Іванова І. В. Конструювання змісту підручника з іноземної мови для студентів вищих немовних навчальних закладів на основі культурологічного підходу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / І. В. Іванова ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2010. — 21 с. — укp.
Визначено історико-соціальні чинники необхідності культурологічного спрямування змісту навчання професійного іншомовного спілкування та дидактико-методичні особливості організації змісту у підручнику. Охарактеризовано зміст підручника з іноземної мови для студентів немовних ВНЗ на базі культурологічного підходу за допомогою дидактичної моделі. Встановлено положення, які є важливими для аналізу й оцінювання підручників з позицій культурологічного підходу. Обгрунтовано критерії та показники рівнів сформованості професійної іншомовної культурологічної компетентності студентів і виокремлено рекомендації щодо конструювання змісту підручника на засадах культурологічного підходу.