Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Єременко Ю. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Єременко Ю. В. 
Самореалізація обдарованих учнів у сучасній Україні: основні чинники та ризики. / Ю. В. Єременко. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт: обдаровані учні. Мета: виявити основні чинники та ризики самореалізації обдарованих учнів у сучасному українському суспільстві. Методи дослідження: ретроспективний аналіз, системний аналіз, компаративний аналіз, анкетування, спостереження, тестування, фокусовані групові інтерв'ю, кореляційний аналіз. Теоретичні та практичні результати: розроблено авторську типологію ризиків самореалізації обдарованих учнів, запропоновано авторську класифікацію ключових проблемних зон, які виникають при самореалізації обдарованих учнів, на основі аналізу існуючих моделей обдарованості визначено її структурні компоненти, які впливають на самореалізацію особистості, удосконалено можливості використання факторного підходу для дослідження процесу самореалізації обдарованих учнів, удосконалено модель супроводу обдарованих учнів, яку доповнено елементами стейкхолдер-менеджменту та динамічного підходу, дістали подальший розвиток соціологічна інтерпретація характеристик обдарованих учнів в Україні, інтегративний підхід до супроводу обдарованих учнів. Новизна: виявлення основних чинників та ризиків самореалізації обдарованих учнів у сучасному українському суспільстві. Ступінь впровадження: результати дослідження пройшли апробацію й впроваджені в діяльність фізико-математичного ліцею №27 м. Харкова, Спеціалізованої економіко-правової школи ХГУ «НУА», комунального закладу «Харківський університетський ліцей Харківської міської ради Харківської області» та Харківського ліцею №161 «Імпульс» Харківської міської ради Харківської області.^UObject: gifted students. Aim: to identify the main factors and risks of self-realization of gifted students in a modern Ukrainian society. Research methods: retrospective analysis, system analysis, comparative analysis, questionnaires, observation, testing, focus group interviews, correlation analysis. Theoretical and practical results: author's typology of the risks of self-realization of gifted students has been developed, author`s classification of key problem areas that arise at the self-realization of gifted students is proposed, on the basis of the analysis of existing models of giftedness its structural components, which influence the self-realization of the personality, have been determined, the possibilities of using a factor approach for studying the process of self-realization of gifted students have been improved, the model of support of gifted students, supplemented by the elements of stakeholder management and dynamic approach, have been improved, a sociological interpretation of the characteristics of gifted students in Ukraine, an integrative approach to support of gifted and talented students got a further development. Novelty: Identification of the main factors and risks of self-realization of gifted students in the modern Ukrainian society. The degree of implementation: the results of the research were tested and implemented in the practice of Kharkiv Physics and Mathematics Lyceum №27, Specialized Economics and Law School of KhGU "NUA", public institution "Kharkiv University Lyceum of Kharkiv City Council of Kharkiv Region" and Kharkiv Lyceum №161 "Impulse" of Kharkiv City Council of Kharkiv region.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського