1. |
Айяд Рйяд Абдулла Антар Формування стратегії маркетингу рибних товарів: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Айяд Рйяд Абдулла Антар ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі. — Донецьк, 2000. — 18 с. — укp.Проаналізовано споживчу цінність рибних товарів, їх упакування, ціну, попит, пропозиції та місткості ринку. Визначено тенденції, можливі варіанти, прогностичні моделі та розрахункові показники прибутків населення, рівня споживання й цін, місткості внутрішнього ринку та ймовірного експорту рибних товарів, вилову й переробки риби і морепродуктів, а також інвестицій у розвиток рибної промисловості Республіки Йємен на тривалу перспективу. Розроблено концепцію пріоритетного розвитку виробництва та збуту рибних товарів Йємену в довгостроковому періоді й маркетингову стратегію розвитку підприємства з метою їх переробки та реалізації, а також рекомендації щодо їх практичного здійснення. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(5ЙЕМ)421.511.2 Шифр НБУВ: РА309334 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|