Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Ізбаш Ю. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Ізбаш Ю. М. 
Розробка методів підвищення точності розрахунку вогнестійкості сталезалізобетонних конструкцій / Ю. М. Ізбаш. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертацію присвячено розробці методів підвищення точності розрахунку вогнестійкості сталезалізобетонних конструкцій.Об'єкт – процеси підвищення точності розрахунку вогнестійкості сталезалізобетонних конструкцій; мета – розроблення методів підвищення точності розрахунку вогнестійкості сталезалізобетонних конструкцій, за рахунок уточнення температурних полів, діаграм деформування, проведення чисельного моделювання напружено-деформованого стану, нових методів експериментальних досліджень; методи – аналітичні та чисельні методи розв'язання задач будівельної фізики та будівельної механіки за допомогою комп'ютерних технологій, експериментальних досліджень; новизна – Вперше отримано: розподіл температурних полів в перерізах сталезалізобетонних конструкцій при стандартному температурному режимі і температурний аналіз прогонових конструкцій мостів при вуглеводневому температурному режимі; розроблено методи створення математичної моделі діаграми деформування стиснутого бетону при підвищених і високих температурах; розроблено методи визначення напружено-деформованого стану в сталезалізобетонних конструкціях при сумісному впливі навантаження та підвищеної температури з використанням комп'ютерних технологій в лінійній та нелінійній постановках; проведено чисельне моделювання напружено-деформованого стану в сталезалізобетонних конструкціях при сумісному впливі навантаження та температури в лінійній та нелінійній постановках для визначення особливостей впливу температури на їх граничний стан; розроблено нові методи експериментальних досліджень, установки і зразки сталезалізобетонних конструкцій; проведено експериментальні дослідження моделі фрагменту сталезалізобетонної мостової конструкції. Удосконалено: методи для визначення модулів пружності стиснутого і розтягнутого бетону, деформацій, відповідних міцності на стиск і розтягненні, граничних деформацій і відповідних їм граничних напружень; пропозиції до нормативних документів; результати – розроблено методи розрахунку сталезалізобетонних конструкцій при різних температурних режимах, а також при взаємній дії температури та навантаження; розроблено нові методи експериментальних досліджень, установки і зразки сталезалізобетонних конструкцій; запропоновані методи дозволяють підвищити надійність розрахунку вогнестійкості сталезалізобетонних конструкцій, розробити їх раціональні конструктивні рішення; впроваджено – при розробці проектної та робочої документації Paul Wurth S.p.A. Itaia на будівництво двох блоків коксової батареї; при розробці «Висновку про технічний стан несучих та огороджуючих конструкцій естакади №1 комплексу штучних споруд по пр. Льва Ландау в м. Харкові і розробка рекомендацій по ремонту, підсиленню та подальшій експлуатації»; при розробці проекту реконструкції автодорожнього шляхопроводу на 1191 км ПК6 ст. Волноваха регіональної філії «Донецька залізниця» ПАТ «Укрзалізниця»; галузь – будівельні конструкції, будівлі та споруди.^UThe dissertation is devoted to the development of methods for increasing the accuracy of calculation of fire resistance of steel reinforced concrete structures.Object - processes for increasing the accuracy of calculation of fire resistance of steel reinforced concrete structures; goal - is to develop methods for improving the accuracy of calculation of fire resistance of steel reinforced concrete structures, due to specification of temperature fields, deformation diagrams, numerical modeling of stress-strain state, new methods of experimental research; methods - analytical and numerical methods for solving problems of building physics and building mechanics with the help of computer technologies, experimental researches; novelty - For the first time: obtained distribution of temperature fields in cross sections of steel-concrete constructions at standard temperature mode and temperature analysis of run-off structures of bridges under hydrocarbon temperature regime; developed methods of creating a mathematical model of deformation diagram of compressed concrete at elevated and high temperatures; developed methods of determination of the stress-strain state in steel reinforced concrete structures with the joint influence of loading and elevated temperature using computer technologies in linear and non-linear formations; numerical simulation of the stress-strain state in steel-reinforced concrete structures with the joint effect of loading and temperature in linear and non-linear formations was carried out to determine the features of the influence of temperature on their limiting state; new methods of experimental research, installation and samples of steel-concrete constructions have been developed; experimental researches of fragment model of steel reinforced concrete bridge construction were conducted. Improved: methods for determining modulus of elasticity of compressed and streched concrete, deformations, corresponding compressive and extension strength, boundary deformations and their corresponding boundary stresses; provided suggestions for regulatory documents; results – developed methods of calculation of steel reinforced concrete structures at different temperature regimes, as well as the interaction of temperature and load; new methods of experimental research, installation and samples of steel-concrete constructions have been developed; the offered methods allow to increase reliability of calculation of fire resistance of steel reinforced concrete structures, to develop their rational constructive decisions; implemented - at designing and working documentation Paul Wurth S.p.A. Itaia to build two blocks of coke oven battery; when developing the "Conclusion on the technical condition of bearing and enclosing structures of the trestle №1 of the complex of artificial constructions at the Lev Landau avenue in Kharkiv and the development of recommendations for repair, reinforcement and further exploitation"; when developing the project of reconstruction of road overpass on 1191 km of PC6 station Volnovaha of the regional branch "Donetsk railway" of PJSC "Ukrzaliznytsya"; industry - building constructions, buildings and structures.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського