Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (15)
Пошуковий запит: (<.>A=Андруник В. А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Андруник В. А. 
Інформаційні технології супроводу процесів навчання осіб з аутизмом / В. А. Андруник. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертаційній роботі розв'язане актуальне науково-прикладне завдання створення нових методів та засобів удосконалення процесу супроводу навчання осіб з аутизмом шляхом розроблення, запровадження та використання інформаційних технологій підтримки освітніх процесів для таких осіб. Розроблено структурну модель комплексної інформаційної технології супроводу процесів навчання учнів з аутизмом, формальну модель інформаційної технології супроводу уроку на основі доступних допоміжних інформаційних технологій інклюзивної школи. Модель передбачає оцінювання допоміжних інформаційних технологій за суб'єктивними та об'єктивними критеріями. У формуванні відповідного інформаційно-технологічного супроводу уроку враховується індивідуальний навчальний план, результати психофізичного діагностування, наявні допоміжні інформаційні технології. Завдання з наповнення бібліотеки додатковими інформаційними технологіями сформульоване, як комбінаторна задача оптимізації, розв'язана методом гілок та границь. Розроблено метод персоналізації віртуального контенту інформаційної технології супроводу навчання учнів з аутизмом з урахуванням персоналізованих потреб такого учня. Модель вибору віртуального асистента передбачає залучення учня з аутизмом до експертного оцінювання шляхом застосування технології інтелектуального аналізу даних для розпізнавання та інтерпретації емоцій учня під час взаємодії з прототипом віртуального асистента. Створено інформаційні технології супроводу окремих уроків дисципліни "Соціально-побутове орієнтування" для учнів з аутизмом на онові технологій доповненої та віртуальної реальності.Ключові слова: інформаційна технологія навчання, учень з аутизмом, метод аналізу ієрархій, метод семантичного диференціалу, віртуальний асистент, доповнена реальність, віртуальна реальність, соціально-побутове орієнтування.^UWhile identifying the main methodological foundations of teaching processes of students with autism, the main groups of information technologies to support the teaching of such students were determined: information technology to support communication, social skills, and academic teaching. The creation of new methods and means of improving the process of supporting the teaching of students with autism through the development, implementation, and use of information technology is an urgent scientific task. To solve it, a structural model of complex information technology for supporting the teaching processes of students with autism was developed, which, in contrast to the existing model of information technology support for inclusive education, provides constant interaction with specialists of psychological and medical institutions throughout the process of student's with autism education, together with more thorough use of methods and means of visualization of such information technology. The developed method of personalization of virtual content of information technology of support of teaching of students with autism consists in formation of a library of virtual assistants prototypes, selection of such assistants based the analysis of the psychophysical portrait of a student (created by analyzing the results of his/her psychophysical diagnosing), and implementation of a personal virtual assistant in the system of information and technological support of teaching students with autism. In the case of complicated interaction, lack of verbal skills, an algorithm based on intellectual recognition of emotions has been developed to evaluate the prototypes of a virtual assistant. Based on the structural model of complex information technology to support the teaching of students with autism, a number of assistive information technologies have been developed. To teach certain sections of the discipline "Social and domestic orientation" for the Training and Rehabilitation Center, the software applications based on virtual reality technology were developed.Key words: information technology of teaching, student with autism, analytic hierarchy process, semantic differential method, virtual assistant, augmented reality, virtual reality, social orientation.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського