні форми інтеракції, а також особливості трьої складових такого навчання : взаємодії між студентом і викладачем, групової/парної роботи студентів та їх самостійної роботи. Розроблено комплекс вправ для розвитку вмінь написання, редагування та корегування текстів з заданими характеристиками. Наведений комплекс сприяє навчанню написання чернетки, абзаців і речень, проводити взаємоаналіз і взаємоперевірку написаного за допомогою запитальників. Сформульовано методичні рекомендації щодо організації та здійснення інтерактивного навчання за умов першого року цього процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.33 +
Шифр НБУВ: РА339270

Рубрики:

      
6.

Ковальчук Н.М. 
Методика навчання англійських прийменників майбутніх філологів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.М. Ковальчук ; Київ. нац. лінгвіст. ун-т. — К., 2004. — 21 с. — укp.

Досліджено проблему побудови педагогічної граматики та її реалізації у навчальному процесі з урахуванням психологічних, психолінгвістичних та методичних чинників на матеріалі навчання англійських прийменників. Запропоновано та експериментально апробовано методичну типологію англійських прийменників, що враховує структурну та концептуальну складність, внутрішньо- та міжмовну інтерференцію та нараховує 16 типів значень прийменників. Експериментально встановлено ієрархію засвоєння різних значень англійських прийменників. Запропоновано концентричну модель навчання англійських прийменників та конкретизовано зміст кожного концентру. Побудовано типи навчальної інформації (моделі, алгоритми) для різних підкатегорій прийменників та конкретизовано зміст кожного концентру. Побудовано типи інформації (моделі, алгоритми) для різних підкатегорій прийменників. Наведено вимоги до вправ для навчання англійських прийменників під час підготовки майбутніх філологів. Експериментально доведено ефективність комплексу вправ, побудованого з додержанням таких вимог та використанням принципів проблемного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.321 +
Шифр НБУВ: РА328539

Рубрики:

      
7.

Сімкова І. О. 
Методика навчання англомовної професійно орієнтованої дискусії студентів інженерних спеціальностей: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / І. О. Сімкова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2010. — 22 с. — укp.

Досліджено проблеми навчання англомовної професійно орієнтованої дискусії (ПОД) студентів інженерних спеціальностей (ІС). Проаналізовано сучасні підходи до навчання професійно орієнтованого діалогічного мовлення (ПОДМ) студентів ІС і лінгвістичні особливості англомовної ПОД студентів ІС. Обгрунтовано дискусію як функціональний тип діалогу, який слугує основою для навчання ПОДМ студентів ІС на IV курсі. Викладено й обгрунтовано методику навчання англомовної ПОД студентів ІС, визначено критерії відбору та спосіб організації навчального матеріалу для навчання ПОД, проаналізовано етапи навчання англомовної ПОД студентів ІС. Сформульовано методичні рекомендації викладачам іноземної мови для професійного спілкування щодо організації навчання англомовної ПОД майбутніх фахівців у галузі енергозбереження та енергоменеджменту - студентів IV курсу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.33
Шифр НБУВ: РА377005 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Бубнова Д.В. 
Методика навчання ділового спілкування англійською мовою студентів старших курсів вищих технічних навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Д.В. Бубнова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2007. — 24 с. — укp.

Розроблено й апробовано ефективну методику навчання студентів старших курсів вищих технічних навчальних закладів (ВТНЗ) усного ділового спілкування (ДС) англійською мовою (на прикладі спеціальності "атомна енергетика"). Визначено сутність поняття усного ділового спілкування інженерів-ядерників англійською мовою. Розглянуто мовленнєву діяльність в усному ДС англійською мовою та необхідні для його здійснення вміння аудіювання і говоріння. Запропоновано систему лінгвометодичних принципів навчання ДС англійською мовою у технічному ВНЗ. Визначено зміст ДС інженерів-ядерників: сфери спілкування, макроситуації та типові комунікативні ситуації. Розроблено систему критеріїв оцінки діалогічного ДС студентів спеціальності "атомна енергетика". Теоретично обгрунтовано та практично перевірено комплекс вправ для навчання майбутніх інженерів-ядерників усного ДС англійською мовою, показано пріоритетну роль аудіювання у даному процесі. Експериментально підтверджено ефективність запропонованої методики навчання студентів старших курсів ВТНЗ ДС англійською мовою, наведено методичні рекомендації щодо організації та підвищення ефективності навчального процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.37 +
Шифр НБУВ: РА352790

Рубрики:

      
9.

Караєва Т.В. 
Методика навчання ділової англійської мови з урахуванням рівня автономії студентів економічних спеціальностей : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Т.В. Караєва ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2010. — 21 с. — укp.

Охарактеризовано сутність навчальної автономії та визначено ступінь готовності студентів економічних спеціальностей до її реалізації. Визначнено види навчальної діяльності, принципи забезпечення навчальної автономії студентів у процесі навчання ділової англійської мови, зміст навчання ділової англійської мови з урахуванням послідовності дій фахівців економічних спеціальностей на стадії планування та виробництва товару/надання послуги з застосуванням нормативної документації. Розроблено модель організації навчання ділової англійської мови на основі навчальної автономії студентів, систему вправ і методику навчання ділової англійської мови студентів економічних спеціальностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.371.3
Шифр НБУВ: РА374206 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Корнєва З.М. 
Методика навчання майбутніх економістів англійського ділового мовлення на основі технології занурення: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / З.М. Корнєва ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2006. — 22 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано та практично розроблено методику визначення мети, професійно-орієнтованих комунікативних іншомовних умінь економіста у його професійній діяльності. Конкретизовано зміст навчання студентів - майбутніх економістів англійського ділового мовлення на базі технології занурення. Розроблено триваріантну модель навчального процесу на основі цієї технології, що може бути реалізована за умов кредитно-модульної системи підготовки фахівців. Відібрано, класифіковано та методично організовано навчальний матеріал. Теоретично обгрунтовано та практично розроблено комплекси вправ для навчання читання, говоріння, аудіювання та письма. Ефективність запропонованої методики перевірено та підтверджено під час експериментального навчання. Сформульовано методичні рекомендації щодо використання методики помірного занурення у навчанні студентів - майбутніх економістів ВНЗ України англійського ділового мовлення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.33 +
Шифр НБУВ: РА345906

Рубрики:

      
11.

Радецька С.В. 
Методика навчання майбутніх економістів професійно спрямованого читання англійською мовою з використанням комп'ютера: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / С.В. Радецька ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2005. — 20 с.: табл. — укp.

Досліджено основні теоретичні передумови навчання читання економічної літератури англійською мовою з використанням комп'ютерних технологій. Визначено основні недоліки формування навичок та вмінь читання економічної літератури англійською мовою у немовних вищих навчальних закладах (ВНЗ). Досліджено основні теоретичні передумови використання комп'ютерних навчальних матеріалів як засобу підвищення ефективності навчання читання у немовних ВНЗ. Складено корпус текстів та відібрано рецептивний словник-мінімум для навчання читання економічної літератури на II етапі. Класифіковано вимоги та типи комп'ютерних вправ, які доцільно та ефективно використовувати для навчання читання у ВНЗ, а також до технологій створення комп'ютерних матеріалів. Розроблено автоматизовані навчальні курси "English for Economics (reading aspect)" та комплекс вправ для використання у текстовому процессорі. Розроблено методику організації навчання читання економічної літератури англійською мовою з використанням цих матеріалів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.33 +
Шифр НБУВ: РА335971

Рубрики:

      
12.

Чірва І.В. 
Методика навчання майбутніх інженерів-програмістів англійського діалогічного мовлення з використанням комп'ютерних програм: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.В. Чірва ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано доцільність застосування комп'ютерної програми, а також описано особливості її функціонування у навчанні англійського діалогічного мовлення майбутніх інженерів-програмістів. Розроблено систему комп'ютерних вправ для формування в них вмінь англійського діалогічного мовлення. Створено комп'ютерну навчальну програму з англійської мови "Speak up English" для диференційованого навчання майбутніх інженерів-програмістів англійського діалогічного мовлення та модель організації диференційованого навчання даних студентів з використанням комп'ютерних програм. Експериментально визначено доцільність використання комп'ютерної програми для їх навчання англійського діалогічного мовлення. Наведено практичні рекомендації щодо реалізації процесу даного диференційованого навчання майбутніх інженерів-програмістів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.322 +
Шифр НБУВ: РА356348

Рубрики:

      
13.

