Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (34)Книжкові видання та компакт-диски (164)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю937-8$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Котик І.О. 
Механізми рефлексії у процесі розвитку суб'єктності людини: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / І.О. Котик ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2004. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Розкрито психологічні механізми впливу рефлексії на становлення та розвиток суб'єктності індивіда, виявлено взаємозв'язок між рівнями розвитку рефлексії та суб'єктності. Розроблено, теоретично обгрунтовано та практично впроваджено оригінальну методику розвитку суб'єктності школярів шляхом розвитку їх рефлексії. Зазначено, що запропонована методика передбачає діалогічне пізнання певного етапу розвитку суспільства та засвоєння притаманного даному етапу рівня рефлексії, що є рефлексивним механізмом становлення суб'єктності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.10 + Ю937-8 +
Шифр НБУВ: РА330338

Рубрики:

      
2.

Маноха І.П. 
Психологія потенціалу індивідуального буття людини: онтологічно орієнтований підхід: Автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.01 / І.П. Маноха ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 48 с.: рис. — укp.

Розроблено принципи та вихідні положення онтологічно орієнтованого підходу у психології. Запропоновано психологічну теорію потенціалу індивідуального буття людини, складові якої втілені у тлумаченні теоретичних та емпіричних ознак буттєвої активності людини. Доведено, що потенціал індивідуального буття людини постає як синтетичне та багатозмістове явище, що генералізує у собі здатність людини розгортати у процесі життєдіяльності індивідуально-неповторний зміст онтологічних відношень до світу у системі інтенціальних і потенціальних ознак. Визначено, що змістовими аналогами потенціалу індивідуального буття є творчий та буттєвий потенціал особистості. На підставі результатів емпіричного дослідження встановлено серії емпіричних залежностей у проявах і реалізації творчого потенціалу особистості. Доведено, що творчий та буттєвий потенціали особистості утворені за антиномічним принципом. Виявлено, що домінантними антиноміями постають оригінальність і стереотипність, змістова результуюча яких безпосередньо визначає загальний рівень креативності особистості, а тому - головних тенденцій реалізації потенціалу її буття.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937-8 +
Шифр НБУВ: РА322855

Рубрики:

      
3.

Сергієнко 
Психолого-правові засади формування особистості майбутніх працівників ОВС у процесі професійної підготовки: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.06 / Надія Павлівна Сергієнко ; Національний ун-т внутрішніх справ. — Х., 2005. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.010.22 + Ю937-8
Шифр НБУВ: РА345393

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Білуха Т.І. 
Розвиток особистості майбутнього психолога-практика засобами корекційно-виховного впливу: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.І. Білуха ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему удосконалення фахової підготовки психологів-практиків засобами корекційно-виховного впливу. Розкрито взаємозв'язки між виховним і психокорекційним процесами фахового становлення майбутнього спеціаліста у галузі практичної психології. Встановлено роль психокорекційного фактора, який забезпечують виховні засоби у процесі професійної підготовки майбутніх психологів. Розширено уявлення про особливості застосування виховних засобів, інтегрованих з психокорекційними курсами у вищому навчальному закладі. Доведено, що розвитку особистості майбутнього психолога-практика сприяє впровадження у процес фахової підготовки засобів корекційно-виховного впливу, розроблених на психодинамічних засадах. З метою розвитку системи виховних засобів психокорекційного спрямування обгрунтовано необхідність впровадження у процес професійної підготовки психокорекційних курсів глибинно-психологічного змісту. Експериментально доведено ефективність використання засобів, які поєднують корекційний і виховний аспекти. Показано, що поєднання психокорекційного підходу та спонтанної творчості студентів під час проведення виховних заходів сприяє особистісному розвитку майбутнього психолога-практика. Здійснено емпіричне дослідження розвитку особистісних якостей майбутніх психологів-практиків корекційно-виховними засобами. Визначено корекційно-діагностичну та виховну спроможність методу аналізу комплексу тематичних психомалюнків, а також психокорекційної роботи з застосуванням предметної моделі (іграшки) з репертуару активного соціально-психологічного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 р(4УКР) + Ю937-8 +
Шифр НБУВ: РА346624

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського