Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (10)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Авраменко А. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Авраменко А. М. 
Наукові основи розв'язання спряжених задач термогазодинаміки при моделюванні гомогенного процесу дизельного двигуна / А. М. Авраменко. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора технічних наук за спеці-альністю 05.05.03 – “Двигуни та енергетичні установки” (14 – електрична інженерія). – Харківський національний автомобільно-дорожній університет Міністерства освіти і науки України, Харків, 2020.Дисертацію присвячено вирішенню проблеми підвищення паливно-економічних, екологічних та ресурсних показників дизельних двигунів шляхом розв'язання спряжених задач термогазодинаміки з використанням сучасного способу організації робочого циклу – гомогенного сумішоутворення та згоряння – Homogeneous Charge Compression Ignition (HCCI). У дослідженні запропоновано комплекс математичних моделей для розв'язання спряжених задач термогазодинаміки у камері згоряння (КЗ) при моделюванні теплонапруженого стану деталей КЗ з урахуванням динаміки процесів у циліндрі дизельного двигуна. У дослідженні проведено аналіз результатів чисельного моделювання робочих процесів дизельних та HCCI двигунів (2Ч10,5/12 та 16ЧН26/27). Розроблено методологію чисельного моделювання робочого циклу HCCI двигуна з урахуванням локального розподілу палива й повітря по циліндру й особливості процесу запалення гомогенної паливоповітряної суміші та впливу термомеханічної деформації деталей КЗ на процеси, що протікають в циліндрах для дизельних двигунів 2Ч10,5/12 та 16ЧН26/27. Вивчено вплив особливостей робочого циклу HCCI двигуна на рівень теплонапруженого стану деталей КЗ. На основі отриманих результатів були розроблені науково-практичні рекомендації по поліпшенню умов роботи теплонапружених деталей КЗ дизельних двигунів 2Ч10,5/12 та 16ЧН26/27.Ключові слова: дизельний двигун, HCCI двигун, спряжена задача термогазодинаміки, теплопередача в ДВЗ, головка циліндра, поршень, екологічні показники, теплонапружений стан.^UThesis for a Doctor Degree of Technical Science, specialty 05.05.03. – “Engine and power plants” (14 – Electrical Engineering). – Kharkiv National Automobile and Highway University of the Ministry of Education and Science of Ukraine, Kharkiv, 2020.The dissertation deals with solving the problem of improving the fuel-and-economic, ecological and service life indicators of diesel engines by solving conjugate thermal gas dynamics problems with application of the advanced methodology of organising the operating cycle – Homogeneous Charge Compression Ignition (HCCI). During research, a complex of mathematical models was defined for solving conjugate thermal gas dynamics problems in the combustion chamber (CC) when simulating the thermally stressed state of CC parts with account of the process dynamics in the diesel engine cylinder. During research, the results of numerical modelling of motoring processes in diesel and HCCI engines (2F10,5/12 та 16FS26/27) were analysed. A method was developed for numerically modelling the following: the operating cycle of an HCCI engine with account of local fuel and air distribution in the cylinder; the specific features of ignition of the homogeneous air-fuel mix and the impact of thermomechanical deformation of CC parts on inner cylinder processes in diesel engines 2F10,5/12 and 16FS26/27. The impact of the specific features of the operating cycle of an HCCI engine on the level of the thermally stressed state of CC parts in diesel engines was investigated. The results obtained were used to work out research-based practical recommendations for improving the operating conditions of thermally stressed CC parts in diesel engines 2F10,5/12 and 16FS26/27.Key words: diesel engine, HCCI engine, associated problem of thermodynamics, heat transfer in ICE, head of cylinder, piston, ecological state, heat stressed state.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського