1. |
Ілясова Ю.В. Експортний маркетинг виноробної продукції: автореф. дис... канд. екон. наук.: 08.00.04 / Ю.В. Ілясова ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". — К., 2009. — 20 с. — укp.Розкрито суть понять "експортний потенціал підприємства" та "експортний маркетинг продукції". Визначено принципову схожість отаннього з внутрішнім маркетингом підприємства. Запропоновано алгоритм оцінювання експортної діяльності підприємства, який дозволяє її визначити залежно від різних витрат і доходу, одержаного підприємством на зовнішніх ринках. На підставі аналізу зовнішньоекономічної діяльності виноробних підприємств Криму зроблено висновок, що лідером серед них є Національне виробниче аграрне об'єднання "Масандра". Відзначено, що конкурентна спроможність виноробної продукції підприємств Криму на зовнішніх ринках не є високою через надмірно велику собівартість і нетипову для зовнішніх ринків структуру виробництва вин (перевагу міцних і солодких вин). Вмзначено основні складові експортної маркетингової стратегії - пріоритетні ринки, ефективну структуру асортименту виноробної продукції. З використанням розробленої методики зроблено прогноз розвитку світового ринку вина та визначено перспективи експортної діяльності виноробних підприємств Криму. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-6КРИ)843.58 + Шифр НБУВ: РА362254
Рубрики:
Географічні рубрики:
|