Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (4)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю983.720.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Колотій Н.М. 
Психологічне здоров'я підлітків та його оцінка в умовах загальноосвітнього навчального закладу: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.М. Колотій ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2003. — 20 с. — укp.

Визначено показники оцінки психологічного здоров'я особистості: індивідуально-психологічні особливості індивіда, соціально-психологічну адаптацію, реалізація його соціальних потреб та здатність до саморозвитку. Надано їх характеристику та проведено апробацію. На підставі результатів дослідження особливостей формування психологічного здоров'я 363-х школярів віком 11 - 13-ти років визначено психологічні характеристики підлітків з різними ступенями реалізації соціальних потреб, соціально-психологічної адаптації, саморозвитку. Створено математичні моделі взаємовпливу психологічних чинників на формування психологічного здоров'я підлітків. На підставі факторного аналізу визначено три типи психологічного здоров'я підлітків різної статі, а також його рівні, які вказують на якісність індивідуального розвитку: несформованого психологічного здоров'я, розвинутого та абсолютного.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.720.2 + Ю952.2-734 +
Шифр НБУВ: РА327310

Рубрики:

      
2.

Ткач Т.В. 
Психологічні особливості інтеграції середньої та вищої шкіл в умовах освітнього комплексу: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.В. Ткач ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Розроблено психолого-педагогічну модель науково-освітнього комплексу (НОК) вищого навчального закладу (ВНЗ). Виявлено індивідуально-психологічні відмінності учнів, що навчались в НОК. Визначено ієрархію життєвих, професійних цінностей, моральних установок. Підтверджено припущення залежності процесу адаптації студентів до умов навчання у ВНЗ від форм та змісту довузівської підготовки. Обгрунтовано доцільність інтеграції навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи з академічним середовищем ВНЗ на партнерських засадах через НОК.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1-734 + Ю983.720.2 + Ч311.207
Шифр НБУВ: РА321603

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського