1. |
Андронік Н. П. Навчання майбутніх вчителів англомовної дискусії на основі автентичних поетичних творів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н. П. Андронік ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2009. — 24 с. — укp.Обгрунтовано та розроблено методику навчання майбутніх вчителів англомовної дискусії на базі автентичних поетичних творів (АПТ). Уточнено поняття дискусії. Проаналізовано особливості пілолога у порівнянні з діалогом і монологом, що дозволяє виявити особливості дискусії. Розглянуто особливості спілкування в дискусії між представниками України та Великої Британії. Доведено методичну доцільність використання АПТ як стимулу для усних висловлювань студентів. Визначено, що розуміння АПТ є багаторівневим процесом і забезпечується декодуванням інформації різного роду - змістового, смислового та естетичного. Конкретизовано ціль і зміст навчання майбутніх вчителів англомовної дискусії на базі АПТ. Уточнено критерії відбору АПТ та розроблено прийоми роботи з ними. Обгрунтовано та розроблено підсистему вправ щодо навчання. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.33 Шифр НБУВ: РА369508 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|