Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (15)Книжкові видання та компакт-диски (48)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ334.076.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Овчиннікова А.П. 
Виражальні засоби мовного дискурсу у метахудожньому контексті: Автореф. дис... д-ра мистецтвознавства: 17.00.01 / А.П. Овчиннікова ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2002. — 32 с. — укp.

Досліджено риторику, мистецтво художнього читання та сценічну мову за їх комунікативними ознаками, структурними характеристиками як єдину систему. У метахудожньому контексті обгрунтовано можливість застосування системного підходу для аналізу мовного дискурсу. Визначено етапи інтерпретації та способи сприймання тексту. Представлено процедури розуміння тексту як системи різних видів. Досліджено традиції риторіки в Україні та визначено тенденції розвитку сучасного мистецтва мови. Розглянуто художнє читання як один з видів мистецтва, розкрито зміст поняття мистецтва художнього читання. Викладено засоби техніки сценічної мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111.156 + Щ334.076.3 + Ш100.3
Шифр НБУВ: РА319073 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Паустовська М. В. 
Навчання майбутніх учителів німецької мови усного монологічного висловлювання засобами театральної педагогіки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / М. В. Паустовська ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2010. — 23 с. — укp.

Розроблено методику навчання творчого монологу-розповіді (ТМР) майбутніх учителів німецької мови (НМ) з використанням прийомів театральної педагогіки (ТП). Відібрано прийоми ТП, які можуть бути ефективними для навчання ТМР майбутніх учителів НМ, а також запропоновано їх класифікацію згідно з рівнем творчості, необхідного для здійснення діяльності, передбаченої прийомом. Наведено лінгвістичні особливості, що є характерними для ТМР. Обгрунтовано три етапи навчання ТМР - на рівні фрази, включаючи рівень ЛО, на рівні міні-монологу та на рівні монологу. Розроблено підсистему вправ для навчання ТМР майбутніх учителів НМ з використанням прийомів ТП, яка включає чотири групи вправ - для формування фонетичних, лексичних, граматичних навичок монологічного мовлення, а також вдосконалення навичок і формування вмінь створювати міні-монологи, формування вмінь створювати ТМР та розвитку вмінь створювати ТМР.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-913.33 + Щ334.076.3 р
Шифр НБУВ: РА376945 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського