Пошуковий запит: (<.>U=Ю948.27$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
|
| | |
|
1. |
Мякушко О.І. Психологічні особливості засвоєння природничого матеріалу молодшими школярами з порушенням мовленнєвого розвитку: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / О.І. Мякушко ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2005. — 24 с. — укp.Досліджено проблеми стосовно психолого-педагогічної системи діагностики та запобігання труднощам у засвоєнні молодшими школярами з порушенням мовленнєвого розвитку (ПМР) знань з природознавства з метою забезпечення їх ефективного засвоєння та формування цілісної природничої картини світу. Синтезовано інформаційну модель чотирирівневої структури пізнавальної діяльності, виділено компоненти навчальних природничих здібностей. Визначено рівні навчальних досягнень учнів з ПМР у природознавстві, розкрито особливості, характер і причини труднощів засвоєння знань з цієї дисципліни. Доведено, що подолання цих труднощів та інтеграції даних знань у цілісну картину світу можуть бути ефективними за умови цілеспрямованого формування в учнів з ПМР операціональної складової регулятивного компонента психіки (планів, стратегій і тактики навчально-пізнавальної діяльності) на базі гештальтно-фреймового підходу до організації та представлення знань і розвитку в дітей навчальних природничих здібностей. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.27 + Ч421.92 + Б.р(4УКР)2-36 + Шифр НБУВ: РА341328
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
| | |
|
2. |
Конопляста С.Ю. Психолого-педагогічні основи комплексної корекції мовленнєвого розвитку дітей з ринолалією: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.03 / С.Ю. Конопляста ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 46 с. — укp.Розкрито стратегію та тактику експериментального дослідження мовленнєвого та психічного розвитку дітей, хворих на вродженні незрощення губи та піднебіння (ВНГП) та визначено його концептуальні засади. Реалізовано багатопрофільну діагностичну модель-методику клініко-психолого-педагогічного вивчення дітей, хворих на ВНГП від народження до 18-ти років. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.92 + Ю948.27 + Р733.665.605.0 + Шифр НБУВ: РА370353 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
|
| | |
|
3. |
Ніщук Г.М. Розвиток спільної діяльності як чинник подолання мовленнєвих відхилень у першокласників: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Г.М. Ніщук ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.Висвітлено особистісні прояви мовленнєвих відхилень у першокласників на основі адаптаційного досвіду з усунення фрустрації. Досліджено логопедичну корекцію мовленнєвих дефектів, здійснену без завваження особистісних проявів першокласників з мовленнєвими відхиленнями, тимчасовий, несталий ефект, руйнування мовленнєвої поведінки, зростання фрустрованості першокласників. Доведено, що логопедичний вплив з застосуванням психологічного супроводу розвитку спільної діяльності учнів з мовленнєвими відхиленнями та їх однокласників, сприяє виправленню мовленнєвих відхилень у першокласників, логопедичний ефект проявляється сталий. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.11 + Ю948.27 + Ч437.4 + Шифр НБУВ: РА342269
Рубрики:
|
|
| | |
|
4. |
Коломієць Ю.В. Формування граматико-стилістичних умінь в учнів початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / Ю.В. Коломієць ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2009. — 23 с. — укp.Досліджено проблему формування граматико-стилістичних умінь у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ) на основі функціональної стилістики та розвитку комунікативно-мовленнєвих умінь шляхом використання лексичних синонімів і граматичних мовних одиниць української мови. Визначено рівні засвоєння теоретичних знань і сформованості практичних синонімічних, граматико-стилістичних умінь у молодших школярів з ТПМ. Обгрунтовано психолого-педагогічні умови та методичні засади формування у таких школярів основ функціональної стилістики. Розроблено зміст та експериментальну методику розвитку граматико-стилістичних умінь з урахуванням функціонально-стилістичного аспекту даного виду діяльності. Експериментально підтверджено ефективність системи граматико-стилістичних вправ на функціонально-стилістичній основі як засобу розвитку комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів з ТПМ. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.92 + Ю948.27 + Ш141.14-917.32 + Шифр НБУВ: РА363205
Рубрики:
|
|
| | |
|
5. |
Мартиненко І.В. Формування мотиваційно-вольової готовності дітей шестирічного віку із загальним недорозвиненням мовлення до шкільного навчання: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / І.В. Мартиненко ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2007. — 22 с. — укp.З'ясовано особливості мотиваційно-вольової готовності дітей шестирічного віку з загальним недорозвиненням мовлення (ЗНМ) до шкільного навчання. Охарактеризовано рівні її сформованості. Доведено, що первинне мовленнєве недорозвинення негативно впливає на формування мотиваційно-вольових компонентів особистості цієї категорії дітей. Досліджено ієрархію мотивів у структурі мотиваційного компонента мотиваційно-вольової готовності дошкільного навчання дітей шестирічного віку з ЗНМ й описано її основні характеристики. Проаналізовано одержані дані, які характеризують особливості саморегуляції та самоконтролю у процесі здійснення складної вольової дії у дітей з ЗНМ. Обгрунтовано психолого-педагогічні умови та методику формування учбової мотивації та саморегуляції у таких дітей. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.27 + Ч437 + Шифр НБУВ: РА349385
Рубрики:
|
|
| | |
|
6. |
Рібцун Ю.В. Формування усного мовлення у дітей молодшого дошкільного віку із загальним мовленнєвим недорозвитком: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Ю.В. Рібцун ; Ін-т спец. педагогіки НАПН України. — К., 2010. — 21 с. — укp.Наведено результати комплексного дослідження усного мовлення дітей четвертого року життя з загальним недорозвитком мовлення (ЗНМ) з урахуванням психологічних механізмів мовлення, особливостей невербального інтелекту та моторної сфери. Проведено психолінгвістичний аналіз труднощів засвоєння та використання фонетико-фонематичного та лексико-граматичного аспектів мовлення дошкільниками цієї категорії. Уточнено психологічний механізм, покладений в основу мовленнєвого недорозвитку у молодших дошкільників з ЗНМ. Визначено напрями корекційно-попереджувального та розвивального навчання, спрямованого на формування усного мовлення у цих дітей. Запропоновано оригінальну методику формування фонетико-фонематичної та лексико-граматичної складових мовлення у зазначеної категорії дітей з урахуванням виявленого психологічного механізму недорозвинення мовленнєвої функціональної системи. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.41 + Ю948.27 Шифр НБУВ: РА373081 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|