Каменєва Т.М. 
Методика навчання майбутніх менеджерів ділового писемного спілкування англійською мовою з використанням електронного підручника: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Т.М. Каменєва ; Київ. нац. лінгвіст. ун-т. — К., 2010. — 22 с. — укp.

Розкрито теоретичні передумови навчання майбутніх менеджерів ПС англійською мовою у жанрі "діловий електронний лист": конкретизовано його мету та висвітлено компоненти змісту. Проаналізовано екстралінгвістичні та лінгвістичні характеристики текстів ділових електронних листів. Визначено організаційно-методичні умови підвищення ефективності самостійної позааудиторної роботи з ділової англійської мови. Виявлено дидактичні функції та методичні особливості електронного підручника для навчання майбутніх менеджерів ділової англійської мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.33
Шифр НБУВ: РА372347 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Чуфарлічева А.Ю. 
Методика навчання майбутніх менеджерів туризму створення англомовних туристичних проектів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / А.Ю. Чуфарлічева ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2010. — 22 с. — укp.

Запропоновано методи навчання майбутніх менеджерів туризму створення англомовного туристичного проекту (ТП) з використанням електронного посібника "Summarizing for the Tour Project". Визначено особливості англомовного текстового ТП як інформаційно-дослідницької роботи, розкрито його стилістичні та жанрові характеристики. Проаналізовано існуючі комп'ютерні технології, що застосовуються у навчанні створення ТП. Розроблено систему комп'ютерних вправ і модель навчання майбутніх менеджерів туризму створення англомовних ТП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913-2
Шифр НБУВ: РА372480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
15.

Попова О. В. 
Методика навчання майбутніх перекладачів декодування інтонації гендерно-маркованого англійського мовлення: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Попова ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. — О., 2010. — 21 с. — укp.

Розглянуто теоретичні передумови та сучасний стан підготовки майбутніх перекладів до декодування інтонації гендерно-маркованого англійського мовлення. Визначено педагогічні умови навчання майбутніх перекладачів декодування семантики інтонаційного оформлення жіночого та чоловічого англомовного мовлення. Виявлено критерії, показники та рівні сформованості в майбутніх перекладачів навичок декодування інтонації гендерно-маркованого англійського мовлення. Розроблено лінгводидактичну модель, систему вправ і методичні рекомендації щодо навчання майбутніх перекладачів декодування семантики інтонації жіночого та чоловічого англомовного діалогічного мовлення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.31
Шифр НБУВ: РА376234 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Бочкарьова О.Ю. 
Методика навчання майбутніх учителів англійської мови професійно спрямованого аудіювання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.Ю. Бочкарьова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2007. — 24 с. — укp.

Уточнено суть поняття "професійно спрямоване аудіювання" (ПСА). Розглянуто фактори, що ускладнюють/полегшують сприйняття на слух та розуміння фахової аудитивної інформації, а також труднощі, які виникають під час аудіювання методичного фахового аудитивного повідомлення (МФАП). З'ясовано навички й уміння, сформованість яких забезпечує розуміння МФАП. Наведено визначення поняття МФАП як матеріалу навчання майбутніх учителів ПСА. Проаналізовано його жанрові характеристики та притаманні особливості лінгвістичного оформлення. Наведено критерії відбору навчального фахового аудитивного матеріалу. Як методичні передумови визначено мету та зміст навчання майбутніх учителів англійської мови у межах професійної підготовки вчителів у контексті компетентнісно-діяльнісного підходу. Відібрано й описано сфери, ситуації ПСА. Розроблено систему вправ, яка складається з трьох підсистем. Виділено три етапи навчання англомовного ПСА, а саме: вступний, підготовчий до аудіювання й етап власне аудіювання. Завдяки методичному експерименту доведено ефективність методики навчання майбутніх учителів англомовного ПСА, виявлено доцільність використання вправ у формі евристичних бесід і застосування штучних візуально-вербальних опор. Розроблено методичні рекомендації щодо ефективної організації навчання ПСА у МВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.33 +
Шифр НБУВ: РА354178

Рубрики:

      
17.

Вдовіна Т.О. 
Методика навчання майбутніх учителів іноземної мови читання англійських художніх текстів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.О. Вдовіна ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2003. — 21 с.: табл. — укp.

Розроблено методику навчання студентів старшого ступеня вищої мовної школи читання художніх текстів (ХТ) в аспекті міжкультурного спілкування на матеріалі оповідань W.S.Maugham "Rain and Other Short Stories". Розглянуто дидактичні, психолігвістичні та методичні передумови використання ХТ для навчання читання: визначено дидактичні функції ХТ, а також узагальнено результати факторного аналізу оповідань В.С.Моема з метою визначення їх складності, що зумовлюється притаманними ХТ естетичним та соціокультурним потенціалами. Визначено зміст та основні методичні вимоги до процесу навчання читання ХТ. Обгрунтовано принципи відбору й організаційні форми роботи з ХТ. Створено взаємозв'язану систему вправ для навчання читання ХТ, яка містить комплекси вправ: для повністю та частково керованого групового та самостійного некерованого читання. Запропоновано систему вправ, яка спрямована на розвиток читацької компетенції та предбачає поетапне формування специфічних умов читання. Ефективність вправ обгрунтовано теоретично та підтверджено експериментально.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.331 +
Шифр НБУВ: РА326338

Рубрики:

      
18.

Конотоп О.С. 
Методика навчання майбутніх філологів англійського діалогічного спілкування з використанням відеофонограми: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О.С. Конотоп ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2010. — 24 с. — укp.

Проаналізовано чинну Програму з англійської мови для університетів та інститутів (2001) та Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти (2003) у контексті вимог до формування у студентів III курсу мовного ВНЗ (МВНЗ) комунікативної компетенції в англійському діалогічному спілкуванні (ДС). Розглянуто вербальні та невербальні компоненти англійського ДС. Розкрито потенціал автентичних художніх фільмів (АХФ) щодо реалізації загальнодидактичних і методичних вимог до формування комунікативної компетенції в англійському ДС. Уперше теоретично обгрунтовано методику формування комунікативної компетенції в англійському ДС майбутніх філологів, експериментально підтверджено її ефективність. Встановлено критерії відбору АХФ для формування комунікативної компетенції студентів у англійському ДС. Обгрунтовано вимоги до вправ і створено підсистему вправ для навчання студентів III курсу МВНЗ англійського ДС з використанням АХФ, описано модель навчального процесу з формування даної якості, уточнено критерії оцінювання англійського ДС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.33 + Ш143.21-913.2
Шифр НБУВ: РА371114 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Ганічева Т.В. 
Методика навчання майбутніх філологів усного англомовного двостороннього перекладу у галузі прав людини: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.В. Ганічева ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2008. — 24 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано та розроблено методику навчання майбутніх філологів усного англомовного двостороннього перекладу у галузі прав людини. Запропоновано видові ознаки вправ для навчання усного перекладу. Досліджено типологію перекладацьких помилок і проблему оцінювання усних перекладів. Узагальнено підходи до визначення компонентного складу перекладацької компетенції та вправ для навчання усного перекладу. Розроблено комплекс завдань для даного навчання. Сформульовано методичні рекомендації щодо використання запропонованого комплексу та розроблено посібник для навчання усного перекладу. Перевірено та підтверджено ефективність наведеної методики за результатами експериментального навчання та її впровадження у навчальний процес трьох ВНЗ України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.37 +
Шифр НБУВ: РА359977

Рубрики:

      
20.

Авсюкевич Ю.С. 
Методика навчання презентації англійською мовою студентів економічних спеціальностей: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Ю.С. Авсюкевич ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2009. — 24 с. — укp.

Досліджено аспект навчання презентації англійською мовою студентів III курсу економічних спеціальностей. Наведено визначення презентації як жанру ділового дискурсу. Розкрито суть поняття "ділова презентація". Сформульовано мету та виділено засоби її навчання. Проаналізовано комунікативні та лінгвістичні особливості. Визначено два основні види ділової презентації для навчання, а саме: презентацію-інформування та презентацію-переконання. Теоретично обгрунтовано та розроблено комплекс вправ для навчання ділової презентації на базі процесуально-жанрового підходу. Сфомульовано методичні рекомендації щодо навчання ділової презентації англійською мовою студентів III курсу економічних спеціальностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.37 +
Шифр НБУВ: РА366897

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського