Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (9)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю935.113-3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія: Біологічні науки   
1.

Макаричева Г. О. 
Нейрофізіологічний аналіз сприйняття емоційно значущих стимулів у людини: автореф. дис. ... канд. біол. наук : 03.00.13 / Г. О. Макаричева ; Тавр. нац. ун-т ім. В.І.Вернадського. — Сімф., 2010. — 20 с. — укp.

Встановлено, що емоційна значущість стимулу впливає на всі етапи сприйняття зорової інформації. Показано, що сприйняття емоційно позитивних і негативних стимулів характеризується подібними виявами в параметрах викликаних потенціалів (ВП), однак ефекти активації є більш вираженими за умов дії негативних стимулів. Виявлено складну часову динаміку топографічного розподілу параметрів ВП. Встановлено, що індивідуально-особистісні характеристики людини в значній мірі визначають особливості сприйняття емоційно забарвлених, особливо негативних, стимулів. Розширено уявлення про особливості сприйняття емоційних стимулів особами різної статі. Запропоновано, що процеси розпізнавання емоцій та оцінки значущості стимулу у жінок протікають швидше й ефективніше в порівнянні із чоловіками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е70*739.177.52*715.3 в738.4 + Ю935.113-3 + Ю935.21-3
Шифр НБУВ: РА376512 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Кодлубовська Т.Б. 
Особливості проявів емоційних станів людини під впливом запаху ефірних олій: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Т.Б. Кодлубовська ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Теоретично й емпірично досліджено проблеми особливостей проявів емоційних станів людини під впливом запаху. На підставі проведеного дослідження виявлено закономірні особливості динаміки емоційних станів завдяки запахам, залежно від особистісних і статево-вікових характеристик людини. Розроблено схему впливу запахів на психофізіологічний стан людини, схему регуляції емоційних станів під впливом запахів натуральних ефірних олій, проект програми регуляції емоційних станів за допомогою ароматизації, який містить два основних блоки зовнішніх та внутрішніх детермінант, що обумовлюють зміни станів та етапи алгоритму ароматизації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.21-6 + Ю935.113-3
Шифр НБУВ: РА311806 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Бугерко Я.М. 
Психологічна динаміка розгортання рефлексивних процесів у модульно-розвивальному освітньому циклі: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Я.М. Бугерко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2009. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально вивчено психологічні особливості функціонування рефлексивних процесів у школярів за умов модульно-розвивального освітнього циклу. Висвітлено наукові теорії щодо суті рефлексії як інтегрально-синергійного явища психіки. Розглянуто основні особливості базових компонентів психіки, зокрема, здатності, процесу, стану, властивості. Теоретично визначено й експериментально виявлено особливості рефлексивної діяльності учнів на різних періодах інноваційного модульно-розвивального освітнього циклу. Висвітлено циклічну домінантність функціонування інтелектуальної, особистісної, смислової рефлексій. Виявлено динаміку нарощування й ускладнення рефлексивних процесів у загальній структурі навчального модуля, починаючи від інформаційно-пізнавального та завершуючи духовно-креативним періодом інноваційного навчання. На підставі одержаних експериментальних результатів показано наявність кількісних і якісних відмінностей у розвитку рефлексивності школярів віком 13 - 18-ти років інноваційної та традиційної форм навчання, що зумовлено особливостями організації навчального процесу, а саме: цілями, змістом, формами, технологіями, методами та засобами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.113-3 + Ю984.030.2-3 + Ч421.290 +
Шифр НБУВ: РА364964

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського