Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (15)Книжкові видання та компакт-диски (19)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш400.045:Щ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Левко У. Е. 
Герменевтичні аспекти кіноінтерпретації художнього твору (на матеріалі екранізації художньої прози Станіслава Лема): автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.01.06 / У. Е. Левко ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано герменевтичний вимір візуального інтерпретування літературного твору. Розглянуто різні шляхи рецепції літератури засобами візуальних мистецтв, висвітлено проблемні місця інтерсеміотичного перекодування. Досліджено семантичні зміщення у кінематографічному інтерпретуванні наукової фантастики на рівні персонажів (візуальні конкретизації образів Піркса, Тихого, дійових осіб роману "Соляріс"), хронотопу фікційного світу, нарації. Простежено інтерпретативні можливості різних жанрів кіно, зокрема, анімаційного фільму. Конкретизовано явище конфлікту інтерпретацій ("Соляріс"). Розглянуто ідеологічний та мультикультурний виміри діалогу текст-інтерпретація, особливості реалізації горизонтів сподівання базового твору в кінотексті. Залучено широке контекстуальне тло на рівні наукового та художнього дискурсів. Приділено увагу вербальним аспектам візуалізації в іншомовному просторі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш400.045:Щ37 + Ш5(4ПОЛ)6-4 Лем С. 892 + Щ374.046 + Щ374.040.9
Шифр НБУВ: РА375764 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
2.

Хуторська А.Й. 
Композиторська інтерпретація поетичного тексту як художній переклад (на прикладі камерно-вокальної музики): автореф. дис... канд. мистецтвознавства: 17.00.03 / А.Й. Хуторська ; Харк. держ. ун-т мистец. ім. І.П.Котляревського. — Х., 2009. — 17 с. — укp.

Досліджено інтерпретацію поетичного першоджерела в камерно-вокальному жанрі на композиторському та виконавському рівнях. У синтезі поезії та музики на перший план виходить взаємодія двох художніх систем (поета та композитора), яка реалізується за допомогою інтерпретації та міжвидового художнього перекладу. Якщо інтерпретація підкреслює суб'єктивний компонент, трансформувальну роль композитора в процесі створення камерно-вокального твору, то переклад - це процес, направлений на якомога більшу об'єктивність у передачі аспектів поетичного першоджерела.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.3 + Щ314.043-712 + Ш400.045:Щ31 + Ш407 +
Шифр НБУВ: РА367547

Рубрики:

      
3.

Джан Бібо 
Словесно-літературні основи оперної поетики доби романтизму: автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / Джан Бібо ; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В. Нежданової. — О., 2011. — 18 с. — укp.

Вивчено словесні логоформи та музично-тематичний зміст опери в процесі розуміння та інтерпретації оперної ідеї. Словесну творчість композиторів періоду романтизму розглянуто як передумову розвитку синтетичної форми опери. Визначено два провідні способи взаємодії словесного та музичного планів опери: узагальнено-риторичний та деталізовано-характерологічний, виявлено їх залежність від природи слова та типу словесного викладу. Виявлено подвійність концепцій опер Ш. Гуно та П. Чайковського, написаних на основі літературного першоджерела, вплив їх музичного аспекту на літературні образи та стилістику словесного тексту, специфіку використовуваних у них музично-тематичних засобів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш317.410.4 + Ш400.045:Щ31
Шифр НБУВ: РА379958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Силантьєва В.І. 
Художнє мислення перехідного часу (російська література і живопис кінця ХІХ - початку ХХ століть): Автореф. дис... д-ра філол. наук: 10.01.02 ; / В.І. Силантьєва ; НАН України. Ін-т л-ри ім. Т.Г.Шевченка. — К., 2002. — 36 с. — укp.

Розкрито зміст поняття "мистецтво перехідної доби", що демонструє ознаки дезінтеграції, кризи та хаосу, а також потенції оновлення. Зазначено, що процеси естетичної переорієнтації, які спостерігалися наприкінці ХІХ - початок ХХ ст., багато в чому подібні до тих, що мають місце і зараз. На підставі узагальнення знань про минуле визначено деякі закономірності розвитку сучасної художньої культури. Сформульовано найважливіші показники мистецтва "несталих" та "нестабільних" часів, а також за даними вивчення кількох видів мистецтва (літератури, живопису, музики) визначено тип художнього мислення перехідної доби.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш400.045:Щ + Щ143(4РОС)5-2 + Ю812.45 + Ю812.283.33 +
Шифр НБУВ: РА321644

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського