Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (26)Книжкові видання та компакт-диски (11)
Пошуковий запит: (<.>A=Акімова О. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Акімова О. В. 
Теоретико-методичні засади формування творчого мислення майбутнього вчителя в умовах університетської освіти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. В. Акімова ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2010. — 43 с. — укp.

Обгрунтовано концепцію формування творчого мислення майбутнього вчителя як теоретико-методичну основу підвищення якості освіти у вищих педагогічних навчальних закладах, яка має три рівні: методологічний, теоретичний, технологічний. Визначено структуру творчого мислення майбутнього вчителя як психолого-педагогічної категорії, яка включає в себе складові: процесуальну й особистісну. Розроблено структурно-функціональну модель формування творчого мислення майбутнього вчителя як педагогічного феномена. Визначено місце творчого мислення в педагогічній діяльності, форми його функціонування, основні функції, психологічний механізм та основні характеристики. Розроблено й експериментально перевірено педагогічну систему розвитку творчого мислення майбутнього вчителя в процесі університетської підготовки на матеріалі вивчення дисциплін педагогічного циклу. Проведено дослідно-експериментальну перевірку авторської модульно-варіантної технології навчання з педагогічних дисциплін і педагогічних умов розвитку творчого мислення майбутнього вчителя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.220 + Ю935.131.6
Шифр НБУВ: РА370822 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Кравченко О. А. 
Підвищення ефективності експлуатації спеціалізованих суден при транспортному обслуговуванні морських бурових платформ / О. А. Кравченко. — Б.м., 2021 — укp.

Відповідно до Енергетичної стратегії України до 2035 року «Безпека, Енергоефективність, Конкурентоспроможність» передбачається мінімізація імпорту газу, за рахунок розвитку видобутку природного газу, в тому числі на шельфі Чорного та Азовського морів. А також, що видобуток нафти і газу на прогнозний період здійснюватимуть переважно вітчизняні компанії.До робіт з геологорозвідки та видобутку природного газу і нафти в глибоководній частині шельфу Чорного моря залучатимуться іноземні інвестиції та сучасні технології міжнародних нафтогазових компаній. Першочерговими шляхами розв'язання проблем нафтовидобувної галузі визначено уточнення програми освоєння шельфів Азовського та Чорного морів. Дисертація присвячена підвищенню ефективності експлуатації спеціалізованих суден при транспортному обслуговуванні морських бурових платформ шляхом розробки теоретичних та методичних положень щодо експлуатації спеціалізованих суден в шельфах морів. В роботі узагальнені матеріали, які пов'язанні з теоретичними, методичними та організаційними передумовами підвищення ефективності експлуатації спеціалізованого флоту при організації транспортування вуглеводнів від МБП до БІ та при обслуговуванні МБП в шельфах морів для забезпечення економічної незалежності та стабільності України. У роботі вперше розроблено: концептуальну модель з організації транспортування видобутих вуглеводнів, яка на відміну від існуючих, базується на системному підході та особливостях об'єкту дослідження; імітаційну модель прийняття рішення щодо вибору способу транспортування вуглеводнів від морських бурових платформ до берегової інфраструктури, яка характеризує склад та послідовність операцій в процесі вибору способу доставки, що раніше не було структуровано та формалізовано; теоретичні та методичні положення щодо обґрунтування рівновигідності використання способів доставки вуглеводнів трубопровідним транспортом, барже-буксирним складом та шаттл-танкерами від морських бурових платформ до берегової інфраструктури, які на відміну від існуючих, враховують відстань МБП від берегової інфраструктури. Удосконалений метод обґрунтування варіантів маршруту роботи спеціалізованих суден постачання морських бурових платформ, який на відміну від існуючих, дозволяє врахувати відстань МБП від БІ та зменшити собівартість доставки постачання на МБП; модель обґрунтування оптимальної структури флоту і формування плану роботи спеціалізованих суден постачання при обслуговуванні морських бурових платформ, яка, на відміну від існуючих, враховує обсяг попиту на постачання кожної платформи, структуру можливих варіантів роботи суден, бюджет їх часу та ефективність його використання, а також враховує вплив погодних умов у вигляді безлічі можливих негативних їх впливів на режим роботи суден.Одержали подальший розвиток: класифікація суден промислового флоту, в якій визначені групи суден, що задіяні в транспортному процесі при виконанні основних етапів нафтогазової індустрії в шельфах морів, яка дозволяє застосовувати коректні методи їх експлуатації; перелік факторів, що впливають на процес транспортування вуглеводнів від місць видобутку до берегової інфраструктури, який систематизований та доповнений і дозволяє обґрунтувати спосіб доставки вуглеводнів; теоретичні та методичні положення щодо прийняття рішень з оцінки розливів нафти і нафтопродуктів, які дозволяють визначити ступінь можливості виникнення розливів нафти і нафтопродуктів залежно від чинників, що їх спричиняють та необхідність врахування витрат на утримання спеціалізованих суден з ліквідації розливів і засобів запобігання забрудненню.^UThe dissertation is devoted to the issues of increasing the efficiency of the operation of specialized vessels in the transport service of offshore drilling platforms through the development and implementation of theoretical and methodological provisions for the operation of specialized vessels in the offshore seas.In the work, an analyzes the current state of the theory and practice of operating specialized vessels in the transportation of hydrocarbons and servicing offshore drilling platforms. The main theoretical and methodological provisions for organizing the process of transporting hydrocarbons from offshore drilling platforms to onshore infrastructure have been developed. The process of operating specialized supply vessels for servicing offshore drilling platforms has been structured and formalized.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського