Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Єрьоміна Л. Є.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Єрьоміна Л. Є. 
Соціально-педагогічні умови формування у вихованців закладу інтернатного типу готовності до сімейного життя. / Л. Є. Єрьоміна. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертацію присвячено актуальній соціальній проблемі формування готовності вихованців закладу інтернатного типу до сімейного життя. На основі аналізу науково-педагогічних джерел уточнено сутність поняття «готовність вихованців закладу інтернатного типу до сімейного життя» як складне особистісне утворення, результат планомірного і цілеспрямованого процесу підготовки вихованців закладу інтернатного типу до сімейного життя, що характеризується позитивним ставленням до сімейного способу життя, усвідомленим прийняттям цінностей сімейного життя, наявністю знань про психолого-педагогічний потенціал сім'ї та вмотивованістю відповідальної поведінки щодо усвідомленого материнства та батьківства і вказує на підготовленість у цій сфері життєдіяльності особистості; структуру цього феномену (когнітивний, емоційно-ціннісний, поведінково-праксичний компоненти); критерії (інформативно- пізнавальний, мотиваційно-ціннісний, вчинково-діяльнісний) з відповідними показниками та рівні (низький, середній, високий) готовності вихованців закладу інтернатного типу до сімейного життя. У дослідженні вперше обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність соціально-педагогічних умов формування готовності вихованців закладу інтернатного типу до сімейного життя.^UThe research problem has been determined and the concept «boarding school pupils` readiness for family life» has been clarified. It is considered as a complicated personal formation, the result of a planned and purposeful process of preparing boarding schools` pupils for family life. The boarding school pupils` readiness for family life has been specified. It is represented by interrelated components: cognitive, emotional and value, behavioral and praxical components. To study the problem of boarding school pupils` readiness for family life criteria and indicators has been determined: informational and cognitive, motivation and value, action and activity. The social and pedagogical conditions of boarding school pupils` formation of readiness for family life has been substantiated. To achieve the social and pedagogical conditions some activities were developed and implemented: a set of training exercises «Family happiness – walking together», the social and pedagogical project «Family begins with goodness», the program of boarding school pupils` formation of readiness for family life «Characteristics of pupils` readiness for family life in 8-10 classes», the plan of pupils` meetings with representatives of the social services center, volunteer associations, representatives of medical and legal spheres, religious denominations, screenings of films.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського